Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäpä kuuluu sinun PERJANTAI-ILTAASI?

Vierailija
28.01.2011 |

Mitä teillä iltapalana/juomana?

Saunotteko?

Katsotteko leffaa, pelaatteko jotain peliä?

Kommentit (179)

Vierailija
121/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei toisen lapsen harkkoihin, toinen leikkii kaverin kanssa ulkona. Kohta käyn leipomaan huomisiin juhliin. Kun mies tulee kotiin, menen juoksemaan. Sen jälkeen sauna, lapsille iltasatu ja miehen kainaloon sohvalle.

Vierailija
122/179 |
16.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsotaa telkkaria,roikutaa netissä ja leikitää lapsen kanssa.Myöhemmin kun lapsen saa nukkumaan niin juoksen itse sänkyy,vedän peiton korviin asti ja käyn nukkumaan.Mies tehköön mitä lystää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/179 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meni meillä;

- syötiin lasten kanssa lammaspyöryköitä ja salaattia, jälkkäriniä raparperipiirakkaa ja vaniljakastiketta

- pelattiin alphabetia ja katsottiin Tartu mikkiin

- skypetettiin lastemme isän ja rakkaan mieheni kanssa, joka duunimatkalla Brasilian Sao Paulossa

- lapset meni nukkumaan klo n. 21.30

- Minä (äiti ja vaimo) nyt vauvalla ja surffailee samalla myös lehtiä, mieheni kanssa vielä uudestaan skypetetään tossa tunnin päästä:).

Vierailija
124/179 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein juuri blogipostauksen jumppaamisestani, laitoin juuri lapset nukkumaan ja seuraavaksi teen mangomarjasmoothien  ¨¨ http://avaruuuskerho.blogspot.fi/2014/06/katsokaa-ja-laihtukaa-pelkastaan.html (sori jos on mainostuksen makua)

Vierailija
125/179 |
06.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen yksin. Ypöyksin. Mulla ei oo elämässä ketään tai mitään :/ Syön liikaa ahdistukseeni perjantain kunniaksi ja luen av-palstaa. 

Vierailija
126/179 |
07.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 22:58"]

Mä olen yksin. Ypöyksin. Mulla ei oo elämässä ketään tai mitään :/ Syön liikaa ahdistukseeni perjantain kunniaksi ja luen av-palstaa. 

[/quote]

Mene jonnekin järjestötoimintaan tms jota kautta saat sisältöä elämääsi ja tutustut uusiin ihmisiin. Ei sinua kukaan tule kodistasi hakemaan.

Oman onnesi seppä olet.

Vierailija
127/179 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomailua :)

Mökkeilyä, uimista, syömistä.. Ihanaa yhdessä oloa!

Vierailija
128/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä meininkileissön?

Vierailija
129/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri alustin pitsataikinan. Viiniä maistelen..

Lapset ulkona, mies asentaa uutta digiboksia. Saunaan parin tunnin päästä. Perheen kanssa yhdessä oloa.

Vierailija
130/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaan väsyneenä sohvalla katsellen telkkaria kahdeksaan asti ja sit nukkumaan.

Vierailija
131/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2,5 vee tytsyn kanssa katellaan pikkukakkosta, ootellaan että tytsyn iskä tulee töistä, tehdään kermasta kanapastaa, leikitään, oleillaan, syödään ruisnachoja ja dippiä..eilen oltiin yksissä juhlissa miehen kanssa ja tänään ihana löysäilyilltä..sitren kun taapero menee yhdeksän aikaan nukkumaan, katotaan leffa ja juodaan teetä, ihanaa iltaa tasapuolisesti kaikille!

Vierailija
132/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä lähetään miehen kanssa kohta sählyä pelaamaan.:)

Vierailija
133/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään ultrassa , näin oman pikkusen! Kotona on puhdasta, miehen kainalossa menee koko ilta!

Vierailija
134/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta kuntopyöräilyä jonkun telkkariohjelman parissa, sen jälkeen perus tv:n kattomista ..mies kaverillaan poikkeamassa iltaan saakka.

Vierailija
135/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa lähdetään 4:ään vuoteen kahdestaan vähän yöelämään! Jänskättää!

Kohta saunaan ja sitten laittautumaan.. Mukavampaahan tämä ois kun olis joku kaveripariskunta, sais höpöttää likkojen juttuja, juoda muutama sidu jne.. No, näillä mennään :)

Suomipoppi soimaan, niin eiköhän se siitä!

Vierailija
136/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies menee työkavereiden kanssa oluelle. Laitan pikkuisen nukkumaan ja teen meille ruuat yhdeksäksi. Silloin on kuulemma kotona tuo mies. Googlasin italialaisia reseptejä ja koska niissä käytetään valkoviiniä, pitää varmaan tehdä laadun tarkastus ja ottaa lasillinen kokatessa. Taapero saa omat ruokansa kohta

Vierailija
137/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vapaapäivä tänään. Siivosin, matot vielä ulkona. Sitten laitoin kaverille hiustenpidennykset ja tein meille bataattikeittoa. Nyt istun sohvalla ja söin puolilitraa jäätelöä. Tuskin mitään erikoista enää tänään. Ehkä lenkille jos piristyn. Kaikille mukavaa iltaa! :)

Vierailija
138/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alan kohta tehdä lammaskaalipataa. Mies tulee parin tunnin päätä, silloin käydään lenkillä, syödään, katsotaan varmaan joku leffa. Elämä on ihanaa :)

Vierailija
139/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta lähdetään pyöräillen vanhemman pojan lätkäharkkoihin (kaipaa vielä henkistä tukea matkaan, vaikka onkin jo 10v), kotiudutaan sieltä kasin jälkeen, kun käydään samalla kaupassa, jotain hyvää ruokaa ja ajoissa nukkumaan, kun aamulla on aikainen peliin lähtö. Mies on illan töissä, joten poikien kanssa puuhailen koko illan.

Huomenna illalla sitten saunotaan ja ehkä kasaan jo trampankin jos on kiva ilma, grillikin voitais ottaa esille.

Vierailija
140/179 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson telkkaria ja juon pullon tasavaltaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan