Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!! SIIS EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
21.10.2005 |

Mä tärisen, en voi uskoa, ei tää vio olla totta!!!

RASKAUSTESTIIN PIIRTYI HAAMU!!! Luoja, jos olenkin raskaana...pyörryttää....takana 3 vuotta lapsettomuutta ja vaikea endometrioosi...tämä olisi elämäni ensimmäinen plussa ja LUOMU!!!!!!! menkkojen piti alkaa vasta parin päivän päästä mutta en malttanut....

Voi luoja, voi luoja...antakaa anteeksi purkaukseni, mutta tätä onnea en ovi sanoin kuvailla....

Kommentit (104)

Vierailija
81/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun haamuilla on ikää 2.5v ja 5kk =)

Ihanaa ja onnellista odotusta!

Vierailija
82/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa!!!!

tuli mullekin hyvä mieli! elä nyt pyörry ;-)

onnea onnea...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin syleillä kaikkia, olen niin onnellinen :) olen onnellinen pelkästä plussasta, se kertoo että voin tulla raskaaksi ihan luomustikin! Tämä on niin ihmeellistä ja ihanaa!!!!!!!

Piti käydä oksentamassa kun tuli niin kauhea olo, siis ihanan kauhea olo! ei tää nyt varmaan vielä raskauspahoinvointia ole, reagoin vaan aina vatsalla tällaiseen...

miehelle en ole kertonut, se tulee puoli viideltä töistä ja mietinmiten kertoisin hänelle :D kun ei ollut testiäkään tarkoitus vielä tehdä enkä oo puhunut sille mitään mun " oireista" (siis ei oireita mun kohdalla sai mut uskomaan raskauteen; endoni aiheuttaa hirveitä kipuja oviksen jälkeen mutta tässä kierrossa niitä ei ole tullut!). Miehellä siis ei ole aavistustakaan mutta tiedän että hän varmaan itkee onnesta :)

Pelko keskenmenosta jäytää kyllä, kun tää ei ole vielä edes rv4 joten ....harmittaa toisaalta kun piti testat jo nyt, mutta ihana fiilis silti!!!!!

Vierailija
84/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla tämmöisiä uutisia!

Vierailija
85/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kerkiät. varmasti pöllämystyy kun alkaa teetään ryystää... :-)

Vierailija
86/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on mahdollista endolaisillakin jos muuten torvet auki ja munasarjat tallella.

Sitä samaa ihmettä itsekin endolaisena ja kaksi vuotta lapsettomuudesta kärsineenä toivoo.....

Vierailija
87/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Onnea kovasti =)

Vierailija
88/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olemme n. 4v yrittäneet lasta ja menisin itsekin ihan sekaisin plussasta, voin vaan kuvitella miltä sinusta tuntuu..

ONNEA :)

Vierailija
89/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on niin ihana tunne... :) Kaikkea hyvää teidän odotukseenne!!

Vierailija
90/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

käydä kaupasta ostamassa sellaisen pakastekakun (miehen suurinta herkkua) ja keittää kahvit ja hymyillä pöljän näköisenä, kyllä se varmaan tajuaa ennen kuin kerkiän mitään sanoa :)

Tiedän kyllä mieheni, kun se näkee testin niin sanoo että ei tuo haamu mitään meinaa (on semmoinen pessimisti välillä) mutta sanokaa nyt tekin, että haamu meinaa plussaa!! Ei mulla ainakaan oo koskaan mitään haamua tullut vaikka melkein joka kierrossa ja testejä tuhlattu!

se viiva on tosi haalea, mutta kuitenkinniin selvä että siinä on punainen viiva!!

aah, miten tän käsien tärinän saa loppumaan....:))))))))))

Vierailija
91/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti plussa pysyy plussana. Joka kolmas raskaus kun menee vielä tuossa vaiheessa kesken.

Vierailija
92/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen onnellinen jo pelkästä plussasta, sillä sekin on mulle tosi iso asia ja äärettömän hyvä uutinen!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
93/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen kuuluukin olla haalea vielä tossa vaiheessa!

Vierailija
94/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Toivottavasti plussa pysyy plussana. Joka kolmas raskaus kun menee vielä tuossa vaiheessa kesken.

Kolmasosa raskauksista keskeytyy itsestään

Englantilaistutkijat ovat päätyneet tutkimustensa perusteella arvelemaan, että peräti 34 % raskauksista olisi mahdollisesti keskeytynyt itsestään rakennepoikkeavuuden tai muun elinkyvyn esteen takia, kertoo Lääketieteellinen aikakauskirja Duodecim (22/1998). Lehti pitää tulosta yllättävänä ja totuutta mahdollisesti vieläkin dramaattisempana. Onneksi me ihmiset emme sentään kaikkia keskeytyksiä edes huomaa, niin moni " kemiallinen" raskaus päättyy jo implantaation ja kliinisen raskauden välissä. " Luonto on rakentanut tiheän laatuseulan, joka toimii aikaisempaa arviota useammin tietämättämme, ilman pettymystä ja surua aiheuttavaa kliinistä keskenmenoa."

----------

Nämä siis näkyvät haamuna pari päivää ennen kuukautisten alkua mutta menevät sitten heti kesken. :-(

Vierailija
95/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei uskaltanut toivoa liikoja, joten älä nyt ystävä hyvä pety kauheasti jos miehesi ei ilosta vielä kilju :-)

Minulla haamu vahvistui vasta noin 5 pvän kuluttua ja sitä ennen varmistelin varmaan viidellä raskaustestillä :-)

Mulla oli ihan haamu vielä silloin kierron vikana pvänä.

Vierailija
96/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen kokenut neljä kertaa tuollaisen haamutuloksen joka on mennyt kesken. No olenpahan ainakin oppinut olemaan testaamatta liian aikaisin.

Tosiaan joka kolmas raskaus menee itsestään kesken ja ainoa mikä kertoo alkaneesta raskaudesta on se että kuukautiset ovat pari päivää myöhässä. Niin ja se jos testaa liian aikaisin ja saa haamun joka sitten häviää aikaa myöden.

Vierailija
97/104 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

nauti vaan reilusti haamustasi. Jos jotain tapahtuu niin sille ei voi mitään. Ei kannata murehtia tulevaa. Kaikki voi mennä varsin upeasti ja upeaa on että voit tulla raskaaksi luomusti.

Nauti nyt ekasta haamustasi :-)

Vierailija
98/104 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

up up

Vierailija
99/104 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä joskus soitin valmistajallekin asiasta, kun tuntui että CB-testit antoivat haamua aina vaan, ainakin hetken perästä testauksesta. Ja näinpä mamma luurissa sanoikin, että enää 5min jälkeen testi ei ole luotettava, että siihen piirtyy haamu puolessa tunnissa viimeistään, vaikkei raskaana olisikaan.

Sain nimittäin joskus sydärin, kun testasin negaa, ja kun vartin päästä katsoin testiä, niin haamuviiva näkyi oikein selkeänä. Ja siis en tod ollut raskaana.

Vierailija
100/104 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa olen testannut ja kaksi kertaa plussannut, mutta haamuja ei kertaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä yksi