Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olette olleet Jutan dietillä ja paljonko on paino pudonnut?

Vierailija
03.02.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei pudonnut paino lainkaan.

Kun luovutin ja söin normaalisti putosi reilun puoli kiloa parissa päivässä.

Vierailija
2/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloja -3,7

senttejä navam ympäriltä kadonnut 11cm, molemmista reisistä 6cm ja lantiosta 5cm!

Jatkan vielä liteen joten 10vkoa edessä :) tää on niiiiiiiiiiiiin mun juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiloja -3,7 senttejä navam ympäriltä kadonnut 11cm, molemmista reisistä 6cm ja lantiosta 5cm! Jatkan vielä liteen joten 10vkoa edessä :) tää on niiiiiiiiiiiiin mun juttu!

-ap-

Vierailija
4/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino lähtenyt noin 6 kiloa (bmi oli tosi 30, et on mistä lähteä ) senttejä lähtenyt noin 6 lantiolta ja vyötäröstä. Hyvin on mennyt ja mäkin jatkan vielä.

Vierailija
5/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotusta tähän mennessä 5,8 kg. :) :)

Voin sanoa myös samaa, tää on niin mun juttu! Vielä neljä kiloa tavoitteena, joten niin pitkään jatkan tätä tavalla tai toisella.

Vierailija
6/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

bmi 38, joten olis luullu ees nestettä lähtevän.

kaks viikkoo oon nyt syöny normaalisti 5 kertaa päiväs ja liikkunu normisti. paino on pudonnu 4 kg.

Vierailija
7/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kestää 10vkoa

ruokavalioon tulee jotain pieniä muutoksia ja tarvittaessa hiilarintankkauspäivä(eli saa herkutella mitä haluaa)

hinta 89e ja vielä voi ilmoittautua!

ja tänä aamuna puntarissa käyneenä -4kiloa! jee! se olikin tavoite tälle 4vkolle..nyt on "enään" 18kiloa jäljellä..heh :D

T.2

lisätietoa dieetistä www.fitfarm.fi

Vierailija
8/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa. Todella noloa.

Vierailija
9/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sitten?

Kyllä minäkin kailotan tätä kaikille ketä tunnen, kyllä tulee niin hyviä tuloksia ja todella helpolla!

Mieheltä on lähtenyt 5,2kiloa liikkumatta yhtään!

Miksi näin hyvää keksintöä ei saisi mainostaa?

Ja tuskin Jutta täällä vauvasivulla hengaa, eiköhän sillä ole parempaakin tekemistä

T. 2 ja se joka lisäsi tietoa Litestä..en muista numeroa..

Vierailija
10/10 |
04.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

normaalipainon rajoissa. Vyötäröltä lähtenyt 4 cm, lantiolta 2 ja reisistä 2 cm. Viimeinen viikko siis menossa.

Hmm.. Miksi tästä ei saisi keskustella täällä siinä kuin vaikka karppauksesta tai nutraamisesta? Onko nekin keskustelut mainontaa? Tässähän ei sitäpaitsi ole mitään sen kummempia tuotteita, kuten vaikka Nutrilet-keskusteluissa... Ihan normaaliravinnolla mennään.

Ja niille, ketkä luovutti: mullakin alkoi vasta nyt viimeisellä viikolla kilot ja sentit karista. Ekat 3 viikko junnasi ihan paikallaan. Toki voi olla, että energiamäärä on joillekin liian alhainen. Eihän tämäkään välttämättä kaikille sovi. Mulle ei sovi pussikeitot, en saa niitä alas :D!

Mulle myös tämä ruokavalio tuntuu sopivan mukavasti, tarkoitus on jatkaa myös liteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän neljä