Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuisitko ristiäisiin...

Vierailija
30.01.2011 |

aikuisen veljesi uuden hoidon, jos he ovat tunteneet 3 viikkoa?

Kyseessä kotiristiäiset ja paikalle kutsuttu alle 10 aikuista ja muutama lapsi.

En kutsunut, sain aikaan sukuriidan. Tulevat kuulemma joka tapauksessa.

Kommentit (73)

Vierailija
41/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vieras sinne tänne.

Vierailija
42/73 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka onhan se vähän outoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti osa porukasta suivaantunut ihan tosissaan :D

Ei ole rahasta kiinni, eikä huomion viemisestä.

Mutta lisäkysymys. Jos teitä ei kutsuttaisi häihin/ristiäisiin/lakkiaisiin (vuosittaiset synttärit eri asia) 3 viikon suhteen jälkeen, niin tosissaanko loukkaantuisitte? Tai jos teillä olisi 3 viikkoinen suhde johonkin mieheen, niin loukkaantuisitte hänen puolestaan, jos häntä ei kutsuttaisi? Ja sitten vielä tulisitte paikalle kaikesta huolimatta :D

Ja kyllä mulla on pari hyvää kaveria juurikin näistä samaisen veljen existä :D Muutama mukava ollut ja enempi niitä ihmetapauksia.

ap

Vierailija
44/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeltäkin outoa edes haluta ängetä panoaan sukujuhliin.

Vierailija
45/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja samoin tuo sen tyttöystävä!

Mä en todellakaan haluaisi mennä jonkun just tapaamani miehen sukujuhliin!

Vierailija
46/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon uuden tyttöystävän pitäisi osata olla tulematta ristiäisiin. Minä en ikimaailmassa edes harkitsisi kolmen viikon hengailun jälkeen!

Vierailija
47/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mä varmaankin kutsuisin. Tai ehkä. Jos en olis ikinä tavannut, niin en ehkä silloin. Vaikea paikka. Varsinkin jos ristiäiset on noin intiimisti, niin silloin kyllä miettisin tarkkaan, varsinkin jos en olisi ikinä tavannut ihmistä.

Vierailija
48/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole tällä tyttöystävälläkään, jos nyt on nostanut asiasta haloon.

Kukaan tuntemanton ei todellakaan tulisi meidän ristiäisiin. Joillakin synttäreillä tai muilla vuosittain tapahtuvilla juhlilla voitaisiin nähdä ja tutustua mutta ei ristiäisissä!

Mun veli oli tapaillut tyttöystäväänsä melkein puoli vuotta, kun menin naimisiin. En tiennyt koko tytön olemassaolosta eli kutsua ei tullut eikä veli edes kertonut, että voisi tuoda ketään. Nyt jälkeenpäin ollaan harmiteltu, miten meni kivat häät hukkaan häneltä, nyt kun ovat jo naimisissakin. Mutta sitähän ei silloin voinut edes veli tietää, kun suhde oli alkanut vasta vakavaksi juuri paria viikkoa ennen häitä.

Vierailija
49/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en tosiaankaan loukkaantuisi jos mua ei kutsuttaisi ristiäisiin tai muihinkaan sukujuhliin noin lyhyen seurustelun jälkeen.

Vierailija
50/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin en suuttuisi.

Minua itseäni ei kutsuttu mieheni veljen häihin, vaikka olimme seurustelleet jo yli kaksi vuotta. Olimme siitä vajaan kuukauden päästä muuttamassa yhteen. Silloin se tuntui oudolta, mutta nyttemmin en pidä mitään, mitä mieheni veli tekee tai sanoo outona.

Vierailija
51/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on perhepiirissä tapana että uudet kumppaniehdokkaat tuodaan näytille kaffittelun merkeissä. jos ei olis näytillä käynyt niin en kutsuisi. Muuten totta kai..

Vierailija
52/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä yhtään ymmärrä miten joku voisi edes ajatella kutsuvansa vastaavassa tilanteessa.

Vierailija
53/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta varsinkaan, jos en olisi tätä kyseistä hoitoa tavannut aiemmin, en missään tapauksessa kutsuisi noin pieneen perhejuhlaan. Mieheni veljellä vaihtuu nämä hoidot noin 3 kk:n välein ja sovittu, että tutustumisvierailut hoidetaan muuten, kuin synttäreiden tai vastaavien yhteydessä. Joten jos keritty tavata hoito ennen synttäreitä, voi tulla. Jos ei, ei voi tulla. Mutta ristiäiset on meillä ollut vain lähiperheen juhla, eikä miehen veljen hoitoja ole kutsuttu.

Vierailija
54/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskonsa tyttären 1v. synttäreille. Synttäreistä kolme kk kuluttua mentiin kihloihin ja muutettiin yhteen, nyt avioliittoa takana 10 v.

Eipä ole ennen tullut mieleen, että sisko saattoi loukkaantua siitä, että mut tuotiin.

Vierailija
55/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole mikään vakituinen vielä ja ristiäiset on perhejuhla. Ei sinne mennä avecien kera.

Vierailija
56/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos kolme viikkoa seurustellut niin ei se ole tuttu vielä.

Meidän ristiäisissä kun on vaan se lähiperhe ja vakiintuneet pariskunnat (avoliittokaan ei ole sitä).

toiseksi ristiäiset on aivan erityinen juttu, se ei todellakaan ole "yksi kahvikuppi lisää".

Vierailija
57/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse ikuisuuden naimisissaolleena olen luullut, että nykyään vain "tapaillaan" iän kaiken. Mutta näköjään tuollaistakin voi olla, että sitoudutaan jo kolmen viikon kuluessa...

Vierailija
58/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun itse ikuisuuden naimisissaolleena olen luullut, että nykyään vain "tapaillaan" iän kaiken. Mutta näköjään tuollaistakin voi olla, että sitoudutaan jo kolmen viikon kuluessa...

tarvitse kutsua. Meidänkään ristiäisiin ei tule takuulla yhtä ainoaa itselle tuntematonta henkilöä.

Vierailija
59/73 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ristiäiset on niin intiimi tapahtuma, eri juttu kuin useamman kerran juhlittavat synttärit. Jos sinne ei halua kutsua muita, niin sitten ei kutsu.

Mun sisko, johon mulla ja miehelläni on lämpimät välit, sanoi ennen joulua, että teoriassa toivoisi, että joulu vietettäisiin vanhan ydinperheen kanssa, ilman ketään muuta. Ei se mikään loukkaus ollut, toteamus vain, että mieheni, jonka sisko on tuntenut 8v, ei vielä tuntunut niin läheiseltä, että sen kanssa haluaisi jakaa joulun.

Vierailija
60/73 |
01.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsuisin veljen mutta tiedustelisin asiaa kyllä, että jos hänellä on joku jonka kanssa haluaa tulla, niin tulkoot. Lyhyt aika kyllä tuntea, en itse tuppaisi tyttöystävänä ristiäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän kaksi