Lue keskustelun säännöt.
Kierukan asennuksesta
27.01.2011 |
Varasin just ajan hormonikierukan laittoon. Tajusin, että mulla on samana päivänä jumppatunti. Ei kai se kierukan laitto vaikuta mitenkään? Eli voiko heti sen laiton jälkeen lähteä normaalisti jumpalle? Tyhmänä kyselen, kun ei oo kierukasta aiempaa kokemusta...
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla