Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi toteuttaa äitinsa unelmaa :( kuva

Vierailija
02.02.2011 |

http://media.riemurasia.net/albumit/mmedia/2z/abi/sf1s/54948/642751745…

ei siis mikään paha (pelottava), herkätkin voi katsoa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

valitettavasti se ei aina ole mukavaa...

Oma lapseni harrastaa voimistelua ja olen nähnyt miten siellä venytellään. Varsinkin venäläisten valmentajien otteita tekee pahaa katsoa näin vanhempana, mutta ei se lapsia tunnu haittaavan. Ja jos tykkää lajista, ei parin minuutin kipu haittaa. Itse kyllä kannatan hieman lempeämpiä metodeja, mutta valmentajilla on erilaisia tyylejä. Toisilla on ronskimmat otteet kuin toisilla. Ei tuo kuva todellakaan mitenkään pahalta näytä.

Varmaan nauttii ihan kybällä harrastuksestaan?

Itse olen harrastanut Tae Kwon Doa 12 vuotiaasta. Kyllä tuo venyttely sattuu. Pienempänä varmaan olisin itkenytkin samalla lailla. Silti pidin lajista enkä halunnut lopettaa. m36

Vierailija
22/32 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta silti poika tykkää pelata.

Yksi silmänräpäys ei (kuva) ei kerro kaikkea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi elämä taas.

Itse olen voimistellut aikanaan maajoukkuetasolla ja joo, tuollaisia kuvia varmasti olisi saanut minusta rutkasti, mutta enemmistönä kuitenkin ne tosi kivat hetket. Ja ihan itse halusin, vanhemmat vastustelivat. Ja minä hirviö olen usuttanut lapsenikin "toteuttamaan unelmaani" voimistelun parissa laittamalla heidät lapsi-vanhempi jumppaan josta homma sitten vei mukanaan. Esikoinen ylpeänä esittelee ylispagaatikaan sohvapöydältä, irvistää ja sanoo silmät loistaen että "Näitsä, mä sain sen melkein!!!"

Vierailija
24/32 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäidit täällä paasaa, että pitää kärsiä, jos haluaa tulla hyväksi. Ei pidä paikkaansa Suomessa.

Tuo kidutuskoulukunta on ehkä tavallista Venäjällä tai Kiinassa, mutta Suomessa lähtökohtana on saada lapsi nauttimaan lajistaan niin paljon, ettei se tuo tuollaista tuskaa.

On mahdollista saada notkeus ilman itkua. Se vaatii vaan pitempää harjoittelua. Ei tarvitse olla 10-vuotiaana vielä tuossa kunnossa päästäkseen maailman huipulle myöhemmin.

Vierailija
25/32 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaita mieliä taas kerran av-palstalla Kotiäidit täällä paasaa, että pitää kärsiä, jos haluaa tulla hyväksi. Ei pidä paikkaansa Suomessa.

Tuo kidutuskoulukunta on ehkä tavallista Venäjällä tai Kiinassa, mutta Suomessa lähtökohtana on saada lapsi nauttimaan lajistaan niin paljon, ettei se tuo tuollaista tuskaa.

On mahdollista saada notkeus ilman itkua. Se vaatii vaan pitempää harjoittelua. Ei tarvitse olla 10-vuotiaana vielä tuossa kunnossa päästäkseen maailman huipulle myöhemmin.

Vierailija
26/32 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuttavaperheiden telinevoimistelu sekä balettiharrastusta olen omalta tytöltäni kyseiset lajit kieltänyt, vaikka olisi kovasti halunnut molempiin mennä. Lajit, joissa on PAKKO olla laiha, lapsia haukutaan lihaviksi, käsketään laihduttamaan vaikka kaikki luut näkyy ja ollaan alipainoisia, niin EI KIITOS! Minusta nuorten ja pienten lasten ei tule harrastaa lajeja joissa tuijotetaan ulkonäköä ja painoa.

Vierailija
27/32 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvästi että ovat venäläisiä, opettaja ainakin.

"Taipukaa läskit" kaikuu korvissani edelleen venäläisellä korostuksella...

T. ex-tanssija

Vierailija
28/32 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo venytys näyttää aika pahalta. ei sen sentään pitäisi naamaa itkuun vääntää vaikka inhottavaa olisikin. ja kipuhan on aivan erilaista jos sen aiheuttaa itse tiedostaen. kuvan nainen vääntää lapsen jalkaa äärimmäiseen asentoon, eikä lapsi pysty kontrolloimaan kipuaan itse mitenkään. tuon harjoituksen voisi varmaan hoitaa inhimillisemminkin?

Vierailija
29/32 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tästä ketjusta? Sen jälkeen kun on tullut järkeviä kommentteja, nämä kidutuksen kannattajat eivät ole enää uskaltaneet suutansa avata. On tainnut käydä niin tosielämässäkin lasten tanssiharjoituksissa, ettette ole uskaltaneet sanoa vastaan sille tanssiopettajalle joka vääntää teidän lapsen jalkaa.

Vierailija
30/32 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanottiin, niin harrastuksiin kuuluu usein niitä ei niin kivoja hetkiäkin, mutta yleensä niitä mukavia on paljon enemmän. Kyllä ikävännäköisiä kuvia saa lähes mistä vain.

Totta on tuo, että esim. venäläisillä valmentajilla on välillä aika karut menetelmät. Mutta yleensä kuitenkin tietävät mitä tekevät, ei heidän tarkoiteuksensa kuitenkaan ole jalkoja ym. irti kiskoa, vaikka siltä välillä näyttääkin. Mutta itse en kyllä tykkää sitä venyttelyä katsoa, pakko myöntää, että pahaa tekee. Lapselta kun kysyn, niin sanoo, että kyllähän se joskus vähän ikävältä tuntuu, mutta ei sen kummempaa. Jokainen varman tajuaa, että kovaa venyttelyä on treeneistä vain pieni osa, ei se todellakaan pääasia ole. Ja suomalaisilla valmentajilla on usein erilaiset otteet, ei näytä ihan yhtä hurjalta.

tästä ketjusta? Sen jälkeen kun on tullut järkeviä kommentteja, nämä kidutuksen kannattajat eivät ole enää uskaltaneet suutansa avata. On tainnut käydä niin tosielämässäkin lasten tanssiharjoituksissa, ettette ole uskaltaneet sanoa vastaan sille tanssiopettajalle joka vääntää teidän lapsen jalkaa.

Vierailija
31/32 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä suomessakin todella tuolla metodilla valmennetaan, jos huipulle mielii. Korostan, että ap:n esimerkki ei liity mitenkään tähän linkittämääni pätkään ja pätkän tyttö on n. 10-vuuotias ja tiedän hänet kisoista ja pätkä löytyy youtubesta hänen nimellään. Hän on lajinha ikäluokan ehdotonta kärkeä Suomessa, vaikka tässä vähän mokaakin. Todella suloinen tyttö.

Mutta siis on ihan puppua av:lla vallitseva kanta että harrastaa ehtii sitten myöhemminkin aloitaessa ja pärjää. Ei pidä paikkaansa tietyissä lajeissa, kuten esim. taitoluistelu, joka täällä meillä pikkukaupungissa suositellaan aloitettavaksi 3-vuotiaana. nyt 2002 syntyneet ovat liian vanhoja pyrkiäkseen kilparyhmiin,

Vierailija
32/32 |
13.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän venyttelyn pidä sattua! Totta kai se vähän tuntuu, mutta jos ei pysty rauhallisessa tahdissa sitä notkeutta hakemaan, niin sairasta touhua on! Lapsiparat!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän seitsemän