Miten joku viitsii tuhlata rahojaan Nutrilettiin?
Ja juoda niitä litkuja päivästä toiseen?
Höynäytettävien ihmisten kustannuksella nuokin humpuukifirmat voittonsa kerää.
Kommentit (28)
itse kokeilin kaikki laihdutusmuodot mitä on, myös tämän perinteisen syö vähemmän kuin kulutat. Ei vaan kilot tippuneet, enkä jaksanut sitä iänikuista kalorien laskemista. Nutrilett on erittäin toimiva ja helppo keino, joka laihduttaa nopeasti ja varmasti -ja pysyvästi. Se ei todellakaan ole mikään humpuukkikeino, on myös lääkärien suosittelema laihdutusmuoto ja sairaaloissakin käytössä. Älä sekoita siis nutrausta muihin ns. laihdutuspillereihin yms, mitkä ovatkin humpuukkia. Nutraus ei sitä ole.
pyörii ison rahan bisnes. Hyväuskoiset ostaa ja ostaa. Hetkellisesti paino putoaa ja sit taas nousee, yhtä jojoilua. Laihtuakseen ihmisen on syötävä vähemmän tai sitten liikuttava, eli kulutettava enemmän. Siinäpä sitten punnitaankin todelliset onnistujat. Itsekuria vaan kehiin!
T: Kerran humpuukiin rahansa työntänyt ja pettynyt
Minä laihdutin kolmisen vuotta sitten 17 kiloa aika nopeassa ajassa ja kyllä oli pieni ruokalasku :)
En minä mitään kaloreita laskenut, söin vaan vähän.
pyörii ison rahan bisnes. Hyväuskoiset ostaa ja ostaa. Hetkellisesti paino putoaa ja sit taas nousee, yhtä jojoilua. Laihtuakseen ihmisen on syötävä vähemmän tai sitten liikuttava, eli kulutettava enemmän. Siinäpä sitten punnitaankin todelliset onnistujat. Itsekuria vaan kehiin!
T: Kerran humpuukiin rahansa työntänyt ja pettynyt
mutta se ei ole nutrauksen vika, vaan se vika löytyy ihan peilistä. Ja nutraus jos mikä vaatii sitä itsekuria, ja sen jälkeen pitää myös olla sitä itsekuria ettei repsahda takaisin mässäämään. Näinhän se on kaikissa laihdutusmuodoissa. Samapa tuo millä kukin laihtuu, kunhan laihtuu, mutta se vaatii itsekuria! Kun se itsekuri löytyy on laihdutus helppoa, oli muoto mikä hyvänsä. Kukin laihduttaa sillä menetelmällä mikä sopii itselle parhaiten, kaikki keinot ei käy kaikille.
Ja juoda niitä litkuja päivästä toiseen?
Höynäytettävien ihmisten kustannuksella nuokin humpuukifirmat voittonsa kerää.
Tarjoustalossa on jatkuvasti tarjouksessa 15 pussin paketti 15 - 16 euroa, joskus näkee luontaistuotekauppojen hyllyillä jopa 12 euroa paketti. Pusseja nautitaan 5 kpl päivässä, eli päivän ruuan hinnaksi tulee n 5 - 7 euroa, omasta aktiivisuudesta riippuen.
Lisäksi laihdutustahti on loistava. Sellaista ylipainosta ihmistä ei ole tainnut tulla vielä vastaan, joka ei ole 4 vkon kuurin aikana laihtunut.
Jos vertaa normaaleja ruokakustannuksia vst pussit, en tiedä tuleeko pussit nyt niin paljon kalliimmaksi. Meillä työpaikkaruokailu maksaa 8,40 euroa ja kyseessä on 1 ruoka. Helsingissä on paljon ruokakauppoja, joissa voi maksaa ruuat lounasseteleillä, eli minun tapauksessa pussit tulevat normaalia arkea halvemmaksi.
Olen pusseja syönyt nyt viidettä vuotta, aina 4 vkon kuuri kerran vuodessa. Olen laihtunut 5 - 8 kg 4 vkon aikana, jonka verran sitten myös 11 kk aikana lihon. Eli en liho vuosi vuodelta vaan olen samanpainoinen joka vuosi. Jos haluaisin laihtua, pitäis minun ottaa 2 kuuria vuodessa, mutta en näe tähän tarvetta.
Tietty voi paljon ajatella asioita, esim miksi käyttää navigaattoria tai astianpesukonetta jne. Jos joku homma toimii mulla ja olen sen hyväksi havainnut, ei se sulta ole pois.
Summat ovat kuitenkin NIIN pieniä etten pidä itseäni ihan hirveen höynäytettynä.
paketti nutriletkeittoa tai piretelöä maksaa tavaratalossa halvimmillaan 19.95e. Paketissa 15 pussia. eli päivän kaikki ruoka-annokset alle 7e. Lisäksi tarkoitus ei ole näitä nutriletteja syödä loppuelämän vaan helppo tapa laihtua ja saavutetun tavoitepainon jälkeen on tietenkin muutettava elämäntapoja syötävä terveellisesti, liikuttava jne..jos jatkaa entiseen malliin niin varmasti kilot tulevat takaisin nutrilet kuurin jälkeen. Itse olen todella tyytyväinen tuotteeseen -10kg ja 9viikkoa, suosittelen!!
ihan sama homma, molemmilla voi laihtua, nutriletilla vaan tehokkaammin, nopeammin, helpommin ja usein jopa terveellisemmin (harva laihduttaja syö niin monipuolisesti että saisi kaikki ravintoaineet). Siksi laitan rahojani nutrilettiin, tehokkuus ja helppous. En koe että mua höynäytetään, koska sen avulla laihdun ja se on mulla se tavoite. Yhtä lailla ihmisiä höynäytetään käymään kuntosalilla, rahaahan nekin vaan haalii ihmisiltä, mitä väliä sillä, että ihmisten kunto nousee siinä samalla...
max kilo tippui ja sekin tuli sitten heti takaisin. Ei vaan onnistunut, en vaan JAKSA laskea niitä kaloreita ja miettiä mitä voi ja mitä ei voi syödä. Raivostuttavaa! Sitten -kiitos AV!!- löysin nutrauksen ja parissa kuukaudessa sain tiputettua ne 10kg mitkä mua vaivasi. Ja olen niin onnellinen, en ikinä sano mitään pahaa nutrauksesta, olkoot ap:t ja muut mitä mieltä vaan. Mulle se avasi kokonaan taas uuden elämän, nyt olen 10kg kevyempi, kuntoilen päivittäin, olen lopettanut arkitissuttelun, syön terveellisesti. JES!!
mitä Nutriletista tulee päivän aikana laihduttaa kenet tahansa. Yhtä vähän kaloreita saa jos vaikka väsää ite kasvissosekeittoja tms oikeasti maukasta ja ihan oikeeta ruokaa. Kyllä Nutriletilla laihtuu, mutta vastaavalla energiamäärällä laihtuu millä tahansa keinolla..
Ja mulle esim 5-7e per päivä yhden hengen ruokailuun kuulostaa todella paljolta!!
mitä Nutriletista tulee päivän aikana laihduttaa kenet tahansa. Yhtä vähän kaloreita saa jos vaikka väsää ite kasvissosekeittoja tms oikeasti maukasta ja ihan oikeeta ruokaa. Kyllä Nutriletilla laihtuu, mutta vastaavalla energiamäärällä laihtuu millä tahansa keinolla..
Ja mulle esim 5-7e per päivä yhden hengen ruokailuun kuulostaa todella paljolta!!
ja kuka jaksaa väsätä ja laskea kaloreita kun pääsee helpommallakin? Tai no, jos on aikaa ja mielenkiintoa niin mikäs siinä, itselläni ei ole todellakaan. Mutta kaikkia niitä vitamiineja sun muita et millään saa omatekoisella dieetillä, missä samat kalorit kuin nutratessa. Eli on jopa vaarallista itse alkaa tuollaista tekemään.
Annospussille ei tule hintaa edes kahta euroa - millaisen aterian saat siihen hintaan? En tarvitse jääkaappia tai mikroa, vesi riittää. Nutrilet on aina valmista syötäväksi, olin missä tahansa.
Mutta kaikkia niitä vitamiineja sun muita et millään saa omatekoisella dieetillä, missä samat kalorit kuin nutratessa. Eli on jopa vaarallista itse alkaa tuollaista tekemään.
No jos esimerkiksi neljä viikkoa olet nutriletilla versus kasvissosekeitot tms vähäkaloriset vaihtoehdot niin vaikka et vitamiineja siinä sivussa kaikkia saisikaan niin normaali terve ihminen ei niin suuria puutoksia ehdi siinä ajassa saada että se olisi vaarallista. Enkä mä nutrausta vastusta, mutta itse en maksaisi tuosta lystistä, koska olen maistanut nutriletin tuotteita ja musta ne on pahan makuisia ja jauhoisia. Kukin tyylillään ja pääasiahan on että läskit (myös omani) sulaa, vai mitä?
niin päivässä se tekee 7,50e ja sillä saa kyllä yhdelle hengelle sapuskaa (esim niitä tässäki ketjussa mainittuja sosekeittoja) enemmänkin kuin yhden päivän tarpeisiin eli hinta ei ainakaan oo halpa noissa nutrileteissa..
juuri mitään? Ja jos tuo on toimivin keino siitä eroon, niin enpä nyt kalliiksi sano. En edes uskalla laskea, miten paljon mulla menee rahaa sinne sokeriosastolle. Keväällä siis nutraamaan :)
Minä tuhlasin.
Join niitä 5 päivää ja laihduin 3,8 kg:a ja "potkun persuksille" uuden elämän alkuun.
nyt -7,2 kg:a
Onko sinulta pois jos muilla onnistuu painonhallinta Nutriletilla tai jollain muulla konstilla.
Olen ollut "pussikuurilla" kauan sitten ja se oli todella tehokas 3 kk ja 20 kg poistui.
Onnistuminen vaatii sen että järkevöittää elintapansa pussikuurin aikana ja sitten pikkuhiljaa siirtyy normaaliin ruokaan ja ei palaa enää entisiin liian suuriin annoskokoihin.
Ylipainoon taipuvaisen tulee tarkkailla syömisiään, päivittäistä energiansaantiaan.
Onnea kaikille painonhallintaan ja toivon onnistumisia itse kunkin parhaaksi katsomalla tavalla.
On selvää jos ruokailutottumuksiaan ei muuta pysyvästi paino kohoaa pussikuurin jälkeen.
juuri mitään? Ja jos tuo on toimivin keino siitä eroon, niin enpä nyt kalliiksi sano. En edes uskalla laskea, miten paljon mulla menee rahaa sinne sokeriosastolle. Keväällä siis nutraamaan :)
mutta kuka tahansa tajuu että kyllä ne rahaa tolla itelleen ryövää. Jos pussi jauhetta maksaa pari euroo niin onhan se ryöstöä. Ei täällä kukaan oo väittäny että herkut tulis halvemmaksi mutta ihan tavallinen kevyt ja niukkakalorinen ruoka tulee huomattavasti edullisemmaksi. Tosin jos on entuudestaan laiska einesrohmu niin toi on varmaan se halvin vaihtoehto.
Ja nutriletilla laihtuu! En ikinä jaksaisi itse väsätä jotain sosekeittoja, nutraus on ihanan helppoa. Mutta ei varmaan sovi kaikille, se jos mikä vaatii hurjan itsekurin. Mutta se toimii :).
Epäilemättä kuurilla laihtuu, jos sen tosiaan jaksaa pitää. Itse en mitenkään pystyisi.
Olen nyt GoFatGo-dieetillä, ja se puolestaan toimii mulla. Mulle on tärkeää, että saa syödä normaalia ruokaa - ja samalla oppii oikeita annoskokoja.
miksi joku viittii suoltaa tämmöistä sontaa tänne?
nutrilett todellakin toimii! ja eivät ole pelkkiä litkuja!löytyy myös patukoita!