Lue keskustelun säännöt.
Tilasin kotivinkin ja kylkiäislaukku on aivan järkky
03.02.2011 |
ja haisee.
En toki laukun takia lehteä tilannutkaan mutta ihan täyttä huijausta koko kylkiäinen
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla