Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti mies uhkailee erolla

Vierailija
23.01.2011 |

Ihan lyhykäisesti ole parisuhteessa itseäni vanhemman miehen kanssa ja hän yrittää käyttää kaikki keinot minun hallintaani arvostelemalla ulkonäköäni, tekemällä parannusehdotuksia, eristämällä minut ystävistäni, vahtii minua mustasukkaisesti ja sitten vielä tämä säännöllinen "tuossa on ovi ja pakkaa kamasi" sanonta jota hän ei pelkää käyttää. Viimeksi kun käytti tuota niin oli juuri haukkunut 4 vuotiaan lapseni idiootiksi joka ei ansaitse elää ja kaikki muutkin minun lapsistani on pilalla eikä niitä voi enää korjata. No minähän tuohon sanoin, että selvä, että lähden heti niin jo alkaa lepertely, että hän vaan rakastaa minua ja noin hän vaan testaa sitä. Mä en jaksa tällasta testaamista

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuu lapsesi. On sanojesi mukaan narsisti. Juokse jo!

Vierailija
42/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä koitan, mutta olen jotenkin lukossa ja en vaan pääse..

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tulee seuraavaksi, lyönnit tms? Lähde nyt, niin ehkä ei jää vainoamaan sua ja lapsiasi..

Vierailija
44/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lastani ei saa haukkua edes vieraammat idiootiksi. Täältä pesee ja linkoaa verbaalista venkoilua jos sen erehtyy tekemään.

L Ä H D E ja Ä K K I Ä !!!!!!!!!!!!!

Vierailija
45/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei pidä mistään minun omasta ja lapsista se on mustasukkainen, kun ei tajua, että 4v tarttee enemmän huomiota kuin 40v.

ap

Vierailija
46/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tule riittämään koskaan, koska hän kohdistaa kaiken tyytymättömyytensä lähipiirillee, eivätkä he koskaan voi olla riittäviä täyttääkseen vaatimuksia.

Vierailija
47/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun lastani ei saa haukkua edes vieraammat idiootiksi. Täältä pesee ja linkoaa verbaalista venkoilua jos sen erehtyy tekemään.

L Ä H D E ja Ä K K I Ä !!!!!!!!!!!!!

Mä pidän ton mielessä ensi kerralla kun se heittää mut taas pihalle. Laukku on jo esipakattu, on ollut jo kuukausia, mutta henki ei ole niin vahva.

Vierailija
48/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaaliälyinen ei otsikoisi aloitustaan edes noin. Narsisti uhkailee erolla? Uhkailee? Eiköhän se olisi kuin lottovoitto kun pääsisi eroon tollaisesta mulkusta. Jos tiedostat, että se on narsisti niin tiedostat sitten senkin, miten tossa tapauksessa pitää toimia, varsinkin kun lastasikin haukutaan idiootiksi joka ei ansaitse elää.

Vierailija
49/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö he kuitenkin ole sinulle tärkeämpiä kuin manipuloiva paska ukko?

Vierailija
50/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. isommat rinnat vähitään E kuppi

2. 15kg laihtua

3. tummy tuck

4. hampaat

5. on jo toteutettu. on miehen valitsema hiusväri ja malli

6.sterilisaatio

Mun lapsille

Vanhin koulukotiin, keskimmäinen isälleen ja nuorimman voi ottaa jos siitä saa kasvatettua ihmisen.

ap

Vierailija
51/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaaliälyinen ei otsikoisi aloitustaan edes noin. Narsisti uhkailee erolla? Uhkailee? Eiköhän se olisi kuin lottovoitto kun pääsisi eroon tollaisesta mulkusta. Jos tiedostat, että se on narsisti niin tiedostat sitten senkin, miten tossa tapauksessa pitää toimia, varsinkin kun lastasikin haukutaan idiootiksi joka ei ansaitse elää.

Valitettavasti ei ole provo, mutta välillä epäilen olevani vain ilkeä ihminen joka ei osaa arvostaa toisen huomiota.

Vierailija
52/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivätkö he kuitenkin ole sinulle tärkeämpiä kuin manipuloiva paska ukko?

Ystävistään hän on ihana ihminen, ex taas sanoo, että ota jalat alle ja juokse.

ap

Vierailija
53/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. isommat rinnat vähitään E kuppi

2. 15kg laihtua

3. tummy tuck

4. hampaat

5. on jo toteutettu. on miehen valitsema hiusväri ja malli

6.sterilisaatio

Mun lapsille

Vanhin koulukotiin, keskimmäinen isälleen ja nuorimman voi ottaa jos siitä saa kasvatettua ihmisen.

ap

Ihan yhtä kusipää.

Mä olisin antanut kenkää aikoja sitten ja sanonut että painu helvettiin senkin mäntti.

Vierailija
54/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistele joku ystävä tai sukulainen, jonka luokse voit mennä lasten kanssa sitten kun lähdet. Älä mainitse siitä miehelle.

Ellei sulla ole ystäviä tai sukulaisia lähellä, mene lähimpään turvakotiin. Pakkaa itsellesi ja lapsillesi vain välttämättömimmät tavarat (tee vaikka lista). Muuttaa ehdit myöhemmin. Sinulla on toivottavasti omaa rahaa/ oma luottokortti että pääset taksilla tms.

Mutta lähde, älä odota seuraavaa "kehotusta".

Vierailija
55/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luovuin huoltajuudesta kun... no arvaatte kyllä ketä ei halunnut lapsia. Hulluinta tässä on, että mulla on paikka minne mennä valmiina, ihana koti odottamassa ja kaikki, mutta en pääse pois! Ihan kuin olisin velkaa hänelle edes siistin eron ja toisaaltaan kuvittelenko vaan kaiken, että mikä se normaali suhde sitten on?

ap

Vierailija
56/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Viimeksi kun käytti tuota niin oli juuri haukkunut 4 vuotiaan lapseni idiootiksi joka ei ansaitse elää ja kaikki muutkin minun lapsistani on pilalla eikä niitä voi enää korjata."

Vierailija
57/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en omista kuin kolme hyllyllistä vaatteita ja pari takkia ja 4 paria kenkiä.

Vierailija
58/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On järisyttävän helppoa todeta toiselle ettei ikinä olisi päästänyt itseään samaan tilanteeseen. Ja jos olisikin, olisi kuitenkin lähtenyt jo aikaa sitten. EI SE MENE NIIN!!

Tällaisiin tilanteisiin päädytään vähitellen. Mitä kauemmin eletään yhdessä, sitä enemmän alkaa mätää pursuta toisen kuoren alta. Siinä vaiheessa ollaan jo niin "vakaasti" toisen kanssa parisuhteessa että lähteminen ei ole niin vitun yksinkertaista.

Jos ap:lla on jo laukut pakattuna, olleet jo jonkin aikaa, lähteminen on lähempänä kuin ap itsekään saattaa arvata. Lähtemisen hinta tosin saattaa olla jokin täysin anteeksi antamaton teko joka päästää vihdoin järjen äänen huutamaan omaa totuuttaan ilmoille. Siinä vaiheessa napataan lapset ja ehkä ne laukutkin mukaan ja LÄHDETÄÄN. Suotavaa olisi tietysti lähteä vähän ennen kuin mitään vakavampaa sattuu mutta se ei valitettavasti aina mene niin.

Kyllä se hetki kohta koettaa ap, kun liika on liikaa. Sen jälkeen pystyt taas hengittämään ja voit taas julistaa elämäsi omaksesi. Tsemppiä ja jaksamista suurin määrin. Tiedän kyllä mitä käyt läpi nyt. :)

Vierailija
59/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luovuin huoltajuudesta kun... no arvaatte kyllä ketä ei halunnut lapsia. Hulluinta tässä on, että mulla on paikka minne mennä valmiina, ihana koti odottamassa ja kaikki, mutta en pääse pois! Ihan kuin olisin velkaa hänelle edes siistin eron ja toisaaltaan kuvittelenko vaan kaiken, että mikä se normaali suhde sitten on? ap

Onkohan tämä viestiketju provo, ei kai tämmöistä oikeasti voi olla. Hylkäsit lapsesi koska äijä ei halunnut niitä??? Ukko haukkuu lastasi idiootiksi joka ei ansaitse elää, ja vielä mietit että onko normaalia parisuhdetta???

Onko sinulla masennus?

Vierailija
60/71 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorimman tapasi nyt ja lapsi alkoi kahdessa päivässä pelätä sitä ja oli pakko viedä takaisin kotiinsa kun mieheltä meni hermot ja alkoi karjua lapselle ja hakkas nyrkkiä pöytään kun sille ei maistunut ruoka. Olen kuulemma kasvattajana surkea.

"Viimeksi kun käytti tuota niin oli juuri haukkunut 4 vuotiaan lapseni idiootiksi joka ei ansaitse elää ja kaikki muutkin minun lapsistani on pilalla eikä niitä voi enää korjata."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän