Ruma nainen ja hyvännäköinen mies - miksi aina näin!
Kommentit (26)
HÖPÖ HÖPÖ.
parit ovat yleensä suurin piirtein ulkonäöltään tasavertaisia.
Kauniilla on komea mies, vaatimattoman näköisellä vaatimaton, ihan tavallisella ihan tavallinen, erikoisella erikoinen, hippityypillä hippityyppi jne.
Lisäksi 95%:lla se kumppani on myös omaa ikäluokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen lihava, lapseton ja työtön pitkäaikaissairas.
Mieheni mielestä mä olen maailman kaunein nainen, laitan hyvää ruokaa (no totta mooses laitankin!) ja meillä on hyvä seksielämä. Viime yönäkin naitiin että rytinä ja voihke kävi.
Ehkä se on se seksi sitten. En häpeä itseäni, ja mies haluaa aina valot päällä :)
Minä en hullua, sairasta, lihavaa, työtävieroksuvaa akkaa panis vaikka olis ainoa maailmassa. Joku taso se pitää olla.
Näitä pareja näkee paljon. Olen ihmetellyt ihan samaa kuin aloittajakin. Jotenkin luonnotonta.
En ole itse huomannut samaa, joten ehkä laitat jostain syystä asian vain merkille (joskus) ja siksi huomaat asian, vaikka monen näköisiä pareja on keskenään.
Oletko koskaan laittanut merkille kauniita naisia ja ikäloppuja miehiä? Niitäkin huhutaan olevan ;)
rarehanu kirjoitti:
On vähän toisin päin Jasper Pääkkösen ja Alexandra Escatin kohdalla.
Jasper on persoonallisella tavalla komea. En näe näiden välillä mitään suurta "tasoeroa" ulkonäössä.
No niin! Aletaan olla siinä vaiheessa että linkitellään tänne miehiä. Bring it on!