G:painosi ja mitä olet syönyt tänään?
+ mitä olet tänäänn touhunnut.
Minä
Syönyt yhden leivän(margariini, kinkku, tomaatti) ja maitoa
lähdössä töihin ja sitä ennen imuroinut ja tehnyt ruuan, lenkittänyt koirat.
Kommentit (56)
Itse 63 kg, 160 cm, siis plösö.
Syönyt: kahvia kevytmaidolla, kanakastiketta kukkakaalin kera.
tehnyt: ulkoillut lasten kanssa (seisoskelua puistossa)
Yritån siis vältää hiilareita. Tosin hyvin vaikeaa, rakastan leipää. Ja tällä viikolla oon jo syönyt kaks kertaa isot annokset jätskiä.
tehnyt sopan, ja maannu sohvalla 58kg
- valkoista teetä, ruisleipää, juustoa, vihann, oivariinia.
- tänään aion vielä syödä jauhelihaa vhannesten kanssa, juustoa ym.
- Toivotavasti en sorru makeaan!
- kodin raivausta, ulkoilua, ei kovin fyysistä
syönyt 1,5tbl Thyroxinia
2 kuppia kahvia, reissumies, välissä oivariinia, keittokinkkua, paprikaa, salaattia
lounaaksi söin purkillisen chilitonnikalaa ja puoli purkkia rasvatonta raejuustoa
Liikuntaa ei ole vielä tullut yhtään, illalla salille
Ja laihtua pitäisi, mutta kun ei vaan paino tipu..
juonut teetä kupillisen, ja ollut vaan kotona tekemättä mitään sen kummempaa.
54kg.
58 kg (pituutta 160). Olen tänään käynyt kuntosalilla ja hoitanut lapsia.
Aamulla söin kaurapuuroa ja mehukeittoa ja lounaaksi riisiä, seesamitonnikalaa ja kurkkua. Jälkkäriksi 2 keksiä ja pari salmiakkia. Lisäksi olen päivän mittaan juonut 3 mukillista teetä.
Ihan tavallinen päivä, paitsi että illalla mennään miehen kanssa ravintolaan syömään.
58 kg (pituutta 160). Olen tänään käynyt kuntosalilla ja hoitanut lapsia.
Aamulla söin kaurapuuroa ja mehukeittoa ja lounaaksi riisiä, seesamitonnikalaa ja kurkkua. Jälkkäriksi 2 keksiä ja pari salmiakkia. Lisäksi olen päivän mittaan juonut 3 mukillista teetä.
Ihan tavallinen päivä, paitsi että illalla mennään miehen kanssa ravintolaan syömään.
teetä x 5 kupillista, 3xruisleipää, kalkkuna leikettä ja juustoa
kasviksia, kanafileet, salaattia
omena, päärynä
jugurtti
Aamulla: 2 ruisleipää (juustoa, kinkkua, paprikaa) ja kahvi.
Lounaalla: mannapuuroa ja marjoja, 3 keksiä ja kahvi.
Välipala: 2 ruisleipää (kuten edellä).
En ole tehnyt tänään oikein mitään, kun olen kotona hoitamassa flunssaisia lapsia. Normaalisti teen kevyttä "ajattelutyötä".
Hesen Mega-aterian sekä suklaapatukan.
söin aamupuuron maidolla aamupalalla, lounaaksi marjasmoothien ja ruisleivän, jossa kylmäsavulohta, salaattia, tomaattia jne. Ai niin ja kahvia join aamulla töissä.
ihan töissä olen ollut (toimistotyö) klo 8.00 lähtien ja painan 54kg.
Hesen Mega-aterian sekä suklaapatukan.
paitsi käynyt kaupassa ja istunut koneella.
n. 110 kg ja 177 cm.
Tänään olen syönyt kourallisen rypäleitä ja n. puoli litraa appelsiinitäysmehua. En ole pahemmin liikkunut.
Aamulla sitruunavettä ja hedelmäpirtelö (banaani, puolikas ananas ja kiiwi, vettä)
Kympin aikaan valkosta teetä tattarinäkkäri x 2 (päällä voita, oltermannia, kurkkua, tomaattia)
Tuorepuuroa ja mansikkakiisseliä (itsetehtyä) ja päällä hampunsiemeniä.
Lounaaksi kesäkurpitsa-tomaatti-vuohenjuusto paistosta, salaattia munalla, keitettyjä porkkanoita, lasi vettä.
Jälkkäriksi rusinoita.
Välipalaksi banaani ja rusinoita.
Olen siivoillut ja pessyt pyykkiä tänään. Touhuillut taaperon kanssa sisällä.
Olen raskaana niin yritän syödä vähän enempi kuin normisti jotta jaksaa :)
- Aamulla sämpylä oltermannilla ja pari kuppia kahvia.
- Lounaalla puoli lautasellista kaalisalaattia (puolukkahillolla), paksu tattilettu
-kupponen kahvia ja kohta meinasin syödä joko bebe-leivoksen tai munkin. En oo päättänyt vielä ;P
Enpä tehnyt paljon mitään. Istunut koneella ja ollut ipanoiden kanssa pari tuntia ulkona. Käveltiin siinä ulkoillessa leipomolle hakemaan jälkkäriä ja takaisin. Ehkä joku pari kilsaa yhteensä. Hitaasti kiiruhtaen. 1,5v käveli itse koko matkan myös :D
Kohta meinasin lähteä koiran kanssa lenkille, kun on kerran isäntäkin kotona ja ilma upea.
Töissä olen ollut, kohta pääsee viikonlopun viettoon!
aamulla pari ruisleipäivipaletta (päällä tuorejuustoa, kalkkunaleike, tomaattia)
aamukahvilla viipale pullakranssia (ei ihan ohut)
lounaaksi ruisleipä (pari viipaletta, välissä tuorejuustoa, kalkkunaleike, tomaattia), lämmin kuppi -keitto, 2 reilun kokoista porkkanaa.
vielä en ole syönyt muuta.
Käynyt töissä (kevyt toimistotyö), kävelyä parkkihallista työpaikalle n. 300 m.
Näköjään vaan hoikat kertoo...Itse 63 kg, 160 cm, siis plösö.
Syönyt: kahvia kevytmaidolla, kanakastiketta kukkakaalin kera.
tehnyt: ulkoillut lasten kanssa (seisoskelua puistossa)
Yritån siis vältää hiilareita. Tosin hyvin vaikeaa, rakastan leipää. Ja tällä viikolla oon jo syönyt kaks kertaa isot annokset jätskiä.
tehnyt 2 kuntosaliohjausta. Sen jälkeen kampaaja ja nyt kotona sohvalla.
Aamupala kaurapuuroa+raejuustoa+mehukeitto
Välipala rahka+mangososepurkki
Lounas 200 g kasviksia, tonnikalapurkki + 2 suklaakaurakeksiä
Tulossa toinen salaattiannos illalliseksi ja iltapalaksi rahka+vehnäleseitä+mehukeittoa.
Aamupala: puuroa ja banaani
Lounas: valkosipuliperunoita (Pirkka) ja kalapullia (valmisruoka myöskin) + kurkkua
Olen imuroinut, pessyt pyykkiä, raivaillut paikkoja, imettänyt. Poikkeuksellisesti en lähtenyt ulos kävelemään.
Ja pituutta on 168 cm.