Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi lupasi sponssata meidän keittiöremppaa viidellätonnilla.

Vierailija
31.01.2011 |

Ollaan vasta siinä vaiheessa että netistä olen katsellut kuvia erilaisista keittiöistä.Liesi ja jääkaappipakastin vasta ostettiin, joten niitä ei tarvitse hankkia, mutta kaikki muu lattiasta kattoon menee uusiksi. Ei jaksaisi mutta pakko kait se on ruveta kohta puolin hommiin..

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on omat itse maksamat kuitit kuten siitä työstäkin, niin verottaja näkee, että on ollut varaa itse maksaa. Jos kyselee lastenvaatteista yms, niin voi selittää, että saatiin lahjoituksena/löytyi roskiksesta/ostettiin kirppikseltä, syötiin kaalikeittoa ja kaurapuuroa 3kk

remonntitarvikkeet, keittiökaapit ym mitä vekottimia keittiö nyt vaatiikaan.

ruokakassit, lastenvaatteet, vessapaperit ym. Näin voitte itse näyttää verottajalle kuitit itse maksamistanne remonttitarvikkeista ym.

asennustyöt taas kuuluvat vähennyksen piiriin.

Vierailija
22/26 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulisi rikostutkinta, niin sitten poliisi saattaisi tonkia tilitiedot, mutta ei todellakaan verottajaa kiinnosta joku 4000 euron remontti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos niistä _isommistakin hankinnoista_on omat itse maksamat kuitit

Etkö sä tajua että anoppi saa lahjoittaa ihan laillisesti 3 999 euroa jokaiselle perheenjäsenelle jos vaan haluaa!?

Vierailija
24/26 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi vois vielä antaa ,sen saman summan lapsillekin.

Vierailija
25/26 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä oli vain vinkki, että miten voisi tehdä, jos epäilee, että verottaja rupeaisi karsastamaan.

Mutta jos niistä _isommistakin hankinnoista_on omat itse maksamat kuitit

Etkö sä tajua että anoppi saa lahjoittaa ihan laillisesti 3 999 euroa jokaiselle perheenjäsenelle jos vaan haluaa!?

Vierailija
26/26 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä oli vain vinkki, että miten voisi tehdä, jos epäilee, että verottaja rupeaisi karsastamaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi