Mitäpä kuuluu sinun PERJANTAI-ILTAASI?
Mitä teillä iltapalana/juomana?
Saunotteko?
Katsotteko leffaa, pelaatteko jotain peliä?
Kommentit (179)
[quote author="Vierailija" time="28.01.2011 klo 18:42"]
Mitä teillä iltapalana/juomana?
Saunotteko?
Katsotteko leffaa, pelaatteko jotain peliä?
[/quote]Katso 22.00 jälkeen Pasi Viherahoa:) On se härski:D
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 17:42"]
Alan kohta tehdä lammaskaalipataa. Mies tulee parin tunnin päätä, silloin käydään lenkillä, syödään, katsotaan varmaan joku leffa. Elämä on ihanaa :)
[/quote]Kuka MIINUSTI tätä! Voisko saada perusteluja?
Olen väsynyt. henkisesti ja fyysisesti. Mies katsoo jääkiekkoa, lapsi muumeja. Tekisi mieleni lähteä baariin, mutta en tiedä jaksaako.
[quote author="Vierailija" time="28.01.2011 klo 18:49"]
mies lähti pelaamaan, itse kerään voimia, että jaksaisin aloittaa keittiön raivauksen -- huomenna siellä alkaa remontti.
[/quote]Sun pitää raivata keittiötä ja mies rentoutuu. eriasia jos mies tekee remontin
Oleilua Lapissa mökillä. Sauna ja siideri.
Itkemistä. Sairastuin alkuvuodesta vakavasti ja nyt erotaan miehen kanssa. Mä en jaksa, en oikeesti jaksa edes nousta tästä sohvalta saati sitten ruveta pakkaamaan tavaroita, vaikka pitäis.
Mies tulee kohta töistä. Laitoin kanasalaattia ja patonkeja. Jälkkäriks omenapiirakkaa. Varmaan joku pätkä laitetaan pyörimään, ei jaksa kummempia viikon aherruksen jälkeen.
Yksin nyt istuskelen ja lueskelen tätä palstaa. Lasissa punaviiniä ja syön lumipanttereita. Ei hyvä yhdistelmä! Syötiin hyvin viideltä perheen kanssa, mies ja poika lähtivät Lukon peliin. Kun he tulevat kotiin, istun todennäköisesti edelleen tässä ja katson sitten tv:tä.
Bussillinen juustonaksuja mutta en ole päättänyt katsonko telkkaria vai luenko kirjaa. Mies töissä, tulee vasta sunnuntaina ja tyttö nukkumassa. Saatan jopa heittäytyä ja käydä polttamassa yhden kutkuttelevan savukkeen!
[quote author="Vierailija" time="28.03.2014 klo 18:52"]Itkemistä. Sairastuin alkuvuodesta vakavasti ja nyt erotaan miehen kanssa. Mä en jaksa, en oikeesti jaksa edes nousta tästä sohvalta saati sitten ruveta pakkaamaan tavaroita, vaikka pitäis.
[/quote]Tsemppiä sulle, itse vuosi sitten olin samassa tilanteessa mutta nyt kaikki hyvin. Ihana uusi koti ja mukavia asioita tapahtunut elämässä. Halusin vaan kertoa, ettei elämä tuohon lopu jos se nyt yhtään lohduttaa.
Lapset kuskattu mummolaan ja nyt alkaa dokaaminen.
Tänään ilmestyi Rock Band -pelin fanityönä koko Dream Theaterin Images & Words -levy, joten soittelen sitä koskettimilla ja rummuilla.
Hyssyttelen kiukkuista vauvaa ja esikoisen kanssa katsotaan Hauskat kotivideot samalla kun syödään iltapalaa. Mies illan pois omissa menoissaan nyt neljättä iltaa peräjälkeen. Ketuttaa.
Siivoan, kuuntelen kiekkoa ja odotan, että pääsen hakemaan teiniä treeneistä.
Samalla haen myös miehen töistä.
Iltapalaksi pastasoossit ja ehkä lasilliset punkkua. Saunaan voisi ehkä mennä.
Ihanaa, kun on vapaa viikonloppu, ilman mihinkään menoa.
Uimaan ja saunaan kohta! Vettä tulee kun saavista, mutta ei haittaa. Hyvää juomaa ja ruokaa on :)
Kipeänä. Yskiminen sattuu henkitorveen ja kuume aaltoilee. :( Onneksi mies suostui ottamaan lapsen kauppaan mukaan, niin saan levätä.
Olen yksin lasten kanssa kotona. Mies kotiutuu työmatkalta lasten jo mentyä nukkumaan. En osaa sanoa mitään perjantai- illastamme. Mun perjantai- ilta alkaa vasta, kun mies tulee kotiin.
Meinaan heittää talviturkin illemmalla saunasta käsin! Jäin lomalle pariksi viikoksi, ihanaa!! Kohta aletaan grillaamaan..
Puhelinlankoja kuunnellen ja hyvää ruokaa, juomaa. Saunaan illemmalla.