Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te äidit, monta kertaa kuukaudessa/vuodessa käytte viihteellä kavereiden kanssa?

Vierailija
24.01.2011 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden yh

Vierailija
2/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn syömässä/konsertissa/keilaamassa/leffassa/teraassilla yksillä tms. Jos viihteellä tarkoitetaan ihan baarissa/yökerhossa käyntiä niin en käy oikeastaan koskaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöriennoissa 0,

iltasella syömässä, kahvilla, kesällä terassilla jne. ehkä keskimäärin kerran kuussa

ei oo tarvetta enempää eikä ryyppääminen enää huvita

Vierailija
4/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuopus on nyt 8 kk ja olen käynyt kavereiden kanssa istumassa iltaa kerran. Miehen kanssa ollaan oltu 2 kertaa. Nyt olisi taas vapaailta paikallaan, mutta menen mielummin mieheni kanssa kun kavereiden. Näin se vaan on, vaikka kaveritkin on tosi tärkeitä. Kaipaan miehen kanssa kahdenkeskisiä keskusteluja...meillä siis kaksi isompaakin lasta.

Vierailija
5/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa 2kertaa ja yksinään kävin kerran nauttimassa vrk. hotellissa lepäilystä:)

Vierailija
6/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraavan kerran mene huhtikuun alussa ja sitä odotan jo innolla.

Mutta ehkä noin 1kerta/2kk. Kunhan tuo vauva tuosta kasvaa

Vierailija
7/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja niiden kanssa käydään ulkona n. kerran kaksi kuussa. Syömässä, leffassa, teatterissa, näyttelyissä, keikoilla... Ihan baari-iltaja pelkästään ei juurikaan tule vietettyä, ehkä pari kertaa vuodessa.

Vierailija
8/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tiheämmin, kun tulee useampia menoja lyhyen ajan sisään. Sitten jossain vaiheessa voi olla taas pidempi hiljainen kausi.

Vierailija
9/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen nyt käynyt tammikuun aikana 2kertaa kavereiden kanssa baarissa ja nyt helmikuun alussa olisi työpaikan risteilyreissu ja mietin onko se liikaa 2 lapsen äidille lyhyen ajan sisällä siis?

Vierailija
10/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt kun lapsi on jo kohta vuoden, olen käynyt 2 krt reilun parin kk aikana ulkona ja ens la lähdössä seuraavan kerran. Toki mieskin siinä välissä käynyt muutaman kertaa...

Vierailija
11/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meilläkin isä jää kotiin lasten kanssa, ja sitten taas toisinpäin.

Hoitajia ei ole vielä kun nuorin alle 1 v ja vierastaa kovasti :)

Vierailija
12/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki kyläillään toistemme kodeissa useammin.

Vierailija
13/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi vklp olisi tyttöjen ilta kavereiden kanssa. Vauva 2kk. Sit onkin taas pitkä väli ennen ku on seuraava meno tiedossa.

Vierailija
14/14 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tai mikähän on liikaa teidän mielestänne äidin käydä baarissa?"

Ei noin voi kysyä. Mitä tarkoittaa käydä baarissa? Lasillista töiden jälkee vai dokaamista tappiin saakka? Käyn 3-5 kertaa kuukaudessa lasillisella ystävättärien kanssa juuri töiden jälkeen. Vaihdetaan kuulumisia ja juoruja, ja sitten kotiin tekemään ruokaa.

Ehkä kerran - pari kuukaudessa käyn ulkona niin että isä laittaa lapset nukkumaan.

Eiköhän jokainen tiedä itse rajansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi seitsemän