G:painosi ja mitä olet syönyt tänään?
+ mitä olet tänäänn touhunnut.
Minä
Syönyt yhden leivän(margariini, kinkku, tomaatti) ja maitoa
lähdössä töihin ja sitä ennen imuroinut ja tehnyt ruuan, lenkittänyt koirat.
Kommentit (56)
Aamulla 2 ruisleipää juusolla ja kurkulla+2kuppia kahvia maidolla
Lounaaksi lautasellinen mekaroonilaatikkoa+raejuustoa n.1/2 dl
Kävelylenkki reilut 30minsaa reippasti,siivoilua...
kaks ruisleipää, päällä kinkkua ja juustoa.
muutama kourallinen sipsejä ja vähän kokista.
tänään oon imettäny, leikkinyt taaperon kanssa, pessyt pyykkiä ja siivoillut.
t.fatass-mama
n. 110 kg ja 177 cm.
Tänään olen syönyt kourallisen rypäleitä ja n. puoli litraa appelsiinitäysmehua. En ole pahemmin liikkunut.
Lautasellisen pinaattikeittoa (kermaa joukossa), kaksi palaa hapankorppua Oivariinilla, juustolla ja salamilla, maitoa (en laskenut paljon, ihan reilusti) ja taas kourallisen rypäleitä.
Illaksi vois ostaa juustonaksuja, niin ei läskit pääse vähenemään... T. 110-kiloinen
syömiset:
- iso muki kahvia
- kaksi voileipää Levillä
- perunamuusia
- nakkikastiketta
- paprikaa
- appelsiinimehua.
Olen ollut tunnin powerissa (eli bpdy pumpia vastaava jumppa), tehnyt lenkin koiran kanssa, imuroinut koko talon ja pessyt lattiat, tampannut matot lumessa. Plus tietty tiskaukset, ruuan laitot, lapsien nouto koulusta, kaupassa käynti jne jne...
päällä maksamakkaraa ja Polaria. Pieni pala mustikkapiirakkaa, lautasellinen makaronia ja jauhelihakastiketta, pieni pala tummaa sulkaata (70%).
Paino 66kg, pituutta 161 eli ainakin 5kg liikaa.
Syönnit:
- aamulla yksi paahtoleipä ja kahvia
- lounas: picnicin uuniperunaa kinkku + feta täyteellä
Olin töissä, nyt kotona
Aamupala:
kahvia
tuoremehua
3xleipä, juustoa, kurkkua, tomaattia
2x pikkupulla
välipala:
banaani
suklaata (puoli levyä)
karkkia (vähän)
Ruoka(päivällinen):
pastaa, tonnikalakastikkeessa (kaksi isoa lautasta)
fetasalaattia
maitoa
Iltapala+ ilta napestelut vielä syömättä. Varmaan suklaalevy loppuun, karkkia ja leipää. Juon vettä.
pituutta 170cm
Tänään en ole tehnyt mitään raskasta, sillä olen kipeä. Kävelin kyllä tarhalle ja takaisin, semmonen 1h kävely tuplarattaiden kanssa. Mutta ihan rauhassa jolkottelin... :)
Tänään olen lähinnä nukkunut yövuoron jälkeen, tai no herättyäni siivosin kyllä tunnin tai pari.
Olen syönyt tänään kolme siivua pekonia, kolme lihapullaa ja kaksi nakkia. Sekä puoli purkkia hedelmäcocktailia. Juonut mukillisen kahvia.
Yövuorossa söin puolikkaan hampurilaisen sekä tonnikalasalaattia.
Olen syönyt tänään:
espresso + kevytmaito
2 kuppia teetä + kermaa (maito loppui)
1 reissumies, margariinia ja Tartex-levitettä
pieni kupillinen paksua turkkilaista jugurttia + luumusosetta
Ja olen istunut tietokoneella tekemässä töitä ja hakenut lapset fillarilla koulusta (n. 1km).
Illalla syön vähän pizzaa ja käyn lenkillä.
53 kg, olen syönyt, tai oikeastaan juonut puoli litraa hedelmäsmoothieta ja puoli litraa maitokahvia.
Olen siivonnut pikkuisen, tehnyt vähän töitä koneella ja askarrellut.
Aamupalaksi sämpylä Keijulla ja juustolla, tuoremehu ja maitokahvi (kalsium- ja monivitamiinitabletit).
Lounas pasta bolognese mozzarella-raasteella ja tomaatilla, juomaksi vesi.
Iltapäivällä maitokahvi ja suklaakeksi.
Tänään olen imettänyt (monesti) ja ulkoillut lasten kanssa. Valmistanut yllä mainitun lounaan. Järjestellyt rakennusprojektia. En laihduta (imetys pitää huolen siitä).
Aamulla 2 kuppia kahvia, paahtoleipä.
2h ulkoilua kolmen taaperon kanssa.
Lounaaksi uunilohta+turkkilaista jogurttia
päikkärit 1h, päivän paras hetki! :)
välipalaksi kahvia ja pari voileipäkeksiä suklaalevitteellä.
Iltaruoan laitto, lasten kanssa leikkimistä, keittiön siivousta
klo 17 riisiä ja kanakastiketta
illalla vielä hedelmiä tms.
koko päivä nostelua, vaipanvaihtoa(kakkavaippa x5!!) syöttämistä, unille laittoa yms touhuilua lasten kanssa
syönyt olen yhden leivän kananmunalla, juustolla ja kurkulla sekä moussakaa rakuunaporkkanoilla.
- Aamulla 2 lasia vettä, monivitamiini, kalaöljykapseli ja D-vitamiini sekä kaurapuuroa mustikakeitolla, kuppi kahvia mustana
- Lounaaksi juustokeittoa, porkkanaraastetta, purkkipäärynäviipaleita, tomaattia, kurkkua, 2 ruisleipää margariinilla, luumu ja kuppi teetä
- välipalaksi kuppi teetä ja näkkileipä
- iltapäivän kuluessa puolisen litraa vettä
Nyt on nälkä ja ajattelin mennä syömään varrasleipää muutaman palan ja mustikkajugurtin.
Olen töissä, teen fyysisesti kevyttä toimistotyötä. Töiden jälkeen kävin ostoksilla.
rautatabletti, gefilus-kapseli ja d-vitamiini. Olen raskaana, siksi myös rautaa.
Lasillinen Ingmanin kevyt mehukeittio, pala ruisleipää, päällä Oivariinia, tomaattia, salaattia ja tuoretta basilikaa.
3 kpl Pantteri Black shots -karkkeja
Lounaaksi vietnamilaista Pho Ga keittoa (kanaa, sipulia, fenkolia, kiinankaalia, korianteria)
1 pikari Yosa mustikka-banaania välipalaksi
Iltaruuaksi tulossa kanatortilloja lisukkeineen.