Narsisti mies uhkailee erolla
Ihan lyhykäisesti ole parisuhteessa itseäni vanhemman miehen kanssa ja hän yrittää käyttää kaikki keinot minun hallintaani arvostelemalla ulkonäköäni, tekemällä parannusehdotuksia, eristämällä minut ystävistäni, vahtii minua mustasukkaisesti ja sitten vielä tämä säännöllinen "tuossa on ovi ja pakkaa kamasi" sanonta jota hän ei pelkää käyttää. Viimeksi kun käytti tuota niin oli juuri haukkunut 4 vuotiaan lapseni idiootiksi joka ei ansaitse elää ja kaikki muutkin minun lapsistani on pilalla eikä niitä voi enää korjata. No minähän tuohon sanoin, että selvä, että lähden heti niin jo alkaa lepertely, että hän vaan rakastaa minua ja noin hän vaan testaa sitä. Mä en jaksa tällasta testaamista
Kommentit (71)
Valitettavasti nimeä ei saa sanoa, kun se olisi sitten kunnianloukkaus. Mutta pitkäaikaistyötön, lainaa rahaa ihan varmasti jossain suhteen alkuvaiheessa, ylipainoinen, yliseksuaalinen, hirveän suuret luulot itsestään ja hänellä takkuaa tuo lukeminen ja kirjoittaminen. Heh kun kirjotan näitä niin ihan huvittaa, että millasen luuserin palvomiseen minäkin olen aikani kuluttanut. No kaikki nämä heräämiset on tarpeellisia :)
ap
jos jotenkin pystyisi varoittamaan tämän miehen tulevia uhreja. Vaan mitenkäs se sitten onnistuisi?
tulvii kaikkialla ja kiltit naiset lankeavat näihin sairaisiin ukkoihin. Ei narsisti parane koskaan, se elää siitä, että valloittaa uusia naisia ja alistaa sitten naiset otteeseensa.
Tuttava nainen oli naimisissa tällaisen miehen kanssa,mies kohteli huonosti ja tuttava joutuu nyt käymään terapiassa ja käyttää vahvoja psyykenlääkkeitä. Tuttava erosi tuosta miehestä ja löysi ihanan miehen. Kuinka kävikään, narsumies houkutteli tuttavan takaisin luokseen, mutta eihän siitä mitään tietenkään tullut.
Tuo narsumies hakkasi tuttavaani, petti, loukkasi sanoillaan toistuvasti.
Kun menivät naimisiin, tämä musikaalinen narsumies esitti häissä omatekemänsä rakkauslaulun vaimolleen, oli koskettavat, ihanat sanat. Selvisi kuitenkin, että oli saman laulun tehnyt jo edelliselle vaimolleen. Minusta tuo kaikki tuntui niin epätodelliselta ja elokuvastoorilta, mutta pakkohan oli uskoa, kun asiat näin olivat.
Tuttava elää nyt omaa elämäänsä, mutta on kipeä ja haavoittunut. Ikää vasta 20+, mutta elämä näyttänyt kääntöpuolensa pahan kerran hullun ukon rinnalla. Toivon, että aurinko paistaa hänellekin vielä jonain päivänä.
Joudun joskus olemaan tekemisissä tuon ukon kanssa harrastuspuolella, mutta olen saanut minimoitua nuo kontaktit. En voi millään hyväksyä, että joku saa kohdella ihmisiä noin julmalla tavalla.
Elämä on toisinaan tarua ihmeellisempää. Kaikkea hyvää ap:lle!
Että narsistin kanssa parisuhteessa olevalle se lähdön ette on se henkinen lukko. Kun ei ole saanut lupaa. Minäkään en voinut jättää miestäni kun minun oli kysyttävä siihen lupa, enhän kavereitanikaan tavannut ilman hänen suostumustaan tai ottanut ruokaa jääkaapista. Katsoin 4kk kaupassa sipsejä ja teki niitä ihan sairaasti mieli, mutta minulla ei ollut lupaa niin en syönyt niitä.
Vaikka hän ei ollut läsnä niin tein niin kuin hän olisi halunnut tehdä, koska en halunnut jäädä kiinni. Että koittakaa ymmärtää niitä ihmisiä jotka ellää narsistin kanssa. Kyllä ne haluaisi lähteä, mutta kun oma tahto on viety niin ei vaan pysty.
ap
älä missään tapauksessa ala varoittelemaan miehen uusia naisia. Se vain saa sinut takaisin hänen vaikutusvaltansa alle. Mies saa siitä syyn alkaa pitämään yhteyttä sinuun.
Tuskinpa siitä hyötyäkään on. Mies maalaa sinut mustasukkaiseksi hulluksi (olithan psykiatrisella osastollakin) joka vain yrittää heittää kapuloita heidän rattaisiinsa. Uusi nainen uskoo koska mieshän on alussa aivan täydellinen. Tuskin itsekään uskoit miehen ex-naisen varoitteluita.
Eikä ole sinun tehtäväsi pelastaa muita, tehkööt sen itse. Paras sinulle itsellesi on kun et välitä mistää mitä mies tekee, tuhotkoon jonkun toisen elämän. Sinä et ole siitä vastuussa enää.
Itsekin pääsin eroon persoonallisuushäiriöisestä miehestä. Hänet oli ihan diagnosoitu, joten ei ollut itse keksimääni.
Olisi kiva, jos voisi jotenkin varoittaa tulevia uhreja ja jopa työpaikkaa, koska on työnsä puolesta tekemisissä herkässä tilassa olevien ihmisten kanssa :(
Mutta eihän sitä voi, kun olisi kunnianloukkaus eikä ole pitäviä todisteita. Tuollaiset osaa päällepäin esittää maailman parasta ja saa toisen näyttämään sekopäältä.
Heissä on sovinistisia piirteitä. Kun vertaa parikymppisiin miehiin niin ero on suuri.
mutta jos vastaan tulee ja saan hänet erilleen eksästä niin kyllä varoitan. Uskoin silloin jo alussa hänen eksäänsä, koska häneltä tuli lista asioista joita mies tekee ja ne täsmäsivät jo siihen mennessä. Ne ei kuitenkaan olleet sellaisia juttuja joita ei olisi voinut kuitata sillä, että ehkä meidän suhde on erilainen, ajatuksella.
Hän ei valitettavasti saa millään töitä. Hän on melkein jokaisen paikallisen yrityksen mustalla listalla ja yhdestä työpaikasta pomo soitti kerran, että enää ei tartte tulla töihin kun kaikki valittaa, että sun seurassa on paha olla. Yleensä jos saa hommia niin käy pari päivää ja sitten ilmoitetaan, että ei tartte tulla, vaikka kuinka olisi työntekijöistä pula niin koskaan ei ole niin pula. Itselleenhän selittää, että muut on kateellisia ja hänen työnjälki on liian hyvää, että haluavat, että sutta tekisi jne.... Hänellä on ne tietyt ihmiset joita hän haluaa miellyttää. Muiden jalkojen alta hän on heti kaivamassa maata. Jopa oman veljensä. Ylipäätään hänen elämästään on suuri osa sepitettä joka ei kestä todellisuutta. Hän ei ole väkivaltainen, mutta hänellä on pahoinpitelystä tuomio, hän ei ole alkoholisti vaikka on vuoden tuomio rattijuopumuksesta ja tarvitsee 16 kaljaa päästäkseen nousuhumalaan... Näitä totuuksia alkoi pikkuhiljaa tippua ja jossain takaraivossa alkoi raksuttaa, että tää nyt ei ole oikein, että en mä tollasta miestä halunnut.
ap
huomaan, että olet ap kahdessa kuukaudessa alkanut todellla ajatella asioita omilla aivoillasi ja rohkaistunut. Sen huomaa siitä, miten kirjoittamisesi on muuttunut.
Onnea uudelle tiellesi, sillä on annettava sulle se elämä jonka jossakin vaiheessa luovutit exällesi!
Sieltä tuli taas olet paskiainen ja mulkku ja perään rakastan sua ja en voi elää ilman sua.
Sitten oli jo munkin pakko laittaa viesti, että enää en ole se nössö joka hiipi seinänvierustoja, että musta on tullut semmonen perkele jota et oo nähnytkään ja nyt jumalauta loppu kitinä! Ja se loppu.
ap
huomaan, että olet ap kahdessa kuukaudessa alkanut todellla ajatella asioita omilla aivoillasi ja rohkaistunut. Sen huomaa siitä, miten kirjoittamisesi on muuttunut.
Onnea uudelle tiellesi, sillä on annettava sulle se elämä jonka jossakin vaiheessa luovutit exällesi!
kuulostaa ihan kaverini tilanteelta, joka sitten neljän vuoden jälkeen nosti viimein kytkintä. Paras päätös hänen mukaansa. Tee samoin, lähde heti!
Sieltä tuli taas olet paskiainen ja mulkku ja perään rakastan sua ja en voi elää ilman sua.
Sitten oli jo munkin pakko laittaa viesti, että enää en ole se nössö joka hiipi seinänvierustoja, että musta on tullut semmonen perkele jota et oo nähnytkään ja nyt jumalauta loppu kitinä! Ja se loppu.ap
Tulipa onnellinen olo mullekin kun kirjoitit tuon.
Tollainen sairas ihminen, joka ei kykene ymmärtämään, että rakkaus ei ole toisen ihmisen alistamista, ei ansaitse itsekään rakkautta.
Huomaat varmaan tuon narsistin ristiriidan, "Rakastan sua" ja "en voi elää ilman sinua" ja päälle haukut.
t.66
Sinulla on 4-vuotias lapsi ja kehtaat vielä sanoa, että olet "jollain tavalla lukossa tuohon mieheen".
Kun lapsesi tuosta kasvaa ja aikuistuu, voin kertoa sinulle, että sinulla ei tule olemaan enää lasta eikä miestäkään.
Lapsi on pitkään solidaarinen vanhemmilleen, mutta lapsesi ei tule antamaan sinulle anteeksi, että uhrasit hänet hullun miehen takia.
Eikö niin, että sinun pahin ongelmasi on huutaa päälle ja olla kuuntelematta loppuun. Siksi et mitään opikaan? Toivottavasti helppo elämäsi jatkuu, koska ilman ylemmyyttäsi ja kaltaisiasi elämämme olisi paljon siedettävämpää.
Sinulla on 4-vuotias lapsi ja kehtaat vielä sanoa, että olet "jollain tavalla lukossa tuohon mieheen".
Kun lapsesi tuosta kasvaa ja aikuistuu, voin kertoa sinulle, että sinulla ei tule olemaan enää lasta eikä miestäkään.
Lapsi on pitkään solidaarinen vanhemmilleen, mutta lapsesi ei tule antamaan sinulle anteeksi, että uhrasit hänet hullun miehen takia.
uudestaan hyvä ihminen ja moiti ap:ta sitten. Älä poimi asioita sieltä täältä mielesi mukaan. Ja lue erityisesti se, mitä ap on tänne kahden viime päivän aikana kirjoittanut.
Mutta ehkä hän ei ihan oikeasti kaipaakaan juuri SINUN sympatioitasi.
kun otet hatkat eihän tuommoinen tunnu enää terveeltä ja onko vaarallista asua tuommosen kanssa
kun otet hatkat eihän tuommoinen tunnu enää terveeltä ja onko vaarallista asua tuommosen kanssa
taas yksi. Ap ei ole viikkoihin asunut tyypin kanssa enää!
parempi pysyä kaukana koko miehestä, eikä edes alkaa ottamaan yhteyttä mahdollisiin uhreihin. Nämä ovat vastuussa itsestään, eikä ap voi pelastaa koko maailmaa ko. mieheltä. Tärkeintä on, että pääsee itse rauhaan ja elämä normalisoituu.