Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naisten vähäinen seksihalukkuus ei taida ollakaan myytti

Vierailija
04.02.2011 |

Ainakin palstan mukaan suurimmalle osalle naisista riittää seksi kerran, pari kuussa, harvemminkin.

Olen aina ajatellut olevani poikkeuksellinen nainen, koska olen AINA halunnut seksiä paljon ja usein.

Alkuaikoina mieheni kanssa meillä oli seksiä niin usein että oli paikat kipeänä, kirjaimellisesti.

Aina kaikkien suhteideni alussa voisin sekstailla vaikka 10 kertaa päivässä.

Nyt olen ollut saman miehen kanssa 17 vuotta, ja edelleen haluan seksiä suhteellisen usein, n. pari kertaa viikossa. Miehelle riittää kerta viikossa-kahdessa.

Meillä minä olen se joka joskus hermostuu torjutuksi tullessaan, joten ymmärrän näiden "pihtareiden" miehiä.

Torjutuksi tuleminen käy itsetunnon päälle, ja valitettavasti alentaa kynnystä pettämiseen (olen itse joskus pettänyt koska olen halunnut tuntea itseni halutuksi).

Onko muita kaltaisiani vai olenko outolintu?

Nuoruuden aikaiset exänikin ovat sattumalta tavatessa edelleen haikailleet perääni (tai siis p*lluni perään; ), eivät kuulemma koskaan ole kokeneet muiden naisten kanssa vastaavaa...

Minulle tämä on ihan luonnollista. Minä en pysty ymmärtämään haluttomia.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä tunnistan itsessäni seksuaalisia himoja, mutta ne eivät ole vuosikausiin kohdistuneet omaan mieheeni. En ole kertonut sitä hänelle, koska se olisi niin kamala asia kuulla, mutta en haluaisi näinkään elää loppuikääni.

Tunsin aitoa himoa miestäni kohtaan noin ensimmäiset kaksi vuotta, sen jälkeen en ole sitä enää hänen kanssaan tavoittanut. Meidän seksimme on ihan vain ystävällisyyden osoitus minun puoleltani, ihan vain epäitsekästä.

Sanot vain suoraan ettet pidä miestäsi himottavana. Kenties asialle voi tehdä jotain, hän voisi lopettaa piereskelyn ja laihduttaa. Tai kammata naamansa... Keinoja on monia. Sinun on vain puhuttava asiasta suoraan. Miehesi kyllä aistii tuon. Olen varma siitä.

Vierailija
22/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis takuulla mies aistii sen etten ole enää innoissani repimässä häneltä vaatteita päältä joka päivä, mutta jotenkin tuntuu että hänen olisi helpompi ajatella että minä vain en ole kovin seksuaalinen, kuin että vika olisi hänessä. Tiedän että itse ainakin aivan rusentuisin jos mies sanoisi minulle että haluaa kyllä muita naisia muttei minua.

Kun mietin niitä syitä miksi en halua miestäni niin uskon että ne liittyvät samoihin asioihin kuin mitkä muutenkin ovat vialla meidn suhteessamme. Paljon siis on hyvääkin, mutta sitten on ne iänikuiset aiheet joiden takia tunnen ajoittain jopa suoranaista vastenmielisyyttä miestäni kohtaan. Ei mitään ihmeellistä, vain se jatkuva itsekkyys ja laiskuus jne.

Pelkään että siitä tulisi sitten sellainen "sinun on muututtava ihmisenä jotta haluaisin seksiä sinun kanssasi" -tilanne, ja lopulta eroaisimme siksi ettei se ole mahdollista, ja mies alkaisi vain vihata minua. Ja mieluummin mä olisin eroamatta, kun meillä kuitenkin on pieniä lapsia.

Mä kyllä tunnistan itsessäni seksuaalisia himoja, mutta ne eivät ole vuosikausiin kohdistuneet omaan mieheeni. En ole kertonut sitä hänelle, koska se olisi niin kamala asia kuulla, mutta en haluaisi näinkään elää loppuikääni. Tunsin aitoa himoa miestäni kohtaan noin ensimmäiset kaksi vuotta, sen jälkeen en ole sitä enää hänen kanssaan tavoittanut. Meidän seksimme on ihan vain ystävällisyyden osoitus minun puoleltani, ihan vain epäitsekästä.

Sanot vain suoraan ettet pidä miestäsi himottavana. Kenties asialle voi tehdä jotain, hän voisi lopettaa piereskelyn ja laihduttaa. Tai kammata naamansa... Keinoja on monia. Sinun on vain puhuttava asiasta suoraan. Miehesi kyllä aistii tuon. Olen varma siitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä kuulosta haluavan yhtään normaalia enempää. Kaikki haluavat paljon suhteen alussa, se on ihan biologiaa. Ja pari kertaa viikossa ei kuulosta erityisen paljolta. Jostain syystä taidat saada kiksejä siitä, että kuvittelet olevasi jotenkin erilainen ja parempi koska olet muka halukkaampi kuin muut naiset? No, et ole. Jotkut haluavat vähemmän kuin sinä, ainakin joissain elämäntilanteissa, ja jotkut taas enemmän. Miksi sinun pitää vertailla muihin?

Samaa mieltä, minusta tuo 2 kertaa per viikko on tosi vähän jos sillä mainostelee haluavansa /saavansa usein seksiä! Meillä tuon verran seksiä on ehkä kuukautisviikolla, muutoin vähintään neljä kertaa viikossa. Yhdessä olemme olleet 22 vuotta ja mieheni on edelleen ainoani, joten muiden mielipiteistä paikoistani tai taidoistani en tiedä enkä välitäkkään. Hyvin kelpaa omalle rakkaalle, eilen peräti kolme kertaa ja tänään tähän mennessä kerran. Ihania nämä vapaapäivät viikolla kun isommat on koulussa ja nuorin päikkäreillä :D

Vierailija
24/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sauna,makkara,olut,lihava,hyppyrinenästä harrastamassa seksiä monesti päivässä.

Jotenkin miellyttävämpää ajatella että ne tallukat tekee sitä kerran kuussa välttääkseen sydänkohtauksen.

Vierailija
25/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäiset vuodet olivat parhaimmat. Nykyään sohvaporsas lähinnä kuvottaa minua.

T-paita kastikkeessa, kaljuuntunut...

Kaikkea sitä mitä aikoinaan valitsin. En viitsi sanoa totuutta suoraan.

Vierailija
26/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ei halua seksiä, eikä halua löytää haluttomuuteensa apua ammattilaisilta. Kaveruussuhdehan tämä on, mutta tuntisin syyllisyyttä jos lähtisin "vain seksin" takia suhteesta pois. Näin tämä aivopesu toimii.

Vierailija
27/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kerran päivässä.

Tai kaksi

Tai useammin.

Ideaali minimi on kerram päivässä.

Vaimo oikasti antaakin kerran päivässä jos ei ole kuukautusua, mutta kun se antaa (jo 15 vuoden ajan) Ei ilmaise omaa haluaan koskaan. Haluaisin olla kokea olevani haluttu myös joskus. Niille jotka näkevät mielessään lihavan ruman miehen. Erehdytte :)

Pettänyt en ole, mutta kyllä olisi kiva olla joskus haluttu. Pitäisiköhän katsella muita puutarhoja

m36

Vierailija
28/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä haluan kerran päivässä.

Tai kaksi

Tai useammin.

Ideaali minimi on kerram päivässä.

Vaimo oikasti antaakin kerran päivässä jos ei ole kuukautusua, mutta kun se antaa (jo 15 vuoden ajan) Ei ilmaise omaa haluaan koskaan. Haluaisin olla kokea olevani haluttu myös joskus. Niille jotka näkevät mielessään lihavan ruman miehen. Erehdytte :)

Pettänyt en ole, mutta kyllä olisi kiva olla joskus haluttu. Pitäisiköhän katsella muita puutarhoja

m36

muiden puutarhojen seikkailujen ajat mennyt jo ohi. Onko vaihdevuodet päällä vai miksi on noin kovat luulot itsestä? Jotain sinussa on mätänä, jos nainen ei koe sinua haluttavana. Luultavasti tietää millainen itkupilli olet, jos ei anna kerran päivässä.

Vierailija
29/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtalotoveri. Haluan seksiä usein ja saankin. Ei ole mies vielä torjunut.

Vierailija
30/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pariutumaan noin 4-5 vuodeksi. Ihminen ei ole pysyvästi parisidonnainen laji, kuten vaikkapa joutsen. Yksikään ihmisapina ei ole yksiavioinen, ne ovat meidän sukulaisiamme, ehkä sekin kertoo jotakin.

Muista kädellisistä löytyy kyllä uskollisia lajeja, esimerkiksi gibbonit, marmosetit.

Vierailija
31/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 3% joutsenista ei ole pysyvästi parisidonnaisia. Tarvittaessa evoluutio hoitaa parisidonnaiset joutsenet sukupuuttoon.

Myös ihmisissä on parisidonnaisia, vaikka suurin osa ei olekaan. En satu muistamaan prosenttimäärää tähän hätään.

Etelä-Amerikassa elää kuitenkin muutama heimo joilla parisidonnuus on pysyvä ja luonnollinen tila.

T: Biologi

Vierailija
32/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on ainoa seksikumppanini ja tulin raskaaksi oltuamme yhdessä noin 10kk eli laskin sen ajan alkuhuuman piikkiin. Raskauden aikana en halunnut paljon ollenkaan, imetyksen aikana en halunnut, sitten söin pillereitä 3 vuoden ajan. Olin jo hyväksynyt mielessäni että minä vaan en ole kai sitten kovin seksuaalinen olento. Sitten päätimme alkaa yrittää toista lasta. Pillerit jäivät pois ja... Kolme kertaa päivässä ei yhtäkkiä ole liikaa!

Ennen saattoi mennä monta viikkoa etten jaksanut suostua miehen ehdotuksiin ja koskaan en varsinaisesti halunnut, oli ihan ok, mutta ei mitenkään erityisemmin koskaan himottanut. Eniten halutti taukoviikoilla, mutta en silti osannut yhdistää sitä niihin pillereihin. Nyt olen ihan eri nainen.

Suosittelen siis ensimmäisenä siirtymään esim. kondomiehkäisyyn jos käyttää hormonaalista ehkäisyä ja ei seksi huvita paljon koskaan.

Vierailija
33/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskauden jälkeen ei ole seksi maistunut. Nyt jo toinen vuosi menossa ja mies on hermona. Annan noin kerran viikossa ja nautin siitä.

Ei vaan jaksa aloittaa yhdyntää. Ajatus ei tunnu kiihottavalta. Miehessä ei ole vikaa. Olen vain muuttunut.

Vierailija
34/34 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos sitä saisi niin se ei olisi niin tärkeää. Puutteessa sen merkitys nousee. Eli täällä puhuvat semmoiset, joiden parisuhde ei muuten toimi ja se heijastuu seksielämään.