Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten päästä eroon haaveista asumisen suhteen? Oletko ollut

Vierailija
28.01.2011 |

tilanteessa, jossa pitkäaikainen toiveesi ei tule toteutumaan?

Olen jo parikymmentä vuotta haaveillut mieleisestä asunnosta tai nykyisen asunnon remontoimisesta (pesutilat, keittiö ym. 25 v. vanhat). Olemme tästä puolison kanssa eri mieltä.

Tiedän, että olen kiittämätön, onhan meillä kuitenkin lämmin koti. Olen vain niin koti-ihminen, että mieluusti haluaisin kodin olevan myös kaunis ja käytännöllinen. Aivan toisarvoinen

seikkahan tuo on verrattuna moneen muuhun asiaan, mutta jäytää mieltäni ajoittain.

Miten ajatuksen saisi pois, häiritsee jo lähes päivittäin.. kokemusta?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten sain sen, hulppean uuden omakotitalon. En ollutkaan yllätyksekseni tyytyväinen.

Meillä on ihan uusi talo. Ja kun kaikkia ratkaisuja ja materiaaleja mietittiin, niin mies onneksi pysyi tiukkana siinä, että hinnat ei saa karata. Olishan se toki kiva, kun voisi aina valita taloon ihan mitä vain, eikä tarvitsisi hinnasta välittää. Mutta nyt kun kaikki on valmista, niin olen todella tyytyväinen siihen, että maltettiin aina valita riittävän halpaa. Näillä halvemmillakin ratkaisuilla olen nimittäin hyvin onnellinen uudesta talostamme.

Ja näin minä sen etukäteenkin mietin, että vaikka otetaan se maailman tavallisin halpa parketti, niin onko se nyt muka niin kamala. No ei todellakaan, joten sen sitten valitsin.

Aina välillä näkee noita tarinoita, kuinka pitää ensin kokeilla, ennen kuin oppii tuntemaan itsensä ja mikä tekee onnelliseksi. Ymmärrän tuon kyllä hyvin, sillä kyllä itsellänikin oli niin monta kertaa kiusaus valita jotain kalliimpaa. Mutta eipä se yli varojen eläminen olisi mua ainakaan onnellisemmaksi tehnyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla