Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun täytyy päästä eroon tästä palstasta

Vierailija
02.02.2011 |

Täältä oikein hyökyy negatiivista energiaa, joka saa minut apaattiseksi ja tyytymättömäksi. Minuun kyllä osuu kaikki se paska, jota tällä palstalla saa niskaansa. Joukossa on aina järkeviäkin keskustelijoita, mutta en minä jaksa enää yrittää jättää omaan arvoonsa niitä, joiden elämäntehtävä on muiden haukkuminen ja mollaaminen. Tunnen tämän palstan jäljiltä itseni runnelluksi ja ihan huonoksi, epäonnistuneeksi ja paskaksi, niin äitinä kuin ihmisenäkin.



Kaikki keskustelut lapsista päätyvät siihen, että kaikki kilpaa kehuvat omiaan ja mollaavat toisten lasten osaamista. "Hah, meidän Per-Antero osasi lukea jo 2-vuotiaana Haavikon kokoelmateokset". Huomaan miettiväni yhä useammin, onko mulla tyhmät lapset, kun ne ei osaa sitä ja tätä.



Viimeiseltä niitiltä tuntui eilen tai toissapäivänä, kun joku kysyi huippiksen tippujaa, niin joku meni sitten spoilaamaan sen voittajan. Pikkujuttu, mutta mulla meni maku koko hommasta. En minä halua olla tuollaisten ihmisten kanssa tekemisissä, edes anonyyminä netissä.



Mun pitää päästä eroon tästä palstasta, tämä alkaa olla henkistä väkivaltaa. Mutta helpommin sanottu kuin tehty. Olen roikkunut täällä niin monta vuotta ja toivoisin, että asiat muuttuisivat paremmaksi. Olen kuin vaimo väkivaltaisessa suhteessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossain vaiheessa minusta tuntui samalta ja jätinkin palstailun, mutta sitten veri veti takaisin. ;0) Nykyisin olen "viihdekäyttäjä" enkä ota tätä miltään osin tosissani, vaan pistän aivot narikkaan, kun tulen tänne. :0) Onneksi täältä saa väliin myös mukavia ja empaattisia vastauksia.

Vierailija
2/9 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin täältä pois lähemmäs 2 vuotta ja nyt kun aloin täällä taas hengaamaan, niin en voinut kuin todeta että entistä tylymmäksi on touhu mennyt.



Olen pahantuulinen ja ärtyisä palstalla notkumisen jälkeen ja huomaan itsessäni ihmeen ilkeitä piirteitä aiheita kommentoidessani.



Mutta ehkä tämä sitten on vain sellaine höyryjen ulospäästämispaikka... Äkkiä tähän taas uudestaan koukuttui kun tuli tauon jälkeen "piipahtamaan"... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä palstasta. Mieheni on paljon matkoilla, ja aina näinä iltoina istun pöydän ääressä koneella, ja AVlla.. Ihan hullua, ja jää vielä unetkin aina liian lyhyiksi.

Vierailija
4/9 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstailija ja tämä foorumi on niin täynnä negatiivista energiaa että voin pahoin välillä luettuani.



Voisin kuitata tämän "höyryjen päästelyksi", mutta sellaista ei oikeasti olekaan kuin "aggression purkaminen". Aggressiivinen käytös ruokkii vihaisuuden tunnetta, ei suinkaan pura sitä. Jos sitä pääsee oikein harrastamaan, siitä tulee käyttäytymismalli. Tämä tuli ilmi tutkimuksessa jossa käytiin läpi vihanhallintaterapiaa ja siihen tarjottuja keinoja. Jotkut terapeutit laittoivat potilaansa hakkaamaan tyynyjä jotta "vihainen energia purkautuisi". Kävi toisin.



Tähän tehtiin testi: Kaksi ryhmää laitettiin kirjoittamaan pieni tarina ja sanottiin että heidän tarinansa vietäisiin arvosteltavaksi. Kun he saivat tarinansa takaisin, arvostelu oli kirjallisessa muodossa ja todella tyly ja lyttäävä.



Toiselle ryhmälle tutkija neuvoi purkamaan paineensa hakkaamalla tyynyä, toinen ryhmä sai sulatella arvostelua ihan rauhassa. Sitten kummankin ryhmän jäsenille annettiin juomalasi ja pullollinen äärimmäisen tulista kastiketta. Sanottiin että saavat kaataa siihen lasiin miten paljon kastiketta vain haluavat, tarinan arvostelijan olisi pakko juoda se.



Ne jotka olivat hakanneet tyynyä ("purkaneet" aggressioitaan) kaatoivat lasin täyteen tulista kastiketta, kun taas ne jotka olivat saaneet rauhassa sulatella jättivät lasit tyhjiksi tai lähes tyhjiksi.



Eli ne jotka tänne tulevat vittuilemaan ovat sellaisia muulloinkin.

Vierailija
5/9 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä vittumaisuutta ei vaan voi arkielämässä juurikaan näyttää. Mutta onneksi tänne pääsee sitten vittuilemaan oikein urakalla aiheesta kuin aiheesta.

Eli ne jotka tänne tulevat vittuilemaan ovat sellaisia muulloinkin.

Vierailija
6/9 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä vittumaisuutta ei vaan voi arkielämässä juurikaan näyttää. Mutta onneksi tänne pääsee sitten vittuilemaan oikein urakalla aiheesta kuin aiheesta.

Eli ne jotka tänne tulevat vittuilemaan ovat sellaisia muulloinkin.

mitään purkamista se ei ole vaan oman luonnehäiriön ruokkimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sitä vittumaisuutta ei vaan voi arkielämässä juurikaan näyttää. Mutta onneksi tänne pääsee sitten vittuilemaan oikein urakalla aiheesta kuin aiheesta.

Eli ne jotka tänne tulevat vittuilemaan ovat sellaisia muulloinkin.

mitään purkamista se ei ole vaan oman luonnehäiriön ruokkimista.

Vierailija
8/9 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka väitän itselleni "hengähtäväni".



Otan aina välillä taukoa ja sitten palaan purkamaan jotain omaa huoltani mistä seuraa koukuttuminen... Vaikka palstan lukeminen yleensä on harmillista puuhaa, niin omiin juttuihini olen saanut yllättän paljon myös lohdulliisa ja hyödyllisiä vastauksia. Olen uskalatanut erotakin, kiitos tämän ja seksipalstan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tähän aikaan, kun minä käyn palstaa lukemas, pitäs olla jo nukkumassa!!!



Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi