EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!!! SIIS EI VOI OLLA TOTTA!!!!!!!!!!!!!
Mä tärisen, en voi uskoa, ei tää vio olla totta!!!
RASKAUSTESTIIN PIIRTYI HAAMU!!! Luoja, jos olenkin raskaana...pyörryttää....takana 3 vuotta lapsettomuutta ja vaikea endometrioosi...tämä olisi elämäni ensimmäinen plussa ja LUOMU!!!!!!! menkkojen piti alkaa vasta parin päivän päästä mutta en malttanut....
Voi luoja, voi luoja...antakaa anteeksi purkaukseni, mutta tätä onnea en ovi sanoin kuvailla....
Kommentit (104)
raskauksia menee kesken vaikka äiti olisi pää pytyssä ja tissit kipeinä ja vastaavasti on moninkertaisia äitejä joilla ei ikinä ole ollut pahoinvointia.
kyse on ennemminkin siitä että (yllätys yllätys!!!!!!!!) olemme erilaisia ja reagoimme rasksuhormoniin niin eri tavoin!
No onneks nyt kuitenkin on jo lapsi. Mut mäkin muutuin tosi skeptiseksi noiden liian aikasin testaamisten kanssa.
Onnea joka tapauksessa ap:lle. Kyl toi kuitenkin kertoo jostain positiivisesta kävi miten vaan. :-) Ja kylhän kuitenkin 2/3 raskauksista jatkuu tossakin vaiheessa! :-) :-) :-) Hirveesti en uskaltais kyllä vielä juhlia ja ainakaan rynnätä vauvanvaateostoksille. ;-)
Tulethan kertomaan parin päivän kuluttua haamun vahvistumisesta! :-)
ÄLÄ ENÄÄ PALSTAILE TÄÄLLÄ VÄHÄN AIKAAN
sinut vaan pelotellaan vaikka millä ja saat negatiivista kommenttia.
Tämä ei ole mikään kovin ystävällishenkinen palsta.
Onnea kovasti ja suuri halaus.
Vierailija:
Aina näitä katkeria vakuuttelijoita ja totuudentorvia täältä löytyy
Ihan asiallisia viestejä ovat olleet kaikki. Vaan onhan ihan järkevää muistaa tässäkin tilanteessa että joka kolmas raskaus tosiaan menee kesken näillä main eli liian aikaisinhan tuo testaus on tehty jotta voisi olla varma.
Ei se tarkoita etteikö ap saisi ja etteikö hänen tulisi olla onnellinen haamusta.
Mutta liian aikaisin testattu jotta voisi olla onnellinen.
Liian usein sitä lukee niitä juttuja " nyyh kun tuli keskenmeno" kun testi on näyttänyt haamua pari päivää ennen kuukautisten alkua ja sitten kuitenkin alkoi vuoto normaalisti.
Vierailija:
Vierailija:Aina näitä katkeria vakuuttelijoita ja totuudentorvia täältä löytyy
Ihan asiallisia viestejä ovat olleet kaikki. Vaan onhan ihan järkevää muistaa tässäkin tilanteessa että joka kolmas raskaus tosiaan menee kesken näillä main eli liian aikaisinhan tuo testaus on tehty jotta voisi olla varma.
Ei se tarkoita etteikö ap saisi ja etteikö hänen tulisi olla onnellinen haamusta.
korrektimpaa on vaan ottaa osaa toisen iloon ja onnitella. Kyllä kaikki tietää faktat ja saa ihan tarpeeksi niitä murehtia, mutta silloin kun on onnellinen niin tyhmää tulla muistuttelemaan numerotiedoista.
Viiva vahvistui vasta viikon päästä.
Vierailija:
Kyllä kaikki tietää faktat ja saa ihan tarpeeksi niitä murehtia, mutta silloin kun on onnellinen niin tyhmää tulla muistuttelemaan numerotiedoista.
Tälläkin palstalla on huomattu monet monet kerrat että ihmisillä ei ole tietoakaan siitä kuinka usein raskaudet menevät kesken aivan alussa (rv4-5).
olen täysin tietoinen liian aikaisin testaamisen riskeistä! Ja sanon vielä kolmannenkin kerran, että olen tällä hetkellä onnellinen tuosta PLUSSASTA enkä edes uskalla olettaa että vauva jaksaisi loppuun asti (pessimisti minäkin)
On niin ihana tunne tietää, että kroppa pelaa sittenkin, vaikeasta sairaudesta huolimatta. Tämän voinevat allekirjoittaa muutkin endoa sairastavat!
Nyt vaan kädet ristiin kyynärpäitä myöten ja toivomaan parasta :)
Alan jo pikkuhiljaa rauhoittua :)
Olisitko itse kovin iloinen, jos kerrot onnellisen uutisen vanhemmillesi tai ystävillesi ja jokaikinen alkaa surkuttelemaan vuorollaan keskenmenomahdollisuuksistasi?
toinen kohta 2v ja toinen 3kk :))
Vierailija:
Ihan kuin toisen onni haluttaisiin lytätä. No näin käy tällä palstalla aina....
Ja mitä joku sanoi että " kyllä kaikki tietää nämä asiat" niin jo ed. sivun alhaalta voi huomata (" ei mulla ainakaan koskaan..." -viesti) etteivät kaikki tosiaankaan tiedä näitä asioita.
kaikkein suurin todennäköisyys nyt on siihen, että 9 kk:n kuluttua teillä on terve vauva. Joten onneksi olkoon vielä minunkin puolestani! Melkein tuli kyynel silmään, kun kerroit siitä pakastekakusta :).
Varmasti ihanaa huomata, että kaikesta huolimatta teilläkin oli vielä luomuraskaus mahdollinen. Ihmeitä tapahtuu! Meidän luomuihmeemme l.a. on 25.5. (esikoinen hoidoilla).
Kun en loukkaantunu noista keskenmenokommenteista ollenkaan, faktaahan ne on jotka jo tiesinkin!
nukkuu mun sylissä! Onnea!
mäkin tekisin niin et ostasin esim. pikku potkarit ja länttäisin ne miehelle käteen kun se tulee kotiin.
voi, mulla alkoi itkettää, onnea vielä kerran! meilläkin odotetaan ihmettä, sitä että jonain päivänä testi olisikin positiivinen ja lapsemme saisi sisaruksen.
noniin, nyt jo itken :)
Tuli ihana fiilis tosta sun viestistä!
Sama kuin ilmoittaisi saaneensa työpaikan ja tulisi vastauksia tyyliin, konkkaan se firma menee kuitenkin.
Toinen hyvä merkki on se rintojen kipeytyminen.