Miksi jotkut naiset ovat kuin isoja vauvoja?
Mulla on just opiskelijana (harjoittelussa siis) töissä 30-vuotias nainen, jolla on erilaisia Marimekon tms trikoopaitoja (sellaisia mitkä on nättejä vauvan päällä ei aikuisen naisen), käyttää paljon vaaleanpunaista (esim vaal. pun. crocsit työkenkinä), tottatakkikin on vaaleanpunainen ja siinä on jotain punaista. Tukka kuin pikkutytöllä, otsatukka jonka varmaan äiti vieläkin leikkaa.
Eväänä on grandi pillimehu ja leipää.
En vaan tajua eikä sitä osata kasvaa aikuiseksi vai mikä tällaisen ihmisen pointti on.
Kommentit (30)
ap tässä vastailee itselleen :D
En ole ap, mutta ymmärrän kyllä kokemuksesta, mitä ap tarkoittaa.
Taitaa olla marimekkomammojen kokoontumisajot kun ei saa arvostella tällaista yli-imelää marimekkolässyttäjää.
Työkaverini oli muuten vielä kapiaisen vaimo. Sellainen herttainen alistettu mussuttaja marimekkopaidassaan ja niin vittumainen ja salakavala eukko, että en koskaan ole sellaista nähnyt ennen.
Taitaa olla marimekkomammojen kokoontumisajot kun ei saa arvostella tällaista yli-imelää marimekkolässyttäjää.
Työkaverini oli muuten vielä kapiaisen vaimo. Sellainen herttainen alistettu mussuttaja marimekkopaidassaan ja niin vittumainen ja salakavala eukko, että en koskaan ole sellaista nähnyt ennen.
tuntuvat olevan varsinaisia mätäpaiseita omissa työyhteisöissään :D olispa muuten kivaa nähdä miltä näyttävät...hapan naamat naama norsun veellä ja päällä tanttareleet...ilmankos ketuttaa!
Jäänyt jokin itsetuntoa kasvattava kehitysvaihe väliin tai jotain...
Mutta tein asiallisesti työni ja työkavereiden kanssa tulin toimeen ja opiskelijat antoivat ohjauksestani hyvää palautetta, kuten asiakkaat.
Tämä marimekkoeukko oli ensivaikutelmalta hyvin lapsenomainen ja empaattisen oloinen lässyttäjä. Ikää oli päälle 50v kun tulin samaan työpaikkaan.
Pikkuhiljaa alkoi aueta se selkään puukottaminen ja nuorempien työntekijöiden pomottaminen ja uhkailu ja hänen omien virheiden piiloittelu ja sysääminen nuorempien niskaan.
Kun joutui pomon puhutteluun kun käräytin hänet, alkoi itkun tyrske ja lapsenomainen lässytys vaikeasta elämäntilanteesta ja syyttely, etten ymmärrä vanhempaa työntekijää ja lässytilässytilässyti. Oikein alahuuli syljestä märkänä lerpatti kuin tosiaan vauvoilla ja marimekko paita tärisi mielenliikutuksesta.
Kun palaveri oli ohi ja hän oli saanut sysättyä taas kerran kaikki toisten niskoille, sähisi hän minulle, että kostaa heti kun pystyy.
Jos joku on tällaisen vauvamarimekkotyypin nähnyt, tietää, millaista tarkoitan. Harmaa hiirulainen, kenellä oli muuten tosiaan otsatukka ja lapsenomainen lässytystyyli.
Joten tiedän kyllä tyypin, mitä ap tarkoittaa.
Ai niin, lopulta tämä kyseinen tyyppi teki aika ison mokan ja sai varoituksen ja hänen oli pakko lopettaa se nuorempien simputus. On onneksi jäänyt eläkkeelle henkäilemään miehelleen marttyyrimaisesti kun kukaan ei ymmärrä häntä ja hänhän yrittää vain tehdä parhaansa.
Kannattais ap kuoriutua sieltä kuvustaan ja olla ihan oma itsensä.
mun kokemuksen mukaan sillä ei oo Marimekon tai otsiksen kanssa mitään tekemistä ja mitä tulee vauvamaisuuteen niin ap olet itse suuri vauva :D
meistä on elämässään tavannut, ei jää varmaan yhtäkään hiusmallia tai vaatekappaletta, jota voisi käyttä olematta tuollainen! V-mäisiä ihmisiä on ihan kaikennäköisiä, kaikenkokoisia, kaikkialla ja kaikissa yhteiskuntaluokissa.
ihmisten pointti vastauksissaan, joissa kertoivat ap:n olevan se vauva! No minkäs teet, jos ei ymmärrä!
Mulle olisi ollut täsmälleen sama, jos ap olisi valittanut jonkun pukeutuvan "ällöttäviin naurettaviin liituraitapukuihin" ja olevan jotain muuta halveksuttavaa siksi, kun syö "paahtopaistisalaattia ja kevyt olo -limonaadiaan". Ihan sama millainen se halveksutun kuvaus on, jos kyse on ulkonäön ja eväsvalintojen perusteella toisen mollaamisesta.
Ja kyllä olen tosiaan minäkin kohdannut lieroja niin marimekkopaidoissa, verkkapuvuissa kuin jakkupuvuissakin. Ei se vaate mitään muuta, jos niissä on sisällä käärme.
kampaaja suositteli kun nuorentaa ja todellakin nuorentaa :) olen siis tyytyväinen hiusmalliini mut en kyllä käytä pinkkiä...juon pillimehuja joskus APUVA!