Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko varmuudella tunnistanut itsesi palstan jutuissa? Tai läheisen/tutun tutun tms?

Vierailija
25.01.2011 |

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi ei ole päässyt siitä vieläkään yli; valtava esittämisen tarve edelleenkin.

Vierailija
2/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska puhui täsmälleen samaa juttua kuin muuallakin. Mutta ei siitä sen ihmeempää, koska en ole tunnistanut yhtään toista viestiä häneltä. Varmaan kirjoittelee useamminkin, mutta minä en tunnista.

Itseäni en ole tunnistanut jutuista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut entiset palstakaverit muun muassa voivat ihmetellä miksen enää pidä yhteyttä.

Vierailija
4/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on kirjoitellut täällä joskus nyt tuntuu kadonneen.Taisi olla jotain rakkausongelmia varattuun mieheen!Se asia on jo selvitetty.Värjäsi hiuksensa mustiksi.Etutukka, sellainen ikuinen sählä.

Vierailija
5/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää olla kyllä aika täsmällisiä tuntomerkkejä, että voi kuvitella tietävänsä tapauksen varmuudella. Toisinaan tosin onkin.

Vierailija
6/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kauhisteli ystäväni lasten nimiä. Nimet ovat sen verran erikoiset, että varmasti oli kyseessä sama henkilö. Tuli kurja mieli tämän ystävän puolesta. Mutta en ole ikinä kertonut hänelle, että täällä on ruodittu hänen lastensa nimiä. Erittäin ihana ihminen on kyseessä, enkä halunnut pahoittaa hänen mieltään.

Vierailija
8/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse aina innolla avaan kaikki "Prismassa nähtyä" ja muut vastaavat ketjut, jos olen juuri sinä päivänä ollut. Ei ole meidän perheestä ollut vielä päivittelyä:)

Vierailija
9/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan niin erityisen mukavata kun ruoditaan yleisesti toisten asioita pitkin mualimaa... ;)

Vierailija
10/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta joku tunnisti minut ) :

En osaa tulkita, kun yleensä aina on pisteet ensin ja sitten suu jommin kummin päin.

Vierailija
11/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta joku tunnisti minut ) :

En osaa tulkita, kun yleensä aina on pisteet ensin ja sitten suu jommin kummin päin.

ja olen tunnistanut useammankin tutun, tosin ei se mitään haittaa. Minutkin on tunnistettu, ja sekään ei haittaa mitään

Vierailija
12/32 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen tunnistanut useammankin tutun, tosin ei se mitään haittaa. Minutkin on tunnistettu, ja sekään ei haittaa mitään

pitää hirveästi alleviivata, kuinka asia ei muka haittaa :-D. Jos hankkisi vaikka t-paitaan painatuksen: "ei haittaa yhtään, ei ei ei!".

Vierailija
13/32 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vastaa koskaan gallubeihin tai aihealoituksiin, jotka liippaavat läheltä.jos johonkin vastaan vastaan tunnistetiedot niin pieleen ettei niistä voi tunnistaa.vaihtelen kirjoitustapaa ja käyttämääni sanastoa.jne jne.teen tahallisia kirjoitusvirheitä,joskus.

Vierailija
14/32 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vastaa koskaan gallubeihin tai aihealoituksiin, jotka liippaavat läheltä.jos johonkin vastaan vastaan tunnistetiedot niin pieleen ettei niistä voi tunnistaa.vaihtelen kirjoitustapaa ja käyttämääni sanastoa.jne jne.teen tahallisia kirjoitusvirheitä,joskus.

Vierailija
15/32 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on ainoastaan useampi kokemus yliuteliaista ihmisistä.varovaisuus ei ole vaikeaa.

Vierailija
16/32 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs nykyään enemmänkin puolituttu erittäin ärsyttävä nainen, joka on monasti "kaivanut verta nenästään" täällä. Samat avautumiset ja jankuttamiset saa lukea esim facebookista... Sielläkin moni provosoituu. Ja hän on vieläpä asioissa tosissaan.

Ja tämä "olen eri mieltä kuin te"-meininki ei edes rajoitu vain tälle palstalle, vaan hän on ulottanut sen yllättävänkin monille harrastelijatahoille..

Vierailija
17/32 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnistanut kaksi kertaa saman ihmisen. Tiesin jo ennen tunnistamista, että hän palstailee täällä. Ollut joskus puheissa. Toisessa viestissä kertoi lapsestaan semmoista mitä kertoi fb:ssäkin, toisella kertaa kyseessä oli gallup, mistä tunnistin :)

Vierailija
18/32 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdentekeviin juttuihin esim. "olimme Kreikassa viime kesänä 2 ja 4 -vuotiaiden lasten kanssa" -

oli kivaa... Jos joku tällaisen tunnistaa, ei se haittaa. Sitten haittaisi, jos kertoisin jotain perhe-elämämme ongelmista ja yrittäisin olla anonyymi ja joku tunnistaisi. Tosin sitten varmaan laittaisin, että meillä on 3 tyttöä (oikeasti jotain muuta) asumme pääkaupunkiseudulla (vaikka asumme jossakin muualla) jne. Pikku juttuja, mutta en haluaisi, että tunnistettaisiin aroista jutuista. Tosin, en kyllä ole mitään arkaa kait laittanutkaan.

Vierailija
19/32 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kauhean moni tuttuni palstailee.

Vierailija
20/32 |
26.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden ystävän lapsen kuolema ruodittiin täällä petolinnut haaskalla -tyyliin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi