Miten joku viitsii tuhlata rahojaan Nutrilettiin?
Ja juoda niitä litkuja päivästä toiseen?
Höynäytettävien ihmisten kustannuksella nuokin humpuukifirmat voittonsa kerää.
Kommentit (28)
Huh, miten syyllistäviä ja tuomitsevia ihmisiä täällä on! Säälittävää suvaitsevaisuuden ja avarakatseisuuden puutetta.
Onko se teiltä pois jos jollain on varaa ostaa Nutriletiä ja jos se toimii hänellä?
Huh, miten syyllistäviä ja tuomitsevia ihmisiä täällä on! Säälittävää suvaitsevaisuuden ja avarakatseisuuden puutetta.
Onko se teiltä pois jos jollain on varaa ostaa Nutriletiä ja jos se toimii hänellä?
Eiköhän täällä ole lähinnä ollu kyse siitä, että suurin osa ei ymmärrä miksi maksaa jauheesta, kun samalla rahalla saa yhtä niukkakalorista RUOKAA, jolla laihtuu siis yhtä varmasti. Kyllä mullakin kävi mielessä että onko porukka niin kiireistä ja laiskaa, ettei vaan viitsi tehdä itse sapuskaa vaan on syönyt eineksiä jos kerran mielummin syö jauheseoksia.. Ja nutriletin patukat on kyllä riistohintaisia!! Toki se työpaikkaruokailukin maksaa, mutta täällä ei siitä ookkaan keskusteltu vaan nutrilett vs omatehty niukkaenerginen ruoka. (josta kyllä saa ne vitamiinit ja hivenaineet kun käyttää monipuolisia raaka-aineita)
Ei se keneltäkään pois ole, jos joku nutriletilla laihtuu, hienoa että löytyy joku keino jokaiselle.
Mutta mulla lähti kyllä tukkaakin päästä reilusti ja kynnet ja iho oli huonossa kunnossa. Ja sitten se lopulta kaatui siihen kun en enää vaan sietänyt niitä teollisen makuisia "ruokia". En pysty edelleenkään syömään niitä, vaikka nutrauksestani on 3 vuotta aikaa.
Mutta kuten sanottu, kukin tyylillään.
Koska niillä ihmisillä ei ole hajuakaan ruuanlaitosta ja ylipäänsä elintarvikkeista. Eikä riitä aivokapasiteettia tajuamaan, että sitä, mitä on vuositolkulla ahdettu sisään, pitäisi vain vähentää. Ei se sen kummempaa ole.
Mutta, nämä avuttomat pitävät ainakin yllä isoa bisnestä.
Mutta mulla lähti kyllä tukkaakin päästä reilusti ja kynnet ja iho oli huonossa kunnossa. Ja sitten se lopulta kaatui siihen kun en enää vaan sietänyt niitä teollisen makuisia "ruokia". En pysty edelleenkään syömään niitä, vaikka nutrauksestani on 3 vuotta aikaa.
Mutta kuten sanottu, kukin tyylillään.
Hui!! Ehkä mä vielä harkitsen.. Voishan sitä ehkä noita nutrilettei ostaa sellaisiks hetkiksi kun ei jaksa ruokaa tehä ja muuten sitten kokkailla jotain kasvissose, katkarapu jne keittoja tai patoja.. Hmm. Onkos netissä jotain laskuria millä sais laskettua reseptin kalorit?
Mutta mulla lähti kyllä tukkaakin päästä reilusti ja kynnet ja iho oli huonossa kunnossa. Ja sitten se lopulta kaatui siihen kun en enää vaan sietänyt niitä teollisen makuisia "ruokia". En pysty edelleenkään syömään niitä, vaikka nutrauksestani on 3 vuotta aikaa. Mutta kuten sanottu, kukin tyylillään.
Hui!! Ehkä mä vielä harkitsen.. Voishan sitä ehkä noita nutrilettei ostaa sellaisiks hetkiksi kun ei jaksa ruokaa tehä ja muuten sitten kokkailla jotain kasvissose, katkarapu jne keittoja tai patoja.. Hmm. Onkos netissä jotain laskuria millä sais laskettua reseptin kalorit?
Miksi sun pitäis kokata kasvis- tai katkarapukeittja? Syö samaa mitä ennenkin mutta VÄHEMMÄN! Eikä niitä kaloreitakaan laskea tarvi.
Nimim. kokemusta on
koska haluun samalla päästä eroon mun ranskanperuna-kalapuikko-nakki-pizza-hampurilais-linjasta.. :( Tykkään keitoista ja niitä sais tehtyä samalla isoja satseja kerralla ja haluan aloittaa nopealla pudotuksella että saan motivaation kohalleen lopullisesti. Siks harkitsin nutraamista, mutta ehkä toi keitto-nutrilet yhdistelmä on parempi.
... lienee se, että saat niistä suunnilleen tarvittavat ravintoaineet, toisin kuin jos tekisit vain vihanneskeittoja.
Kristus, taidamme sittenkin olla mieheni kanssa rikkaita, kun 5-7 euroa aikuisen ruokaan päivän aikana on meidän mielestä vähän. Pelkkä lounas halvassa lounaspaikassa maksaa tuon verran - usein syön pelkkiä eväitä, mutta kyllä koko päivän ruokiin helposti ainakin vitonen uppoaa ja mielestäni olen saita ihminen.