Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosikkinne aikuisten iltapalaksi?

Vierailija
02.02.2011 |

Meillä on ihana tuttavaperhe, jota tapaamme pitkän välimatkan vuoksi vain muutaman kerran vuodessa. Iltaisin, kun olemme saaneet lapset nukkumaan, istumme iltaa aikuisten kesken myöhään yöhön jutellen, saunoen, pelaillen jne... Aikuisten iltapala on ikäänkuin päivän kohokohta.



Yritän aina keksiä jotain uutta herkullista (suolaista ja makeaa tarjottavaa) ja kaikenlaista hyvää on pöydässä ollutkin tortilloista, pitsoista ja piirakoista erilaisiin salaatteihin asti. Nyt kaipaisin uusia ideoita eli kerrotko, mikä on sinun suosikkitarjoilusi aikuisten iltapalapöydässä? Kiitos jo etukäteen!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leipä ja salaatti. Mutta siis tarkoittaa paljon eksoottisia juustoja (=paljon rahaa).

Vierailija
2/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin suklaafonduella. Juustofondueta ei olla vielä kokeiltu eikä raclettea... Kiitos ja lisää ideoita saa tulla! :0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisinaan tapakset ruokia itämaisesta tai lähi-idän keittiöistä.



Myös raclette tosiaan hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän