Hei te äidit, monta kertaa kuukaudessa/vuodessa käytte viihteellä kavereiden kanssa?
Kommentit (14)
käyn syömässä/konsertissa/keilaamassa/leffassa/teraassilla yksillä tms. Jos viihteellä tarkoitetaan ihan baarissa/yökerhossa käyntiä niin en käy oikeastaan koskaan.
yöriennoissa 0,
iltasella syömässä, kahvilla, kesällä terassilla jne. ehkä keskimäärin kerran kuussa
ei oo tarvetta enempää eikä ryyppääminen enää huvita
kuopus on nyt 8 kk ja olen käynyt kavereiden kanssa istumassa iltaa kerran. Miehen kanssa ollaan oltu 2 kertaa. Nyt olisi taas vapaailta paikallaan, mutta menen mielummin mieheni kanssa kun kavereiden. Näin se vaan on, vaikka kaveritkin on tosi tärkeitä. Kaipaan miehen kanssa kahdenkeskisiä keskusteluja...meillä siis kaksi isompaakin lasta.
kanssa 2kertaa ja yksinään kävin kerran nauttimassa vrk. hotellissa lepäilystä:)
seuraavan kerran mene huhtikuun alussa ja sitä odotan jo innolla.
Mutta ehkä noin 1kerta/2kk. Kunhan tuo vauva tuosta kasvaa
Ja niiden kanssa käydään ulkona n. kerran kaksi kuussa. Syömässä, leffassa, teatterissa, näyttelyissä, keikoilla... Ihan baari-iltaja pelkästään ei juurikaan tule vietettyä, ehkä pari kertaa vuodessa.
Joskus tiheämmin, kun tulee useampia menoja lyhyen ajan sisään. Sitten jossain vaiheessa voi olla taas pidempi hiljainen kausi.
Itse olen nyt käynyt tammikuun aikana 2kertaa kavereiden kanssa baarissa ja nyt helmikuun alussa olisi työpaikan risteilyreissu ja mietin onko se liikaa 2 lapsen äidille lyhyen ajan sisällä siis?
nyt kun lapsi on jo kohta vuoden, olen käynyt 2 krt reilun parin kk aikana ulkona ja ens la lähdössä seuraavan kerran. Toki mieskin siinä välissä käynyt muutaman kertaa...
meilläkin isä jää kotiin lasten kanssa, ja sitten taas toisinpäin.
Hoitajia ei ole vielä kun nuorin alle 1 v ja vierastaa kovasti :)
Toki kyläillään toistemme kodeissa useammin.
Ensi vklp olisi tyttöjen ilta kavereiden kanssa. Vauva 2kk. Sit onkin taas pitkä väli ennen ku on seuraava meno tiedossa.
"Tai mikähän on liikaa teidän mielestänne äidin käydä baarissa?"
Ei noin voi kysyä. Mitä tarkoittaa käydä baarissa? Lasillista töiden jälkee vai dokaamista tappiin saakka? Käyn 3-5 kertaa kuukaudessa lasillisella ystävättärien kanssa juuri töiden jälkeen. Vaihdetaan kuulumisia ja juoruja, ja sitten kotiin tekemään ruokaa.
Ehkä kerran - pari kuukaudessa käyn ulkona niin että isä laittaa lapset nukkumaan.
Eiköhän jokainen tiedä itse rajansa.
Kahden yh