Oletko varmuudella tunnistanut itsesi palstan jutuissa? Tai läheisen/tutun tutun tms?
Kommentit (32)
Sitäpaitsi mitä merkitystä sillä on jos jonkun tunnistan tai joku tunnistaa minut?
Usein olen tunnistanut itseni jonkun toisen kirjoittamasta tekstistä ja miettinyt, että joku tuttu tämän lukee, saattaa hän luulla kirjoittajaa minuksi. Sen huomaaminen havainnoillisti hyvin miten paljon kirjoittajia täällä käy ja miten samankaltaisia kokemuksia heillä on. Myös miten turha on yrittää täältä ketään tunnistaa.
tunnistamani henkilö on väitellyt tohtoriksi!! En paljasta missä asuu perheineen!
lällällää
erään korkeasti koulutetun henkilön!!
en vastaa koskaan gallubeihin tai aihealoituksiin, jotka liippaavat läheltä.jos johonkin vastaan vastaan tunnistetiedot niin pieleen ettei niistä voi tunnistaa.vaihtelen kirjoitustapaa ja käyttämääni sanastoa.jne jne.teen tahallisia kirjoitusvirheitä,joskus.
Tyyppi ei ole päässyt siitä vieläkään yli; valtava esittämisen tarve edelleenkin.
ja ovat sen verran harvinainen yhdistelmä että aivan varmasti ovat juuri minun lapseni. Vieläpä kirjottaja/kirjoittajat ovat paljastaneet itsensä viestissään. Eli tiedän kuka nimiä on haukkunut.
erään korkeasti koulutetun henkilön!!
Eipä ole nykyään harvinaista olla "korkeasti koulutettu"; se ei ole mikään tuntomerkki. Epäonnistuneimmat tuntemani ihmiset ovat joko tohtoreita tai sellaisiksi pyrkiviä.... pitkälle kouluttautumiseen voi olla monenlaisia syitä, eivätkä ne kaikki ole mitenkään myönteisiä asioita.
Tatuoitu jätkä? :D
Tyyppi ei ole päässyt siitä vieläkään yli; valtava esittämisen tarve edelleenkin.
tunnistamani henkilö on väitellyt tohtoriksi!!
En paljasta missä asuu perheineen!
On kyllä kurjaa ja surullista, jos saa täältä lukea omien lasten nimien olevan karseat. Noh myönnettäkööt, että joskus itsekin nimiä ihmettelee, mutta sitten kun kuulee niiden tarinan, niin onkin ok.
oli niin tunnistettava niistä jutuista.
Ja mä pidän mielessä, että tällä palstalla on tuhansia kävijöitä päivittäin, ja että ihmisten elämäntilanteet ja ongelmat voi olla aika pitkälti samoja. Aikamoinen sattuma, jos täältä ketään tunnistaa.