Satuhäät tänään 27.1.
"Stiina Joronen ja Pekka Nikki vihitään Ylöjärvellä. Vihkimistä todistaa juhlajoukon mukana uusperheen seitsemän lasta".
Mielenkiintoinen jakso varmasti tulossa, seitsemän lasta noin nuorilla ihmisillä!
Kommentit (79)
Tietääkö kukaan, miksi isä on yksinhuoltaja? Onko hän leski vai jättikö äiti seitsemän lasta isälle?
ottaa lapset eikä äiti saa heitä enää ikinä nähdä.
Hei minä muistan heidät. Facebookissa Pexi jakaa paljastelevien naisten kuvia.
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:16"]ovat kai eronneet ....
[/quote]
Onko noin?
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:34"]
[quote author="Vierailija" time="11.07.2015 klo 14:16"]ovat kai eronneet .... [/quote] Onko noin?
[/quote]
No höpöhöpö, eivät ole! Näköjään on yhteinen lapsiki tullu
Ihanat häät. Toivotaan että onni jatkuu samanlaisena. Tulista rakkautta kehissä.
Monesti vaan taustasta ja lapsuudesta on vaikea päätä irti, pari ex-vl:ää o sanoneet että on kuin olis pallo kiinnitetty jalkaan loppuelämäksi ja tuomio vaikka yrittäisi normaalisti elää, kun on lapsuuden kuullut "synnin teosta".
Itse en ole tuota kokenut vaan olen sinut itseni ja valintani kanssa. En ole oppeihin uskonut mutta myöskin päätöksenteko ja julkituominen vei vuosia!
Sen wt-jengin ja hörhöjen jälkeen.
Nyt pakko sanoa yks tosi ilkeä huomautus; niissä kaksissa edellisissä häissä oli aika alatyylisiä ja lihavia ihmisiä. Sekä parit että vieraat.
Nyt oli kiva pari ja normaalipainoisia ihmisiä.
Antaa tulla tulta & tulikiveä!
Meilläpä on Pexin tekemät lvi:t. Ja bestman-Jussin asentama jakotukki :)
Symppis pari, toivottavasti olisi onni myötä- ja vastoinkäymisissä mukana.
viis vuotta menty ja hyvin perheellä pyyhkii
Jep, ja uus kimuli kainalossa....tosin asuvat erillään elatusmaksujen takia. Saa kattokaas enemmän veronmaksajien rahoja huijattua tolla järjestelyllä.
näinpä. deeku ja jakorasia, ei siihen yhtälöön oikein lapset sovi.
Vierailija kirjoitti:
Lasten äiti ei oikein aikanaan pärjännyt lasten kanssa syitä erittelemättä, joten siksi lasten parempi oli olla isällään. Näkivät kyllä äitiään.
näinpä. deeku ja jakorasia, ei siihen yhtälöön oikein lapset sovi.
[/quote]
Jos olet lestadiolainen ja puoliso jättää sut, niin olet toki siinä tilanteessa edelleen itse lestadiolainen.
Mutta et saa mennä uudelleen naimisiin ikinä, enää koskaan. Eli paska tilanne. Jos menet, et ole enää lestadiolainen.
Että tällainen järjestely. Varmasti exää korpeaa, hän kun oli vielä suhteessa se enemmän uskovainen.
[/quote]
Semmonen korjaus vain että puolison kuoltua saa mennä uusiin naimisiin.