Tänään Prismassa kuultua...
Olin liikenteessä meidän puolivuotiaiden kaksosten kanssa (olivat rattaissa). Keski-ikäinen äijä sanoi kuuluvalla äänellä toiselle: "Kato, tuplavahinko!" Pahoitin mieleni :/
Kommentit (36)
sanoa mun lastani vahingoksi niin turpaan pamauttaisin niin että kusi tippuu...
mut mä en ois jääny kuuntelemaan ku joku dissaa mun perhettä, vaan olisin antanu samalla mitalla takaisin.
...kas sun äidilles kävi kai vaan yks, mut sitäkin pahempi.
mutta siinä tilanteessa menin ihan lukkoon, enkä saanut sanaa suustani... AP
osoitit olevasi miestä fiksumpi :).
Niin, tää on taas niin tätä... jälkeenpäin tulee mieleen vaikka mitä nasevia vastauksia.mutta siinä tilanteessa menin ihan lukkoon, enkä saanut sanaa suustani... AP
Oliko se Avussa vai Seurassa. Siinä oli Samule Väsym ja sillä oli kaksoset "tuplavahingot"
Kunhan tuo vauva-aikainen, omien aivojen tyhmentyminen alkaa laantua, niin ymmärrät itsekin, etteivät sanoneet sitä loukkaamistarkoituksella. Tuohan on vain sanonta, ei sitä kannata ottaa noin vakavasti...
Sille vaan omat lapset on vahinkoja, so what. Eihän se mitenkään henkilökohtaisesti ap:lle tarkoittanut?
Kunhan tuo vauva-aikainen, omien aivojen tyhmentyminen alkaa laantua, niin ymmärrät itsekin, etteivät sanoneet sitä loukkaamistarkoituksella. Tuohan on vain sanonta, ei sitä kannata ottaa noin vakavasti...
mutta tästä lähtien kun menet niiden tuplavahinkojen kanssa Prismaan niin hiivit ja pälyiletympärillesi ettei kukaan pääse yllättämään ja jos joku pääsee niin lauot sitten sen ennalta mietityn punchlainisi ekalle joka jotain kysyy, käyt kaupassa muina miehinä ja poistut tyytyväisenä kotiin. Easy.
Failing to prepare is preparing to fail, sanovat viisaat.
Tarvitsetko kriisiapua?
EN ENÄÄ! AP
Kirjoitti kirjoissaan Väsyn perheestä, jossa oli kaksoset ja heitä kutsuttiin tuplavahingoksi. Luepa joskus niin saattaa sinunkin piposi vähän löysentyä.
Että "ei sua tuplavahingosta voi syyttää, kun noi on eri-ikäiset". Kuljin siis kahden lapsen kanssa rattailla. Itse en sitä niin noteerannut, mutta mies sai sen verran adrenaliinia vereensä että ois voinu käydä tinttasemassa, kun kotona sille kerroin. Se suuttui ja loukkaantui perinpohjaisesti. Minä sen sijaan olen kuullut puliukkojen suusta niin paljon kaikenlaista että ymmärrän sen jo niin, että he ovat pettyneitä itseensä ja elämäänsä.
sanoa mun lastani vahingoksi niin turpaan pamauttaisin niin että kusi tippuu...
mitä teiniäiti sanoi lapselleen karusellissa?
-Laitetaas vahinko kiertämään.
sitä hauskempi luulee olevansa.