Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi puoliso

Vierailija
03.05.2011 |

Mitä mieltä olette, voiko uuden poikaystävän esitellä lapsille heti?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla kohdallani taisi mennä puolisen vuotta.

Vierailija
2/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ymmärtänyt miksei uusia tyttö/poikaystäviä voi esitella lapsille heti. Mulla ainakin on paljon sellaisia kavereita, joita lapset eivät ole nähneet koskaan. Kun he tulevat kylään, niin on kiva esitellä heidät toisilleen. Mikä ero siinä on onko se kaveri tai ihastus? Tuskin kukaan lasten edessä koko aikaa kismailee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu esim. lasten iästä ja siitä, miten kauan erosta on ja siitä, mikä on lasten ja isän suhde. Itse tiedät parhaiten.

Esim. hyvin pieni lapsi, joka ei muista isäänsä lainkaan, tuskin menee täysin pois tolaltaan, jos hänen kodissaan käy uusi mies sillä välin kun hän nukkuu. Sen sijaan teinin maailma voi mennä pirstaleiksi, jos avioeron päälle tulee vielä tietoisuus siitä, että äidillä on seksielämää.

Vierailija
4/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai heti kun olet alkanut seurustella? Itse esittelisin uuden poikaystävän ensin ystävänäni lapsille, mutta jos erosta olisi vasta kulunut vähän aikaa odottaisin muutaman kuukauden. Sitten pikkuhiljaa voisi alkaa esitellä miestä kaverina lapsille.

Vierailija
5/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä 2 vuotias tyttö ja hänellä erityisen läheiset välit isäänsä. Itse toisin uutta miestä kotiin heti, ja puhuisin äidin ystävästä lapselle, on vielä niin pieni ettei ymmärrä seurustelu jutuista mitään :D onneksi:D Haluan että mieskin saa heti selkoa mitä meidän arki on ja että pakettiin kuuluu myös toinenkin pienempi prinsessa ;) Pienten lasten kanssa toisin heti vaan kotiin kun siltä tuntuu,kahvittelemaan, mujtta en suoraan heti pussailisi lapsen nähden tms fyysistä kontaktia. isompien,koululaisten ja varsinkin teinien kanssa odottaisin hetken.

Vierailija
6/6 |
03.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan ymmärtänyt miksei uusia tyttö/poikaystäviä voi esitella lapsille heti. Mulla ainakin on paljon sellaisia kavereita, joita lapset eivät ole nähneet koskaan. Kun he tulevat kylään, niin on kiva esitellä heidät toisilleen. Mikä ero siinä on onko se kaveri tai ihastus? Tuskin kukaan lasten edessä koko aikaa kismailee.

Eikä ole viellä ollut sellaista tilannetta että olisi uusi alkava suhde. Vaikka yh olenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yksi