Mitäpä kuuluu sinun PERJANTAI-ILTAASI?
Mitä teillä iltapalana/juomana?
Saunotteko?
Katsotteko leffaa, pelaatteko jotain peliä?
Kommentit (179)
Katsotaa telkkaria,roikutaa netissä ja leikitää lapsen kanssa.Myöhemmin kun lapsen saa nukkumaan niin juoksen itse sänkyy,vedän peiton korviin asti ja käyn nukkumaan.Mies tehköön mitä lystää.
Näin meni meillä;
- syötiin lasten kanssa lammaspyöryköitä ja salaattia, jälkkäriniä raparperipiirakkaa ja vaniljakastiketta
- pelattiin alphabetia ja katsottiin Tartu mikkiin
- skypetettiin lastemme isän ja rakkaan mieheni kanssa, joka duunimatkalla Brasilian Sao Paulossa
- lapset meni nukkumaan klo n. 21.30
- Minä (äiti ja vaimo) nyt vauvalla ja surffailee samalla myös lehtiä, mieheni kanssa vielä uudestaan skypetetään tossa tunnin päästä:).
Tein juuri blogipostauksen jumppaamisestani, laitoin juuri lapset nukkumaan ja seuraavaksi teen mangomarjasmoothien ¨¨ http://avaruuuskerho.blogspot.fi/2014/06/katsokaa-ja-laihtukaa-pelkastaan.html (sori jos on mainostuksen makua)
Mä olen yksin. Ypöyksin. Mulla ei oo elämässä ketään tai mitään :/ Syön liikaa ahdistukseeni perjantain kunniaksi ja luen av-palstaa.
[quote author="Vierailija" time="06.06.2014 klo 22:58"]
Mä olen yksin. Ypöyksin. Mulla ei oo elämässä ketään tai mitään :/ Syön liikaa ahdistukseeni perjantain kunniaksi ja luen av-palstaa.
[/quote]
Mene jonnekin järjestötoimintaan tms jota kautta saat sisältöä elämääsi ja tutustut uusiin ihmisiin. Ei sinua kukaan tule kodistasi hakemaan.
Oman onnesi seppä olet.
Lomailua :)
Mökkeilyä, uimista, syömistä.. Ihanaa yhdessä oloa!
Juuri alustin pitsataikinan. Viiniä maistelen..
Lapset ulkona, mies asentaa uutta digiboksia. Saunaan parin tunnin päästä. Perheen kanssa yhdessä oloa.
Makaan väsyneenä sohvalla katsellen telkkaria kahdeksaan asti ja sit nukkumaan.
2,5 vee tytsyn kanssa katellaan pikkukakkosta, ootellaan että tytsyn iskä tulee töistä, tehdään kermasta kanapastaa, leikitään, oleillaan, syödään ruisnachoja ja dippiä..eilen oltiin yksissä juhlissa miehen kanssa ja tänään ihana löysäilyilltä..sitren kun taapero menee yhdeksän aikaan nukkumaan, katotaan leffa ja juodaan teetä, ihanaa iltaa tasapuolisesti kaikille!
Yhdessä lähetään miehen kanssa kohta sählyä pelaamaan.:)
Kävin tänään ultrassa , näin oman pikkusen! Kotona on puhdasta, miehen kainalossa menee koko ilta!
Kohta kuntopyöräilyä jonkun telkkariohjelman parissa, sen jälkeen perus tv:n kattomista ..mies kaverillaan poikkeamassa iltaan saakka.
Miehen kanssa lähdetään 4:ään vuoteen kahdestaan vähän yöelämään! Jänskättää!
Kohta saunaan ja sitten laittautumaan.. Mukavampaahan tämä ois kun olis joku kaveripariskunta, sais höpöttää likkojen juttuja, juoda muutama sidu jne.. No, näillä mennään :)
Suomipoppi soimaan, niin eiköhän se siitä!
Mies menee työkavereiden kanssa oluelle. Laitan pikkuisen nukkumaan ja teen meille ruuat yhdeksäksi. Silloin on kuulemma kotona tuo mies. Googlasin italialaisia reseptejä ja koska niissä käytetään valkoviiniä, pitää varmaan tehdä laadun tarkastus ja ottaa lasillinen kokatessa. Taapero saa omat ruokansa kohta
Oli vapaapäivä tänään. Siivosin, matot vielä ulkona. Sitten laitoin kaverille hiustenpidennykset ja tein meille bataattikeittoa. Nyt istun sohvalla ja söin puolilitraa jäätelöä. Tuskin mitään erikoista enää tänään. Ehkä lenkille jos piristyn. Kaikille mukavaa iltaa! :)
Alan kohta tehdä lammaskaalipataa. Mies tulee parin tunnin päätä, silloin käydään lenkillä, syödään, katsotaan varmaan joku leffa. Elämä on ihanaa :)
Kohta lähdetään pyöräillen vanhemman pojan lätkäharkkoihin (kaipaa vielä henkistä tukea matkaan, vaikka onkin jo 10v), kotiudutaan sieltä kasin jälkeen, kun käydään samalla kaupassa, jotain hyvää ruokaa ja ajoissa nukkumaan, kun aamulla on aikainen peliin lähtö. Mies on illan töissä, joten poikien kanssa puuhailen koko illan.
Huomenna illalla sitten saunotaan ja ehkä kasaan jo trampankin jos on kiva ilma, grillikin voitais ottaa esille.
Katson telkkaria ja juon pullon tasavaltaa.
Mies vei toisen lapsen harkkoihin, toinen leikkii kaverin kanssa ulkona. Kohta käyn leipomaan huomisiin juhliin. Kun mies tulee kotiin, menen juoksemaan. Sen jälkeen sauna, lapsille iltasatu ja miehen kainaloon sohvalle.