Narsisti mies uhkailee erolla
Ihan lyhykäisesti ole parisuhteessa itseäni vanhemman miehen kanssa ja hän yrittää käyttää kaikki keinot minun hallintaani arvostelemalla ulkonäköäni, tekemällä parannusehdotuksia, eristämällä minut ystävistäni, vahtii minua mustasukkaisesti ja sitten vielä tämä säännöllinen "tuossa on ovi ja pakkaa kamasi" sanonta jota hän ei pelkää käyttää. Viimeksi kun käytti tuota niin oli juuri haukkunut 4 vuotiaan lapseni idiootiksi joka ei ansaitse elää ja kaikki muutkin minun lapsistani on pilalla eikä niitä voi enää korjata. No minähän tuohon sanoin, että selvä, että lähden heti niin jo alkaa lepertely, että hän vaan rakastaa minua ja noin hän vaan testaa sitä. Mä en jaksa tällasta testaamista
Kommentit (71)
Et ole hänelle mitään velkaa, noin mäkin ajattelin...Että olen velkaa hänelle "kivan" eron kun jaksanutkaan rakastaa häntä niin kuin tuli luvattua.
TUO EI OLE NORMAALI SUHDE!
Narsisti on saanut sinut epäilemään itseäsi. Tiedät kyllä varsin hyvin että tuo ei ole normaali, kahden aikuisen välinen suhde, mutta hän on saanut sinut epäilemään itseäsi joka asiassa, myös tässä.
Nuorimman tapasi nyt ja lapsi alkoi kahdessa päivässä pelätä sitä ja oli pakko viedä takaisin kotiinsa kun mieheltä meni hermot ja alkoi karjua lapselle ja hakkas nyrkkiä pöytään kun sille ei maistunut ruoka. Olen kuulemma kasvattajana surkea.
"Viimeksi kun käytti tuota niin oli juuri haukkunut 4 vuotiaan lapseni idiootiksi joka ei ansaitse elää ja kaikki muutkin minun lapsistani on pilalla eikä niitä voi enää korjata."
Lastesi on parempi olla muualla kuin sinun luonasi. Oikean ratkaisun olet tehnyt.
Mutta olisihan lasten huomattavasti parempi tavata äitiään edes joskus, ilman että pitää pelätä yhtään ketään.
No, jos haluat elää nykyisessä tilanteessasi saadaksesi olla parisuhteessa, niin sitten sinun pitää elää.
Ja tiedän kyllä että ei se ole helppoa, mutta olethan eronnut ennenkin.
yhdessä välissä meni aika lailla rauhoittavia, mutta mies ei tiedä, että syön niitä, koska sellanen lääkitys on kiellettyä. Masennusta ei kuulemma ole olemassa. Hän on aika auervaara olen todennut. saa puhuttua vaikka mustan valkoiseksi
mä luovuin huoltajuudesta kun... no arvaatte kyllä ketä ei halunnut lapsia. Hulluinta tässä on, että mulla on paikka minne mennä valmiina, ihana koti odottamassa ja kaikki, mutta en pääse pois! Ihan kuin olisin velkaa hänelle edes siistin eron ja toisaaltaan kuvittelenko vaan kaiken, että mikä se normaali suhde sitten on? ap
Onkohan tämä viestiketju provo, ei kai tämmöistä oikeasti voi olla. Hylkäsit lapsesi koska äijä ei halunnut niitä??? Ukko haukkuu lastasi idiootiksi joka ei ansaitse elää, ja vielä mietit että onko normaalia parisuhdetta???
Onko sinulla masennus?
sain ajattelemisen aihetta ja kiva oli kuulla järjen ääni. Nyt mun on pakko lopettaa. Mies käski pois koneelta, olen ollut jo liian kauan.
ap
hei ap, joo lähde tosiaan_pian, ja älä koskaan palaa, vaikka ikävä voi tulla, vaikka toinen olisi kuinka p****
Tiedän mitä on olla suhteessa narsistin kanssa, ja miten vaikeaa on erota, ja senkin jälkeen prosessi jatkuu, ehkä pitkäänkin. Mutta olla vapaa, saada olal oma itsensä, tuntea itsensä arvostetuksi..kaikki se on normaalia, ja kuuluu myös sinulle! Kukaan ihminen ei voi rakkaudellaan tms. muuttaa/"parantaa" narsistia, aina vain huonommin itse alkaa voida.. Tee päätös lähdöstä ihan vain järjen pohjalta, tunteet narsistin kanssa suhteessa ovat kuitenkin sumentuneet. Opettele rakastamaan_itseäsi, ole hyvä itsellesi, tämä mies ei sitä sinulle ole!! Ole rohkea nyt, jaksamista kaikkeen tulevaan!!
oisko sun mies oikeesti valmis maksamaan noi kaikki muutokset ja niistä aiheutuvat seuraukset eli sairaslomat,siivooja ja lastenhoitaja kotiin paranemisen ajaksi yms.Niin ja onko ne lapset sen miehen vai jonkun muun??
OLetko siis naimisissa vai seurustelet vain? Sithän eron pitäis olla ihan helppo.Ja missä sulla on ihana koti valmiina? Ex-miehen luona vai vanhemmillas vai...En tajuu.
mutta varmasti pershäiriöinen kuitenkin.
Parannusta turha jäädä odottamaan sillä se ei käy kovinkaan äkkiä ja kun kuvioissa on lapsi mukana niin ei kannata ottaa riskiä ja jäädä
T: pershäiriöinen itsekin
Narsisti ja pahimmasta päästä! Tekstin perusteella.
T: Narsista EROON PÄÄSSYT!
sain ajattelemisen aihetta ja kiva oli kuulla järjen ääni. Nyt mun on pakko lopettaa. Mies käski pois koneelta, olen ollut jo liian kauan.
ap
Testaa miestä, ja sano sille, että En voi ei pysty nyt... Jos suuttuu on narsisti !!
hupsu romantikko joka tod näk juo itsensä ajan mittaan hengiltä tai jonka ihana mies hakkaa tuhannen nuuskaksi.