miksei miesten ympärileikkaus ole Suomessa yleistä?
Katselin tuossa Sinkkuelämää, jossa Charlotte sanoi leikkaamatonta penistä shar peiksi...
Eikös olisi siistimpää, jos se leikkaus olisi Suomessakin yleinen? Samatenhan miehetkin voisivat ajella karvansa pois, ettei ole ikävästi pistelevää sänkeä.
t. yksi, joka on kyllästynyt siihen, että naiset täällä keskenään jauhaa jostain häpykarvoituksesta ihan kuin se olisi jotenkin tärkeää, ja vielä halventavasti kutsumalla normaalia asiaa majavaksi! Ei mua kiinnosta, millaisia muut naiset on tai millainen mun pitäis muiden naisten mielestä olla!
Kommentit (23)
harva suomalainen mies luopuu mistään palasesta kehossaan. Hyvä kun kykenevät kyntensä leikkaamaan :)
Mulle kyl kelpaa toi mies kokonaisen peniksensä kanssa nahkoinen päivineen, eikä haittaa sen karvoituskaan. Pikemminkin nauraisin jos näkisin hänen alapäänsä ilman karvoja...
En ole ikinä eläessäni nähnyt livenä ympärileikattua penistä, enkä sellaista ole koskaan kaivannutkaan.
Toi ympärileikkaus kyllä menee vähän yli. Miten se liittyy tuohon karva-asiaan ollenkaan?
harva suomalainen mies luopuu mistään palasesta kehossaan. Hyvä kun kykenevät kyntensä leikkaamaan :) Mulle kyl kelpaa toi mies kokonaisen peniksensä kanssa nahkoinen päivineen, eikä haittaa sen karvoituskaan. Pikemminkin nauraisin jos näkisin hänen alapäänsä ilman karvoja... En ole ikinä eläessäni nähnyt livenä ympärileikattua penistä, enkä sellaista ole koskaan kaivannutkaan. Toi ympärileikkaus kyllä menee vähän yli. Miten se liittyy tuohon karva-asiaan ollenkaan?
samaten naiset valittavat sisempien häpyhuulten epäesteettisyyttä, jos ne ulkonenvat, röpelöiset tms. Ja keskustelevat tuntikausia karvoituksensa poistamisesta. Ja kauneusleikkaukset ovat yleistymässä.
Mutta vain naisilla - miehet saa olla sellaisia kuin ovat.