Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ympärileikkaus=kielletty aihe

Vierailija
26.01.2011 |

Ainakin naisten.

Miesten ympärileikatuista kaluista saa vapaasti keskustella ja ihastella.

Vapaasti ilman että kukaan femakko vetää hernettä nenäänsä.

Ainiin..molemmat on laittomia suomessa jos eivät perustu lääketieteelliseen syyhyn.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
21.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti joku vielä lukee tämän ennen kuin tekee pahan virheen ja antaa ympärileikata itsensä tai poikansa.

Minut ympärileikattiin 11-vuotiaana tiukan esinahan vuoksi. Leikkauksesta seurasi todella kivulias tulehdus, kesti lähes kaksi kuukautta ennen kuin olin "terve". Ennen leikkausta ei tulehduksia ollut.

Terskasta noin puolet jäi arpikudoksen peittoon. Aika kamalan näköinen vehje siitä tuli, eikä ole siitä parantunut. Olen nyt 20 vuotta siitä kärsinyt. Ensimmäiseen 10 vuoteen en kehdannut mennä mihinkään julkisiin pesutiloihin, eikä se vieläkään ole helppoa.

Osittain voi johtua tuosta arpikudoksesta, että laukeaminen on vaikeaa eikä seksi tunnu yleensä paljon miltään. Pitää tosi rajusti höylätä, että saan siitä nautintoa. Kortsun kanssa seksiä on aika turha yrittää, se kun ei tunnu miltään niin ei edes seiso kovin kauaa. Onneksi on vakituinen parisuhde, niin ei tartte käyttää kumia. Ei sen puoleen, ei ole irtosuhteita ollut koskaan, koska en kehtaa munaani oikein kellekään näyttää.

Arpikudos ei ole ainoa juttu. Kun ei ole nahkaa, niin nahan liikkuminen seksin aikana ei pääse stimuloimaan terskaa, jolloin luultavasti mies tuntee vähemmän mielihyvää kuin nahan kanssa. Ja kun ei ole nahkaa suojaamassa terskaa silloin kun ei harrasteta seksiä, niin terska hankautuu koko ajan vaatteisiin ja tuntoherkkyys vähenee pikkuhiljaa. Ja ennen kuin tuntoherkkyys vähenee, niin löysiä alusvaatteita ei voi käyttää. Ne kun hankaavat niin, että sattuu.

En ole mitenkään ainoa mies, jolla on ollut tällaisia ongelmia. Hakekaapa googlella "foreskin restauration", niin huomaatte muun muassa, että Jenkeistä voi tilata laitteita, jotka on suunniteltu esinahan venyttämiseksi takaisin. Amerikkalainen Jim Bigelow on kirjoittanut kirjan "The Joy of Uncircumcising!" menetelmistä esinahan venyttämiseksi. Sivuilta www.norm.org löytyy järjestö, joka tukee miehiä, jotka haluavat saada esinahkansa takaisin. On siis oltava paljon miehiä, jotka eivät ole tyytyväisiä ympärileikkaukseensa.

Olen nyt viiden kuukauden ajan venyttänyt sitä, mitä esinahastani on jäljellä (joo, se on työlästä ja aikaa vievää, muttei satu; järki mukaan) ja aion jatkaa niin kauan että terska pysyy piilossa aina paitsi erektion aikana. Nahka ylttää nyt reilun erektiossa reilun senttimetrin korkeammalle kuin viisi kuukautta sitten. Tuntoherkkyys on parantunut, ja vaimokin pystyy jo tekemään minulle jotain käsin, aikaisemmin se ei oikein onnistunut.

Jos ympärileikkauksen voisi kumota leikkauksella, niin maksaisin melkein mitä vaan, mutta valitettavasti korjausleikkauksia ei tehdä Suomessa, eikä niiden laadusta ole takeita muuallakaan, riskit sen sijaan ovat suuret.

En usko että ympärileikkaukseni oli alun perin välttämätön. Nahkaa olisi voinut venyttää silloinkin. Minulle ei kerrottu riskeistä, enkä olisi alaikäisenä voinut tehdä rationaalista päätöstä vaikka olisi kerrottukin. Ilmeisesti lääkärit eivät itse edes tienneet kuinka voi käydä. Jos joku aikuinen haluaa itsensä silvotuttaa (minulla on lupa käyttää tällaista kieltä, koska minut on silvottu), niin hänellä on siihen oikeus, mutta on äärimmäisen julmaa ympärileikata alaikäisiä poikia. Vankilaan pitäisi sellaiset tohtori Mengelet panna, jotka silpovat lapsia.

Vierailija
2/70 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympärileikattu 15 vuotta sitten. En kadu. Erittäin herkkä ja puhdas pippeli.

Ei kiva sellainen nahka, minkä alle kertyy sissijuustoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääketieteelisestä syystä ei kukaan ole väittänytkään sen olevan kielletty.

Vamma se on olla ilman esinahkaakin.ja heikentää huomattavasti seksuaalista nautintoa sekä orgasmien määrää tämä on fakta.

Ja niistä komplikaatioista otahan selvää,niitä on ihan kuolemantapauksiakin aiheesta.

Ei ole kielletty myöskään uskonnollisesta tms. syystä. Eikä muuten vähennä seksuaalista nautintoa tai orgasmien määrää. Kaikkea scheissea sitä saakin lukea. Minulla ei tietenkään ole vertailukohtaa, mutta ei varmaan ole sinullakaan. Luulenpa, että ympärileikkaus pikemminkin lisää seksuaalisen nautinnon määrää. Minulla ainakaan ei ole mitään valittamista.

No vittu Fiat ritmolla on on aivan yhtä hyvät ajo-ominaisuudet kuin lamborghini diablolla. Olen tosin vain ajanut fiatilla, mutta se kaveri jolta sen ostin sanoi ihan niin....Mensa kutsuu taas..koska se kirja ilmestyy tästä ääliöiden palstasta..

Vierailija
4/70 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sä oikein LUULET, että esinahan poisto lisää nautintoa? Samalla logiikalla hiomapaperilla runkkaaminen on parempaa kuin kädellä?

Ei ole kielletty myöskään uskonnollisesta tms. syystä. Eikä muuten vähennä seksuaalista nautintoa tai orgasmien määrää. Kaikkea scheissea sitä saakin lukea. Minulla ei tietenkään ole vertailukohtaa, mutta ei varmaan ole sinullakaan. Luulenpa, että ympärileikkaus pikemminkin lisää seksuaalisen nautinnon määrää. Minulla ainakaan ei ole mitään valittamista.

Vierailija
5/70 |
16.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä puhuu ihmisiä, jotka ymmärtävät miehen ympärileikauksesta vähemmän, kuin elefantti älypuhelimesta.

Lieneekö kyse kateudesta naisten maailmalla suosimaa ympärileikattua kalua kohtaan vai mistä moinen mollaus. Poikien ympärileikkaus on oikeasti lääketieteellisesti tarpeellinen tietyissä tapauksissa, eikä sitä voi rinnastaa tyttöjen silpomiseen.

Tietämättömät voisitteko ottaa asioista ja olla levittämättä mutua.

Vierailija
6/70 |
19.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenlääkäriproffan perusteltu kirjoitus siitä että esinahka on yhtä välttämätön osa pojan anatomiaa kuin silmäluomet:

http://www.mothersagainstcirc.org/fleiss.html

Perspektiivin antamiseksi ympärileikkauksen historiikki vuodelta 1891, jolloin Ameriikan ihmemaassa alkoi tulla lausumattomaksi motoksi "leikataan pois vain, kyllä sille joku oikeutus löytyy":

http://www.gutenberg.org/files/23135/23135-h/23135-h.htm

Vierailija
7/70 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mutta pienen pojan ympärileikkauksessa on kyse siitä että esinahka nyljetään väkivalloin irti terskasta ja varsinkin Amerikassa ja tietyillä uskonnollisilla ryhmillä se on tapana tehdä ilman nukutusta. Mutta kun naisista ympärileikattu pikkupippeli on niin hirveän söpö - yksikin toteaa sivulla http://www.circlist.com/preferences/of_women.html pojistaan, että "my sons, age 10 and 14 at the time, now have beautifully tight circumcisions. There is absolutely no movement of shaft skin towards the head of their penises, which I just adore and reckon that their future lovers and wives will adore it too and thank me for having it done. Now that the heads of their penises are fully exposed and permanently bared, I can personally say that the appearance is much sexier to look at" - onhan se kivaa kun omien 10- ja 14-v poikien pippelit ovat niin ihqun seksikkään näköisiä, joo.

Vierailija
8/70 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis äiti ei ollut tyytyväinen alkuperäisiin leikkauksiin kun vielä jäi vähän jäljelle, ja leikkautti pojilta kaiken minkä vain sai leikkautettua, ja on nyt niiiiin onnellinen kun pojilla on niiiiin silkoiset ja sexyt pippelit?! Sairas ämmä, sanon minä!

Vierailija
9/70 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitiä ei varmaan huoleta se, että kun keskenkasvuisesta kikkelistä viedään kaikki mikä irti saadaan, tuloksena on luultavasti kalu joka aikuisena erektiossa kiristää, vääntyy kaarelle ylöspäin, saattaa arpeutua jälkikäteen pahastikin. Eikä varmaan tunnostakaan jää paljon jäljelle kun on herkimmät paikat pienenä amputoitu ja terska sarvettuu. Mutta mitä väliä kun se nyt kymmenvuotiaalla on niin sexy, voi jumalauta että on hullu mutsi.

Vierailija
10/70 |
21.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo circlist.com nimittäin. Nuo naisten mielipiteet on aika paljastavia.

Vierailija
11/70 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tiedetään että jenkkimiesten fetissi on naisen isot tissit, mutta jenkkinaisten fetissi näkyy olevankin pikkupojan ympärileikattu kikkeli. Tosin tuo circlist näyttää olevan tieteelliseltä tasoltaan suunnilleen yhtä pätevä kuin jehovalaisten sivut biologian käsikirjana...

Vierailija
12/70 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lieneekö kyse kateudesta naisten maailmalla suosimaa ympärileikattua kalua kohtaan vai mistä moinen mollaus. Poikien ympärileikkaus on oikeasti lääketieteellisesti tarpeellinen tietyissä tapauksissa ...

Naisten suosimaa, niinpä, amerikkalaista muotia. Noita lääketieteellisiä tapauksia on hyvin vähän.

Vierailija
13/70 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun exsälläni oli tehty kyseinen operaatio, ihan vauvana lääketieteellisistä syistä. seksi oli hyvää (ei mitään eroa vr. nahkan kanssa!) mutta halut olivat paljon kovemmat ja kyrpä seisoi paljon useemmin kuin nyk. miehellä. halut oli hänellä monta kertaa päivässä, että kokoajan olisin saanut olla housut nilkoissa.. ja vehkeen kokokin oli miellyttävä!

Vierailija
14/70 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän minäkin :)

Kyllä tuntuu pahalta leikattujen miesten puolesta.

http://3.bp.blogspot.com/-skN_muQyMM4/Tcl8nXhumII/AAAAAAAAAMM/sgmuy8CY3…

Vierailija
15/70 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta on viety esinahka pienenä kysymätä. Kyllä nyt vituttaa, kun runkkaamisessa tarvitaan aina liukastetta. Ämmät ne tuon nahan perään tuntuvat olevan. Onko se juuri siksi, että mies ei runkkaisi ja saisi ite mahdollisimman paljon munaa.

Vierailija
17/70 |
22.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaista ihanan punertavaa kiihottavan näköistä terskaa mielellään nainen lipsuttelee! Ainakin minä! Miehelläni on aina ihanan kutsuvan näköinen hieman kostea ja kiiltävä terska :) Tuo Ympärileikatut näyttää vähän kuivilta rusinoilta. En kiihotu.

N27

Vierailija
18/70 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ympärileikkaus ei aiheuta fyysistä vammaa. Ottaahan ihmiset tatuointeja ja lävistyksiäkin. Naisen ympärileikkaus on jo toinen juttu. Toiseksi ei se tainnut muuten olla edes laitonta se miehen ympärileikkaus suomessa. Muistelen toimenpiteestä olleen ennakkotapauksen.

Vierailija
19/70 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ympärileikkaus ei aiheuta fyysistä vammaa.

???????? Mitä ihmettä! Kyllähän se aiheuttaa sen että esinahka häviää. Eikö se ole fyysinen vamma?

Vierailija
20/70 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aiheuta vammaa?

Silppomista se on,ja ei perustu mitenkään henkilön omaan tahtoon.toisin kuin aikuisen lävistyksen otto tai tatuointi.

Myös naisten ympärileikkauksilla on eroja.

Ja jos poikien ympärileikkaus on sallittua laissa niin tämähän käsittämätöntä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi