Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kutsuisitko ristiäisiin...

Vierailija
30.01.2011 |

aikuisen veljesi uuden hoidon, jos he ovat tunteneet 3 viikkoa?

Kyseessä kotiristiäiset ja paikalle kutsuttu alle 10 aikuista ja muutama lapsi.

En kutsunut, sain aikaan sukuriidan. Tulevat kuulemma joka tapauksessa.

Kommentit (73)

Vierailija
21/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain yksi kahvitteluvieras lisää. =)

Vierailija
22/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oman veljeni tyttöystävän, jos veli niin haluaisi. Sisarukset ovat minulle tärkeitä.

Kuinka kauan pitäisi tuntea, ennenkuin kelpaa piireihin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en alkaisi omin päin vetää johtopäätöksiä heidän suhteensa laadusta. Pahinta olisi kun kutsuisin omin nokkineni, ja sitten se olisikin ollut tarkoitettu ihan vain panoksi jota toinen ei halunnut enää koskaan nähdä...

Mutta siis joo, kyllä musta olisi ihan kiva jos sisaruksillani olisi myös tyttö- ja poikaystävänsä mukana. Miksi ihmeessä ei?

Vierailija
24/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minä olisin määrittelemään heidän suhdettaan. Kummiksi en alkaisi pyytämään mutta yksi vieras lisää ei hetkauttaisi. Onhan tuo ap:ltä noloa, tuo osoittaa sen ettet usko heidän suhteen jatkuvan, etkä voi tietää vaikka olisivat yhdessä vielä 30 vuoden päästä.

Vierailija
25/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muistan aikoinaan, että anoppi vetäisi herneenpalon syvälle nenuun, kun minut kutsuttiin lapsenlapsensa ristiäisiin. olin seurustellut poikansa kanssa silloin toista vuotta.

Vierailija
26/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kutsuisin ja muutenkin itsestään selvää, että kumppanin saa tuoda sukujuhliin mukaan. Meillä oli pari vuotta sitten poikani ristiäisten aikaan juuri tuollainen tilanne; veljeni, joka minua paljon nuorempi, oli juuri eronnut pitkäaikaisesta tyttöystävästään pari kuukautta ennen ristiäisiä. Kaiken lisäksi tyttöystävä oli minun hyvä ystäväni ja jopa kummiksi kaavailtu. Uusi tyttöystävä oli todella tervetullut ristiäisiin, veljeni oli kummi ja kaikki meni hyvin.

Vierailija
27/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmas heila puolen vuoden sisään. Oudolta tuntuu, että joka juhlissa on eri tyyppi käsipuolessa. Unohtuu jo kohta nimetkin. Synttärit on sitten erikseen, mutta ristiäisiä pidän perhepiirin intiiminä juhlana. Siksi näin.

ap

Vierailija
28/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veljesi on valmis tuomaan tyttöystävänsä juhliin niin miksi ei saisi tuoda? Viekö se jotain sinulta pois?

Vierailija
29/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehen sisko pyysi mut myös lapsensa kummiksi, kun olimme seurustelleet just ja just vuoden.. Oli toki anopilta hieman tiedustellut, että kuinka vakavalta suhteemme vaikuttaa.. =0)

Mutta ap:n kysymykseen vastaisin, että.. että periaatteesta haluaisin juhliin vain ne rakkaimmat, enkä siis välttämättä ihmistä, ketä en ole ehkä edes tavannutkaan, MUTTA jos veli on minulle rakas, niin hänen seurustelukumppaninsa on tervetullut siinä tilanteessa myös.

Nuo on vaikeita juttuja, miten vetää raja oikeaan kohtaan, mutta mikäli ap:n veljelle tuosta kehittyykin pitkä suhde, niin melkoinen ruttu on tullut sinun ja veljen tyttöystävän välille jo nyt..

Vierailija
30/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kutsuisin ja olen kutsunutkin, onhan se kiva sit vauvakirjoista tarkistaa kuka on seurustellut kenenkin kanssa milloin... kiva kun lapsi sit kyselee että kuka toi kuvissa ja kirjassa on niin "sehän joku setäsi/tätisi entisistä hoidoista...."

Vierailija
31/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko sinun ja uuden kumppanisi siskon välille "ruttu", jos sinua ei kutsuttaisi 3 vkon (ei 3kk, ei 3 vuotta) päästä tapaamisesta ristiäisiin? Itse en edes odottaisi kutsua saatika alkaisi pitämään vihoja tuosta.

Ajattelen näköjään poikkeavasti.

ap

Vierailija
32/73 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan ristiäisiin uutta miesystävää, tietenkään. Eikä ole mielestäni tarpeen kutsua tuota tyttöystävää kohteliaisuuden vaaitmusten täyttämiseksi. Mutta jos oma veljeni/siskoni ehdottomasti haluaisi tuoda uuden kumppanin niin en viitsisi kieltää = pienimmän riesan tie. Toi juttu palaa oikeastaan siihen, että sulla nyt sattuu olemaan tuollainen veli (vähän itsekäs/sosiaalisesti taitamaton, mutta silti varmaan sulle tärkeä), ja joskus täytyy/kannattaa perheenjäsenten takia tinkiä periaatteistaan.

Vierailija
33/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin otat suvun vihat kuin että kestitsisit yhden lisää? Rahat lopussa? Kuvia ei ole pakko tyttöystävästä ottaa jos ne vaivaa.

Vierailija
34/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä kutsuisin ja olen kutsunutkin, onhan se kiva sit vauvakirjoista tarkistaa kuka on seurustellut kenenkin kanssa milloin... kiva kun lapsi sit kyselee että kuka toi kuvissa ja kirjassa on niin "sehän joku setäsi/tätisi entisistä hoidoista...."

Jotkut lapset voivat tarkistaa sieltä albumista miltä isä näyttää...

Vierailija
35/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisiko sinun ja uuden kumppanisi siskon välille "ruttu", jos sinua ei kutsuttaisi 3 vkon (ei 3kk, ei 3 vuotta) päästä tapaamisesta ristiäisiin? Itse en edes odottaisi kutsua saatika alkaisi pitämään vihoja tuosta.

Ajattelen näköjään poikkeavasti.

ap

mutta en olisi itse kehdannut mennä noin aikaisessa vaiheessa sukujuhliin. Eihän seurustelu ole vakavaa vielä kolmen viikon päästä, kun ei toista tunnekaan.

Vierailija
36/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse sain suvun vihat päälle kun otettiin kummeiksi vain molempien veljet muttei niiden vaimoja. meille riitti 2 kummia ja 4 ois ollu ihan liikaa.

Suku määräilee yleensä liikaa, kuka juhlat järjestää niin ne päättää.

So simple.

Vierailija
37/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos veli niin haluaisi. Mitä haittaakaan siitä voisi olla?

Vierailija
38/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos veljesi on valmis tuomaan tyttöystävänsä juhliin niin miksi ei saisi tuoda? Viekö se jotain sinulta pois?

Huu, jos joku vieraista vaikka kyselee häneltä jotain. Sittenhän kaikkien huomio ei ole koko aikaa 100 % pikkunyytissä...

Vierailija
39/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sisarukseni heila ristiäisiin, sehän on vain yksi kahvikuppi lisää.

Onhan kuitenkin sisarukseni minulle rakas

Vierailija
40/73 |
30.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nykyisin pano olisi tervetullut, jos ei edellisetkään. Olisi veljelle varmaan kiva yllätys, kun sohvalla istuisi uudenvuodenpano ja vaikka viimekesäinen heila.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän