Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

äiti olohuoneeseen nukkumaanko vai miten järjestäisit tämän?

Vierailija
27.01.2011 |

eli äiti ja kaksi lasta 7v poika ja 3v tyttö ja asunto 3h+k.

lapset samaan huoneeseen ja äidille makkari vai kaikki yhteen huoneeseen nukkumaan ja toisesta leikkihuone vai molemmille omat huoneet ja äiti olkkariin sohvasängylle? toinen isompi ja toinen pieni mh

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aikaisemmin ollaan nukuttu miehen kanssa tai siis ex-miehen kanssa tytön kanssa samassa huoneessa ja poika omassaan. nyt muutan lasten kanssa ja se toinen mh on tosi pieni eli en ole varma mahtuuko toi 160cm sänky sinne. toinen taas normaalin kokoinen. joten siitäkin tulee ongelma kumpi saisi ison huoneen. siinä mielessä poika kun tulee kavereita kylään niin mahtuisivat pojan huoneeseen. toisaalta en halua luopua omasta sängystäni.. ja olohuoneeseen en missään nimessä halua laittaa sänkyä

Vierailija
22/25 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siellä kun ei vuosiin ole muita kuin minä eli tuskin lapsilla kavereita öisin on sitä laumaa, että untani häiritsisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli aikaisemmin ollaan nukuttu miehen kanssa tai siis ex-miehen kanssa tytön kanssa samassa huoneessa ja poika omassaan. nyt muutan lasten kanssa ja se toinen mh on tosi pieni eli en ole varma mahtuuko toi 160cm sänky sinne. toinen taas normaalin kokoinen. joten siitäkin tulee ongelma kumpi saisi ison huoneen. siinä mielessä poika kun tulee kavereita kylään niin mahtuisivat pojan huoneeseen. toisaalta en halua luopua omasta sängystäni.. ja olohuoneeseen en missään nimessä halua laittaa sänkyä

ihan ekana, jos asunto ja mh:t pieniä, niin ei niitä kannata sängyllä täyttää. Vaihda pienempään esim. 120 senttiseen tai sitten hankit sellaisen parvisängyn, mitä joku ehdottikin. Säästää tilaa. Minä haluaisin ainakin itselleni kunnon makkarin, missä tilaa mun tavaroille ja vaatteille. Missä olohuoneessa nukkuva äiti pitää vaatteitaan ja muita tavaroitaan? Olkkarissa? Rynnii aamuisin pojan/tytön huoneeseen pukemaan? Onko vaatehuone? Millainen pohja muuten? Vaikea antaa tarkempia vinkkejä, kun ei tiedä yksityiskohtia. Voisitko saada apua sisustussuunnittelijalta / ystäviltä?

Vierailija
24/25 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä veljen kanssa 5 v. ikäeroa. Äitini ratkaisi asian siten, että laittoi itselleen makuusopen olohuoneeseen, eroitti sen hyllyllä muusta tilasta. Meillä kyllä oli tosi iso olohuone. Tai näin ainakin muistelen.. Näin saimme molemmat veljen kanssa omat huoneet.

Vierailija
25/25 |
27.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset yhteen, sinä yhteen. Olkkari on olkkari, ei makuuhuone. Ennemmin sijoittaisin olkkariin vähän leluja, jotta saan itselleni yhden huoneen.

Mä en kans ymmärrä miksi nykyään kaikilla pitäisi olla oma huone, jotta mahdollisimman paljon oltais toisia häiritsemättä?? Elä ihmeessä mene lasten kanssa samaan huoneeseen! NE pärjäävät kaksin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan