Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko poikani "lihava", 11kk 11kg ja 75cm?

Vierailija
23.01.2011 |

Ihan kyselisin vaan, kun ei kokemusta...

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painoi 4 kk:n neuvolassa 7,5 kg ja oli 67 cm pitkä herrasmies. : ) Paino ja pituus ovat suhteessa hyvät.

Vierailija
2/34 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tyttö 11kk 13kg 81cm. Onhan se pitkä likka ja terve kuin mikä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paitsi jos molemmat vanhemmat lyhyehköistä suvuista niin sit ei.Kai.

Vierailija
4/34 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tossa näppäilyvirhe.?Ei voi olla noin punkero.Eikös puolvuotias oo keskimäärin 7-8kiloa?Ja ihan turha nyt tähän väliin väittää et on niin urheilullinen ja lihaksikas niinkuin monissa ketjuissa on tapana missä vanhemmat keksii tekosyitä lapsen lihavuudelle,vaikka lapsi olis miten nuori.Just yks päivä joku äitee jankkas miten sen 6v painaa paljon koska on "aina urheillut paljon"

Vierailija
5/34 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja painaa 14 kg. Ja on ihan terve ja normaali kuin mikä!

Vierailija
6/34 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme painoi 6 kk:n ikäisenä 8.8 kg ja oli 71 cm pituinen. Paino ja pituus ovat suhteessa hyvät hänelläkin.

Toinen poikamme painoi 8 kk:n ikäisenä saman verran ja oli saman pituinen.

Vierailija
7/34 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahemman; tytolla pituus-painosuhde kayrien mukaan aika keskiverto, eli kyllahan tuo paksummanpuoleiselta kuulostaa. Toisaalta alle 1 vee on harvemmin samalla tavalla "ylipainoinen" kuin vanhempi lapsi tai aikuinen, jos ruokavalio on jotenkinkaan normaali. Meilla lapsi on siis tosin jo 22 kk ialtaan, eli aika reippaasti vanhempikin...

Vierailija
8/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pulskin lapsi, keskimmäinen, painoi 10 kg tasan 5 kg ikäisenä. Häntäkin täysimetin ekat puoli vuotta. Esikoinen oli pari kiloa kevyempi saman ikäisenä ja suht samalla ravinolla. Kuopus kuin esikoinen. Tuo keskimmäinen oli sellainen makkara;-D. Eli vuoden ikäisellä tuo mainitsemasi paino ei ole liikaa.

Vierailija
9/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata edes hankkia lapsia, jos niistä haluaa saada anorektikkoja ym. syömishäiriöisiä ja tappaa ne!!

Hei haloo, jos ruoka on rehellistä ruokaa, ei mehuja, makeisia, limuja, sipsejä, pullaa, leivonnaisia, niin ei se lapsi normaali ruualla ns. liho.

Kaikki ovat erillaisia ja kasvavat eri tavalla. Musta 5v. ja 14kg ei kuulosta terveeltä.. Tai no jos on sitten lyhytkasvunen?

Eihän sitä lasta nyt lihavaksikaan kannata kasvattaa, mutta miksi sitten mennä toiseen ääripäähän?

Terveelliset ruokailutottumukset ja liikunnallinen elämäntapa varmaankin kaikkien lasten hyvän kasvun perusta...?

Vierailija
10/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei noin pienistä vielä pysty sanomaan.

Oma kuopukseni oli hyvin pullea vauva (pulleampi kuin ap:n vauva), mutta hoikistui hyvin nopeasti kun alkoi liikkumaan ja siirtyi samaan ruokavalioon muun perheen kanssa. Rintamaidolla lihoi.

2-vuotiaana oli 'normimitoissa'.

Nyt hän on 7-vuotias, 128 cm pitkä ja painaa 24 kg.

Vierailija
11/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

poika oli nahkamakkaraa peräperään jalat ja kädet täynnä vauvana. isot oli posket ja poika mutta tosiaan liikkeelle lähtiessä alkoi nuo vauvan pyöreydet katoamaan. nyt 5v n.120cm ja 23kg siis pelkkää luuta ja nahkaa... nuorin oli 5kk neuvolassa 9kg ja 70cm

Vierailija
12/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole lihava! Mun tyttö painoi puolivuotiaana 11kg ja ihan pelkällä rintamaidolla :D tais olla aikamoista smetanaa ja reilusti tulikin, luovutin 22kg Äidinmaitokeskukseen. Nyt mimmi 5,5 sutjakka emäntä :)

Vierailija
13/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tossa näppäilyvirhe.?Ei voi olla noin punkero.Eikös puolvuotias oo keskimäärin 7-8kiloa?

Mun vauva painoi syntyessään 5 kg (itse olen normaalipainoinen). 10 kg raja meni rikki 6kk iässä ja 1 vuotiaana tasan painoi 13,5 kg

Vierailija
14/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painon ja pituuden suhde oli karvan yli nollakäyrän. Voisin siis tällä kokemuksella sanoa, että poikasi ei ole "lihava".

Vierailija
15/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niinkuin aikaisemminkin on todettu vauvat eivät ole lihavia vaan kasvua on niin henkilökohtaista.

meillä poika 10kk neuvolassa 11,2kg ja 80cm eikä ole lihava millään lailla. meillä on koko ajan kasvettu + 2 käyrällä ja joo toki hän on paljon isompi kuin muut saman ikäiset toverit mutta meillä myös jo kävellään ja ollaan muutenkin edellä yhdessä sun toisessa asiassa. koskaan en ole ollut huolissani lihavuudesta tai isosta koosta:)

juuh ja on poika minun ensimmäinen joten ihmettelen joskus kuinka lunkisti olen tämän asian ottanut :D kevään odotusta AP:lle

Vierailija
16/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

,

82cm ja 11,8kg. Melkoinen jössikkä kannella kun on niin mammanpoika = haluais olla vaan sylissä

Vierailija
17/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä 8kk!!! 75,5cm ja 11,3kg! ja meillä ei ole yhtään lihava vaan lääkärinkin/terkkarinkin mielestä tosi sopusuhtainen poika! ei ole edes makkaroita jaloissa/käsissä vaikka joku niin voisi päätelläkin... ihana, reipas poika :)

Vierailija
18/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 9,5 kk oli juuri mittauksessa 74,5 cm ja painoi 10 790, eli lähes samat mitat. Onhan tuo aika jötikkä, mutta ei vauvat mun mielestä odes voi olla lihavia. Lääkärissä sanoi, että menee ihan normikäyrillä.

Vierailija
19/34 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on 1 v 5 kk ja painaa 15 kg ja on 87 cm pitkä.

Meillä kaikki muksut olleet palleroisia ja sitten paino lakannut nousemasta kovaa vauhtia.

Isommat ovat nyt painossa nollakäyrillä. Joten ap:n lapsi ei ole mielestäni todellakaan iso saati sitten lihava.

Paksut vauvat on mun mielestä söpömpiä kuin laihat. Laihat näyttävät niin "vanhuksilta". Kaikki silti ihania.

Vierailija
20/34 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma lapseni oli tuossa iässä paljon pienempi (mistä oltiinkin sitten huolissaan). Vauva ei kuitenkaan yleensä voi olla liian lihava vallankaan jos saa rintamaitoa eikä hänelle syötetä mitään roskaruokia tms.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme