Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä kaikkea Normal-kauppaketjun kaupoissa myydään?

Vierailija
25.11.2023 |

Ensi viikolla olen menossa Ideaparkiin ja siellä on tuollainen kauppa. En ole siellä ennestään käynyt, mutta kannattaako minun 42-vuotiaan lievästi kehitysvammaisen autistimiehen käydä siellä? Mitä siellä myydään? Asiallisia vastauksia pyytäisin. Ja pahoittelen, että kysymys on varmasti tyhmä, mutta minä olen elänyt niin sanotusti tynnyrissä, että monet muille aivan itsestään selvät asiat ovat minulle sellaisia, joita en tiedä tai ymmärrä.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy ennemmin mitä ei myydä. Kukaan tuskin jaksaa alkaa kirjoittaa sulle luetteloa. 

Vierailija
2/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy ennemmin mitä ei myydä. Kukaan tuskin jaksaa alkaa kirjoittaa sulle luetteloa. 

Tuskin siellä ainakaan ihmisiä, eläimiä, seksileluja, autoja tai vaikka lentäviä mattoja myydään? T: ap (se vajaa josta teille kerrottiin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä miehille ole kuin pikkuinen hylly deodorantteja ja parranajovehkeitä. Kai ne sopii autisteillekkin.

Vierailija
4/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ajattelen, että mitä sinulle siellä voisi olla, niin esim. hygieniatuotteita eli deodorantti, hammastahnoja- ja harjoja, partavettä, shampoo, käsisaippua, kosteusvoidetta iholle, kodin- ja pyykinpesuaineita, makeisia jne jne.

Valikoima on isolta osin naisille suunnattua, mutta kyllä siellä miehiäkin on asiakkaana koko ajan ja heille löytyy tuotteita, joten mene käymään. 

Vierailija
5/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et pääse kaupasta pois kiertämättä koko sokkeloista myymälää. Krääsää.

Vierailija
6/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

70-vuotias sukulaismies käy ostamassa sieltä säännöllisesti edullisia tuotteita. Tuotevalikoima vaihtelee. Varmasti löydät sieltä aikuiselle. miehelle sopivaa ostettavaa.

Myyjät ovat muuten erittäin avuliaita. 

Vierailija
7/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohi mennessä jo huomaa, että pelkkää roinaa. Kävelen aina ohitse ja ostan vaikka vain yhden kunnon tuotteen mieluummin kuin roskaa. 

Vierailija
8/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohi mennessä jo huomaa, että pelkkää roinaa. Kävelen aina ohitse ja ostan vaikka vain yhden kunnon tuotteen mieluummin kuin roskaa. 

Et käytä hygienia- tai siivoustuotteita esimerkiksi jos ne on sulle roskaa? Selvä. 

Vierailija
9/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOKKI: KVG!

Vierailija
10/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpaa on ainakin hammastahna ja mausteet. Samoin deodorantti ja shampoo. Samoja tuotteita kuin muissakin kaupoissa mutta melkeinpä puolella hinnasta.

Vierailija
11/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin ostan sieltä aina vain yhden tuotteen eli nestesaippuan joka on siellä halvempaa mitä muualla, vaikka laadultaan on ihan yhtä hyvää.

Vierailija
12/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ajattelen, että mitä sinulle siellä voisi olla, niin esim. hygieniatuotteita eli deodorantti, hammastahnoja- ja harjoja, partavettä, shampoo, käsisaippua, kosteusvoidetta iholle, kodin- ja pyykinpesuaineita, makeisia jne jne.

Valikoima on isolta osin naisille suunnattua, mutta kyllä siellä miehiäkin on asiakkaana koko ajan ja heille löytyy tuotteita, joten mene käymään. 

Kai siellä boksereitakin on myynnissä? Vai onko vaatteista vapaa kauppa?

Vierailija
13/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan samaa roskaa siellä on myynnissä kuin Prismassakin. Tietty tosimies ei käy ostoksilla kuin Motonetissä.

Vierailija
14/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilbehööriä ja krääsää. Saatat löytää sieltä jopa sen kuuluisan perseenpäristimen.

Vierailija
15/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et pääse kaupasta pois kiertämättä koko sokkeloista myymälää. Krääsää.

Tosta kannattaa valittaa palotarkastajalle.

Koko kauppa on täynnä "liekkimerkki puteleita" ja ulos ei pääse kuin esterataa pitkin.

Vierailija
16/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole yliherkkä äänien suhteen. Niiden kassakoneiden piippaus saa veren hyytymään. Mistä hlvetistä niin kovaäänisiä kassalitteita edes saa hankittua! Kolmessa Normalissa oon käynyt, ja jokaisessa sama juttu. 

Vierailija
17/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Normalilla verkkokauppaa, onko kukaan ostanut sieltä?

Vierailija
18/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti et ole yliherkkä äänien suhteen. Niiden kassakoneiden piippaus saa veren hyytymään. Mistä hlvetistä niin kovaäänisiä kassalitteita edes saa hankittua! Kolmessa Normalissa oon käynyt, ja jokaisessa sama juttu. 

Jaahas, enpä ole huomannut mitään tuollasta ja olen asioinut eri liikkeissä ympäri Hkiä jo vuosikausia.

Vierailija
19/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ne Normalin tuotteet toimi myös kehitysvammaisilla, vaikka firman nimi muuhun viittaakin.

Vierailija
20/27 |
25.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, enpä ole huomannut mitään tuollasta ja olen asioinut eri liikkeissä ympäri Hkiä jo vuosikausia.

Käy huviksesi vaikkapa Myllyn liikkeessä Raisiossa. Kassa piippaa korkealta ja kovaa. En tajua miten ne kassahenkilöt jaksaa kuunnella sitä koko päivän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi