Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Fiorella muistaako kukaan sellaista vaatemerkkiä?

Vierailija
25.01.2011 |

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...eri kaupungeissa pitkin Suomea.

Oulussa, Kuopiossa, Jyväskylässä, Helsingissä ja Tuurissa. Ihan ok bilekamaa myyvät, nuorten makuun. Isokokoisen ei kannata mennä, maximallistoja ei ole.

Tuotteiden laatu vaihtelee, liike on perheyritys ja se näkyy joillain osa-alueilla epäammattimaisuutena. Liikkeiden sisustus on aika vanhentunut, kulunut ja valikoima pieni, halpaa siellä ainakin on.

Omistajahan tuomittiin vankilaan alaikäisten harjoittelijatyttöjen ahdistelusta joitain vuosia sitten, netistä löytyy hakemalla iltapäivälehtien kirjoituksia siltä ajalta. Nykyään saisi pelkkää ehdollista pahemmastakin.:(

Vierailija
2/31 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään ei todellakaan mikään muodikas liike mutta ehkä aika on ajanut ohi mustakin.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria tettiläisiä vietiin takahuoneeseen ja pakotettiin seksiin.Olikohan sama paikka.Ulkomaalainen omistaja, en muista mistä maasta.

Vierailija
4/31 |
11.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin oli ja siitähän annettiin tuomiotkin omistajille. Oli kaivokadulla se liike!

Vierailija
5/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on erittäin mahtava, mallisto on upea, rento ja trendikäs. Itse ostan säännöllisesti vaatteeni fiorellasta. Sieltä löytyy kuumia bilevaatteita rentoihin kotiasuihin asti. Muodissa on tämä liike!

Ja kaupan omistaja on vaihtunut.

Vierailija
6/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liike on erittäin mahtava, mallisto on upea, rento ja trendikäs. Itse ostan säännöllisesti vaatteeni fiorellasta. Sieltä löytyy kuumia bilevaatteita rentoihin kotiasuihin asti. Muodissa on tämä liike!

Vai oikeen muodissa :D Ehkä toivoisit niin kun taitaa olla sun rahat kiinni putiikissa, mainostuksesta päätellen...

Vierailija
7/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpoja, huonolaatuisia lumppuja myyvät, enkä tiedä, mistä keksit tuon omistajanvaihdoksen?

Tavallaan totta, mutta ihan sama perhe sitä firmaa edelleen pyorittää, isä vaan on siirtynyt enemmän taka-alalle ja lapset hoitavat bisnestä.

Vierailija
8/31 |
01.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostit vuoden vanhan ketjun? Eli Fiorellan uusi omistaja googlaa ja mainostaa liikettään löytämissään ketjuissa. SOOSOO!

Vierailija
9/31 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AIka kamalia vaatteita muistaakseni :P

Vierailija
10/31 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonolaatuisia, halpoja, ihan ok bilevaatteita.

Vierailija
11/31 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana ostin sieltä jotain. Muistan, että vaatteita mainostettiin sillä, että "ovat myös laulajien ja mallien suosiossa". Siksi kai sinne tulikin mentyä.

Vierailija
12/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin vaatteita ja pidinn todella paljon. Kaikillahan on oma maku.

Vierailija
13/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä rättejä ja ylimielisiä myyjiä.

Vierailija
14/31 |
04.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kun muistutit. Tämähän oli Johanna Tukiaisen mielestä muodin Mekka!

Päätelkää siitä tämä "rento trendikkyys".

(Inhoan termiä *huutonaurua* mutta tällä kertaa se on ainakin aitoa ja vilpitöntä!)

Vierailija
15/31 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se on olemassa?

Vierailija
16/31 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, se ulkkari-käpälehtijän putiikki. 

Vierailija
17/31 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on olemassa.

Fiorella on vaateliike, ei merkki. Edelleen on pystyssä. Ihan eri tyylisiä vaatteita siellä nykyisin myydään, joillain on vaan omituinen käsitys ko. liikkeestä, että siellä myytäisiin edelleen jotain hirveitä Crazy Age -farkkuja joita myytiin 2000-luvun alussa, ja joista minä en itse tykännyt edes silloin (olivat mielestäni yhtä mauttomia kuin Ed Hardyn vaatteet).

Nykyiset Fiorellan vaatteet on osaksi tosi kivoja, joita itsekin voisin käyttää.

https://www.fiorellashop.com

Vierailija
18/31 |
11.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoria tettiläisiä vietiin takahuoneeseen ja pakotettiin seksiin.Olikohan sama paikka.Ulkomaalainen omistaja, en muista mistä maasta.

Brasiliasta.

Vierailija
19/31 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up xD

Vierailija
20/31 |
16.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan et ihan kivaa halpa muotia, mutta kauhean isoja ja istui huonosti mulle. Mun koko on 32/34 ja XS-S ja ne vaatteet vaan roikkui päällä. Hihat liian lyhyet ja housut myös tälläselle hongankolistajalle (179 cm).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kolme