Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatteko ne oikeat merkkivaatteenne siis kirpputoreilta ja huutonetistä?

Vierailija
01.02.2011 |

Niilläkö sitten elvistellään?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä elvistele, eli en osta koskaan mitään missä merkki paistaa enkä myöskään mitenkään "mainosta" niitä merkkijuttujani. Toki jos joku suoraan kysyy niin vastaan (sanon kyllä myös aina mistä olen ostanut :)

Suurin osa omistamistani jutuista EI kyllä ole merkkituotteita.

Vierailija
2/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen köyhä kuin kirkonrotta mutta haluan että lapset ovat nätisti ja hyvin puettuja. Huutis on rautaa! Siellä saa ne samat vaatteet vielä myydyiksi pois melkein samaan hintaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en koskaan elvistele millään, ja olen lukenut kirjan NO logo, jonka jälkeen en ole koskaan kulkenut MERKKIvaatteissa elvistelläkseni missään ja kantaakseni riiston brändiä.

Valitettavasti verkkareissani ja lenkkareissani on riistobrändilogot, mutta ilman merkkiä mulla ei olisi lenkkareita!

Vuonna 2000 Naomi Klein julkaisi kirjan No logo, josta tuli pian globalisaatiokriittisen liikkeen tunnus. Tämä liike oli sulkenut WTO:n vuoden 1999 ministerikokouksen kuukautta ennen No logon ilmestymistä.

Kirja kritisoi brändipainotteista kulutuskulttuuria kuvaamalla suuryritysten toimintaa. Nämä yritykset ovat myös yleensä syyllistyneet työntekijöiden riistoon maailman köyhimmissä maissa tavoitteenaan aina suuremmat tuotot

En halua olla mukana riistämässä luontoa, joten ostan lähes kaiken käytettynä. Usein joku on mulle sanonut, että onks sulla oikee se ja se ja mä olen kommentoinut, että joo, tää on ihan oikea

UFF

Vierailija
4/6 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan kaiken uutena, myös ne merkkivaatteet

Vierailija
5/6 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainokseksi, joten ei kiitos näkyville merkeille. Vaatteet ostan uusina tai käytettyinä...

Vierailija
6/6 |
02.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reima?

Ticket?

Global?

Burberry?

H&M kuuluisien designerien tuotteet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi