Ruma nainen ja hyvännäköinen mies - miksi aina näin!
Kommentit (26)
Mä olen lihava, lapseton ja työtön pitkäaikaissairas.
Mieheni mielestä mä olen maailman kaunein nainen, laitan hyvää ruokaa (no totta mooses laitankin!) ja meillä on hyvä seksielämä. Viime yönäkin naitiin että rytinä ja voihke kävi.
Ehkä se on se seksi sitten. En häpeä itseäni, ja mies haluaa aina valot päällä :)
esim. mun vanhemmat. ihana isäni mahtavasta persoonastaan huolimatta on melkoisen ruma mies.
on katsojan silmissä ja jokainen ihminen on tavallansa kaunis!:)
Tässäkin niiiiin ruma nainen ja komea mies:
http://www.theage.com.au/ffximage/2005/01/24/trump_gallery__390x550.jpg
1) nainen on erittäin hyvä sängyssä
2) mies on komea ja turhamainen ja hän haluaakin näyttää suhteessa " paremmalta"
eli komea mies ruman naisen kynkässä on itse narsisti, haluaa ihailua.
Pieni muna tai esim. viehtymys kakkaleikkeihin.
Ruma nainen ei ainakaan petä, koska se ei kelpaa muille. Hyvä sijoitus siis.
Nimenomaan ruma nainen antaa kaikille kohottaakseen itsetuntoaan!
mä olen kanssa ruma mies en ole parisuhteessa enkä sitä kaipaakkaa mutta huumoria multa löytyy ja olen hyvä käytöksinen että kyllä kauneus on katsojan silmissä ja ei kukaan voi valita ulkonäköään että näin
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmaan lyhyt.
Lyhyille miehille tarjontaa on vähemmän niin heidän on pakko tyytyä siihen mitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on varmaan lyhyt.
Lyhyille miehille tarjontaa on vähemmän niin heidän on pakko tyytyä siihen mitä saa.
Siksi on noita kummallisia pareja. Mies ei usko saavansa paremman näköistä.
Koska naiset arvioivat jatkuvasti oman viehättävyytensä yläkanttiin verrattuna miehiin, ja toisinpäin.
On vähän toisin päin Jasper Pääkkösen ja Alexandra Escatin kohdalla.
Omisa harvoissa suhteissa mies on aina ollut se rumannäköinen!
Olen usein nähnyt kauniita naisia rumien miesten parina. Ei voi kun päätellä että joku muu kuin ulkonäkö on se viehättävä tekijä, noissa sekä otsikon mainitsemissa.
ruma kuin tyhmä.