Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut naiset ovat kuin isoja vauvoja?

Vierailija
02.02.2011 |

Mulla on just opiskelijana (harjoittelussa siis) töissä 30-vuotias nainen, jolla on erilaisia Marimekon tms trikoopaitoja (sellaisia mitkä on nättejä vauvan päällä ei aikuisen naisen), käyttää paljon vaaleanpunaista (esim vaal. pun. crocsit työkenkinä), tottatakkikin on vaaleanpunainen ja siinä on jotain punaista. Tukka kuin pikkutytöllä, otsatukka jonka varmaan äiti vieläkin leikkaa.

Eväänä on grandi pillimehu ja leipää.

En vaan tajua eikä sitä osata kasvaa aikuiseksi vai mikä tällaisen ihmisen pointti on.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkasitko myös hänen vaippaansa?

Vierailija
2/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko aikuiselle ihmiselle vain tietyt värit sallittuja pukeutumisessa? Miksi inhoat juuri vaaleanpunaista?

Itse inhoan sydämeni kyllyydestä Marimekon raitapaitoja, mutta ei niistä kyllä vauva mieleeni tule vaan joku pitkän linjan kotiäiti paremminkin.

Meillä on kaksi pikkutyttöä, joilla pitkät hiukset - ei otsatukkaa. Itsellänikään ei ollut lapsena ikinä leikattua otsatukkaa. Hankin sellaisen vasta 3-kymppisenä. Ja se on IHANA! :-) Mitä ihmettä tämä kaikki mahtaakaan kertoa keskeneräisestä ja häiriintyneestä persoonallisuudestani???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle otsikosta tuli mieleen tällainen ihminen (voi olla kyllä mieskin):

Tyytymätön kitisijä, kykenemätön ottamaan muita huomioon. Aikuisen vauvan omat huolenaiheet ovat aina tärkeämpiä kuin muiden. Nauttii omasta jokeltelustaan, ei juuri välitä kuunnella muita. Heittäytyy helposti avuttomaksi, muiden pitää hoitaa sotkut ja ottaa vastuu kaikesta. Koko muun maailman pitäisi pyöriä ison vauvan tuntemusten mukaisesti.

Vierailija
4/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annetaan kaikkien kukkien kukkia ja löysätään sitä nutturaa (tai geeliä kananperseessä) vähäsen...

Vierailija
5/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyytymätön kitisijä, kykenemätön ottamaan muita huomioon. Aikuisen vauvan omat huolenaiheet ovat aina tärkeämpiä kuin muiden. Nauttii omasta jokeltelustaan, ei juuri välitä kuunnella muita. Heittäytyy helposti avuttomaksi, muiden pitää hoitaa sotkut ja ottaa vastuu kaikesta. Koko muun maailman pitäisi pyöriä ison vauvan tuntemusten mukaisesti.

Veit sanat suustani! Itse ajattelin ihan samaa kun otsikon luin. Kun taas tuo nainen, jota kuvaillaan aloitusviesissä, ei kyllä mielestäni mitenkään täytä "vauvanaisen" tuntomerkkejä. Olen ihan äimänkäkenä, että tuota pitää oikein nettiin tulla taivastelemaan. Itse mietin, mitä se kertoo aloittajasta että häntä häiritsee pinkki väri naisen vaatteissa, otsatukka ja pillimehu. Yleensäkin ottaen se kertoo aika paljon ihmisestä, mitkä asiat häntä toisissa ihmisissä ärsyttävät. Itse olen huomannut, että mitä vähemmän kiinnitän huomiota epäolennaisuuksiin, sitä enemmän aikaa ja ajatusenergiaa jää olennaiseen.

Vierailija
6/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekö että kaikki naiset eivät ole kaltaisiasi lutkahtavia koviksia? Tai juuri kulloisenkin muodin oikkujen mukana orjallisesti kulkevia massan mukana menijöitä, vaikka itse tahtoisivat pohjimmiltaan tehdä jotenkin toisin? Miksi sua haittaa, että toiset pukeutuvat kuten itse tahtovat, eivätkä miellyttääkseen vaikkapa jotakin veemäistä työpaikan random-bitchiä, jonka mielipide toisten ihmisten pukeutumisista ei oikeastaan sen kummemmin kiinnosta ketään?

Sovit tänne palstalle oikein loistavasti. Hiton mussuttaja.

Vierailija
7/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britanniassa huvitti usein se iso vauva -pukeutuminen: pinkkiä ja glitteriä tossuista kaulahuiviin, siihen blondattu kiharapilvi ja paljon meikkiä.

Kavereiden 3-4-vuotiaat tytöt on tuon näköisiä (ilman meikkiä ;).

Jokainen tyylilläään, mutta välillä kyllä oli pokassa pitämistä.

Tosin ei se tylsä jakuupuku tai twinsettikään kovin omaperäinen ole.

Vierailija
8/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät vain suhtudu elämään yhtä vakavasti kuin sinä :)

Vierailija
9/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minusta tuntuukin, että ap:n työpaikan iso vauva on ap.

Miten pahasti lapsen asteella onkaan ihminen, joka leimaa kaikki, jotka esim PUKEUTUVAT eri tavalla kuin itse vääränlaisiksi? Vauvoiksi, jos käyttää trikoovaatteita ja tykkää punaisesta? Entä väärien eväiden syönti? Hohhoijaa, itseriittoinen varhaispuberteetin kourissa taisteleva pikkuilkiö tai vielä nuorempi penikka. Todella joku kehitysaste jäänyt saavuttamatta ap:lla.

Vierailija
10/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hernettä nenään vetää. Sinä ajattelet olevasi tyylikkyyden tiivistymä, mutta sinunkin tyylistäsi joku ajattelee, että "voi hitto, kun on kauheat vaatteet ja tukka!"

Minusta pinkki lempivärinä ei tee kenestäkään vauvamaista. Vauvamaisuus on asenne- ja esiintymisseikka: turhan valittaminen, kiukuttelu pikkuasioista, itsekkyys ja oman itsensä korostaminen, avuttomuus arjen toiminnassa - ne ovat lapsellisia piirteitä.

- 44 v., jonka lempivaateväri on musta, mutta joka silti ei ylenkatso pinkistä pitäviä -

Vierailija
11/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täyttää 30v :D säkin kai muistutat jo isoäitiäs ja käytät samoja kuteita äitees kanssa...mulla muuten on otsis ja olen 36v!!! Menikö pullat väärään kurkkuun?

Vierailija
12/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta luulevat olevansa tosi muodkkkaita ja tyylikkäitä jakkupuvuissaan ja suorassa roikkuvassa mammatukassaan..,ja totta kai se tukka pitää olla tiukalla keskijakauksella :D vaatteet on suomalaiseen tapaan harmaita mustia tai ruskeita...jokunen kukkakuvio saattaa jostain löytyä. REPS

Vierailija
13/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahahah, olenko minäkin iso vauva kun lempivärini on mustan ohella juuri pinkki. Ja töissä evääni ovat leipää ja jogurttia. ;DD

Voi jeesus näitä taas... mutta jokainen toki tavallaan...

Vierailija
14/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile joskus, saattais tehä terää sulle, ap!

Vierailija
15/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten ajattelin että sikäläiset naiset olivat paljon tyylikkäämpiä ja naisellisempia glitterikengissään kuin suomalaismammat ikinä. Itsellekin tuli ihan hiirulaismainen olo ja piti hakemalla hakea jotain koristusta ylleni etten erottuis niin joukosta...me vaan ollaan niin koruton ja väritön kansa...onneksi itse olen oppinut jo vähän muuhunkin.

Vierailija
16/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minkälaisia eväitä ne aikuiset naiset sitten syö?

Vierailija
17/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun työkaveri oli samanlainen. Jeeeee ja se lässytys siihen päälle vielä.

Olisi ollut edes ikuinen viherhippimasimekko, mutta oli juuri sellainen vauva-aikuinen, joka leikkii lasta ja lässyttää sillai ylimakeasti ja on muka niin lempeä ja empaattinen. Ja oikeasti tosi kateellinen paska ja salakavala eukko.

Ymmärrän ap sinua. Varon nykyään näitä otsis-marimekko-lässyttäjiä.

Vierailija
18/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap tässä vastailee itselleen :D

Vierailija
19/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varoa laittamasta vaaleenpunasta päälle ja juomasta pillimehua julkisella paikalla, ettei vaan kukaan luule mua salakavalaksi lässyttäväksi paskaksi ja huonoksi äidiksi.

Paitsi et... mulla ei kyllä oo otsista. Oonko turvassa?

Vierailija
20/30 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka kyräilevät muita ja puhuvat selän takana pahaa ja ihan vaan siksi kun itsellä on niin huono itsetunto ettei siedä toisten erilaista pukeutumista tai tapaa juoda pillillä mehua. Olet säälittävä ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä