Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsisti mies uhkailee erolla

Vierailija
23.01.2011 |

Ihan lyhykäisesti ole parisuhteessa itseäni vanhemman miehen kanssa ja hän yrittää käyttää kaikki keinot minun hallintaani arvostelemalla ulkonäköäni, tekemällä parannusehdotuksia, eristämällä minut ystävistäni, vahtii minua mustasukkaisesti ja sitten vielä tämä säännöllinen "tuossa on ovi ja pakkaa kamasi" sanonta jota hän ei pelkää käyttää. Viimeksi kun käytti tuota niin oli juuri haukkunut 4 vuotiaan lapseni idiootiksi joka ei ansaitse elää ja kaikki muutkin minun lapsistani on pilalla eikä niitä voi enää korjata. No minähän tuohon sanoin, että selvä, että lähden heti niin jo alkaa lepertely, että hän vaan rakastaa minua ja noin hän vaan testaa sitä. Mä en jaksa tällasta testaamista

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänelle ei sanota ei. Kerran en halunnut syödä porkkanaraastetta ruualla ja siitäkin veti herneet niin, että alkoi karjua ja kun mä menin ihan hiljaiseksi ja aloin itkeä niin sitten huusi, että jumalauta et itke ja syöt. No mä söin selkä suorana ja kyyneleet valui vaikka kuinka koitin olla itkemättä.

sain ajattelemisen aihetta ja kiva oli kuulla järjen ääni. Nyt mun on pakko lopettaa. Mies käski pois koneelta, olen ollut jo liian kauan.

ap

Testaa miestä, ja sano sille, että En voi ei pysty nyt... Jos suuttuu on narsisti !!

Vierailija
2/71 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nyt vaan odotellut, koska mun malja vuotaa yli, mutta...tuleeko se koskaan?

OLetko siis naimisissa vai seurustelet vain? Sithän eron pitäis olla ihan helppo.Ja missä sulla on ihana koti valmiina? Ex-miehen luona vai vanhemmillas vai...En tajuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun malja ei vuotanut yli, minä sekosin. En enää tiennyt, että oliko normaalia parisuhdetta kun mies lopulta kuristi, tuuppi ja puristi minua ja rikkoi tavaroita karjuen, että katso mitä minä pistän hänet tekemään, kun en päästänyt häntä panemaan kaveriamme. Puhuin itsestäni kolmannessa muodossa. Viikko sen jälkeen lähdin katsomaan lapsia ja sille tielle jäin. Puolitoista viikkoa myöhemmin kirjauduin osastolle akuuttipsykiatriselle eikä minulla ollut mitään käsitystä menneestä puolestatoista viikosta. Minä vain koin olevani sairaan paha ihminen ja minun tuli hyvittää pahuuteni kaikille. Onneksi annettiin lääkkeet jotka katkaisi totaalisesti kaiken toiminnan päässäni. tuli hiljaisuus. Minulle lopulta kävi hyvin. Samoin kuin kolariuhreille. Minä unohdin kokonaisen vuoden, muistan välähdyksiä sieltä täältä, mutta en enää kunnolla. En vastaa hänen puheluihin ja tekstiviesteistäkin harvoihin, vain niihin jotka koskee tavaroitani. Sairaalan sängyllä kun istuin tyhjässä huoneessa ja tajusin, että olen yli 30v ja omistan kahdet housut ja kolme paitaa. miniläppärin ja kännykän niin siinä oli mun koko maallinen omaisuus tässä iässä. Mutta mä hymyilin ekaa kertaa pitkiin aikoihin, koska mä olin vapaa :)

Voimia kaikille jotka koittaa päästä pakoon huonosta parisuhteesta. Se onnistuu tavalla tai toisella :)

ap

Vierailija
4/71 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.narsistienuhrit.info/narsismi.html

Lapsesi eivät ansaitse tuota.

Vierailija
5/71 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsit pois. älä koskaan palaa, lupaathan sen?

Vierailija
6/71 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mietit asiaa uudelleen. Luultavasti tajuat, kuinka vähän miestäsi kaipaat ja rohkaistut pyytämään apua sukulaisiltasi päästäksesi miehestä eroon.

Älä mieti enempää, mutta tosiaan kokeile tuota viikon eroa. Jos miehesi ei päästä sinua, tiedät, että sinun on lähdettävä. Ja onkohan sinun enää edes turvallista palata takaisin.

Vierailija
7/71 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä mietit asiaa uudelleen. Luultavasti tajuat, kuinka vähän miestäsi kaipaat ja rohkaistut pyytämään apua sukulaisiltasi päästäksesi miehestä eroon.

Älä mieti enempää, mutta tosiaan kokeile tuota viikon eroa. Jos miehesi ei päästä sinua, tiedät, että sinun on lähdettävä. Ja onkohan sinun enää edes turvallista palata takaisin.

en sitten lukenut loppuun tätä ketjua. Hienoa ap!

Vierailija
8/71 |
22.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, olet rohkea nainen. Lapset tarvitsevat Sinua enemmän kuin se sairas mies ja toivottavasti löydät vielä työtäkin.

Onnea elämääsi! Ex-miehesi ei ansaitse kenenkään rakkautta, muista se.

Vierailija
9/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exällä on jo seuranhaku ilmoitus netissä ja viime viikoloppuna sekosi kun oli kuullut, että olen jutellut yhden miehen kanssa. Hän kun velvoitti minut olemaan loppuelämän ilman miestä, koska ei kestäisi sitä jos löytäisin jonkun. Nyt oikein tajuaa millainen sekopää hän oli. Minun onneni oli se, että koko ajan puhuin ystävilleni asioista ja en hävennyt tilannettani. En ole ensimmäinen joka kohtaa psykopaatin/ narsistin ja häviää. Mutta tuo maaginen yliote mikä narsistilla on toisen sielusta ja olemuksesta saa olemaan minut varuillani, että samaa virhettä en tee ja tuollaiseen sekaannu. Lapset on taas onnellisia kun äiti on lähellä ja minä onnellinen kun sain heidät taas takaisin elämääni.

ap

Vierailija
10/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta näetkö miehen vanhemmissa syitä miehen käytökseen, millainen lapsuus/kasvatus hänellä on ollut?

Vierailija
11/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isä oli raitstunut alkoholisti ja käytökseltään täysin arvaamaton. Ex mieheni oli vejessarjan vanhin ja otti kaikki iskut vastaan veljiensä puolesta. Isällä tapana hakata remmillä selkä verille ja harrastaa jatkuvaa henkistä väkivaltaa, joka sitten johti siihen, että ex alkoi harrastaa voimailulajeja. Äiti ei uskaltanut tehdä mitään vaan oli passiivinen hahmo. Isä kuoli sitten kun ex oli parissa kymmenissä ja siitä hän oli hyvin onnellinen, mutta isä esim yritti lyödä kirveellä takaapäin kerran tämä oli korjaamassa autoa. Jatkuva läpsiminen ja haukkuminen oli tavallista. Eli oikeastaan hänellä on aika klassinen pohja käytökselleen.

Vierailija
12/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kirjoitus virheet, mulla on yhä jotain puruja tässä läppärissä viimeisen riidan jäljiltä ja tulee välillä huomaamatta painettua vähän mitä sattuu, vaikka viereistä piti ja jne..

Vierailija
13/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että LUPAILEE erolla. Et jaksa "testaamista". Sulle on kuule pahempiakin ongelmia tuon miehen kanssa kuin " rakastamisen testaaminen"...

Ehkä joskus ymmärrät sen, luultavasti et.

Vierailija
14/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa siltä että LUPAILEE erolla. Et jaksa "testaamista". Sulle on kuule pahempiakin ongelmia tuon miehen kanssa kuin " rakastamisen testaaminen"...

Tämä oli osa jotain suurempaa testiä, jolla hän katsoi olenko vaimomateriaalia. Kuten hän sanoi, että on vuoden aikana testannut ja katsonut olenko sopiva vaimoksi. Kuulemma sitten olin. Lapseni olivat jo hänestä pilalla ja hän oli pelastanut minut juuri ennen kuin olisin pilaantunut ja näyttänyt minulle oikean suunnan... Voi jeesus kun oikein ajattelee

ap

Vierailija
15/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä oli osa jotain suurempaa testiä, jolla hän katsoi olenko vaimomateriaalia. Kuten hän sanoi, että on vuoden aikana testannut ja katsonut olenko sopiva vaimoksi. Kuulemma sitten olin. Lapseni olivat jo hänestä pilalla ja hän oli pelastanut minut juuri ennen kuin olisin pilaantunut ja näyttänyt minulle oikean suunnan... Voi jeesus kun oikein ajattelee

ap

Jos olisin tuon saman tekstin kirjoittanut tammikuussa heti avauksesi jälkeen, olisitko kyennyt ymmärtämään/hyväksymään tekstiäni? Epäilen että et. Nyt sait jostakin voimaa lähteä ja toteutit sen. Nyt kun nähnyt normaalia elämää, ymärrät itsekin ettei miehet ajatukset olleet terveitä ja hänen lähellään olleenä sinä itsekin sairastuit tietyllä tapaa.

Onnea ja tsemppiä jatkossa! =)

Vierailija
16/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

ap

[/quote]

ap, että itsekin huomaat asian oikean laidan. Itse olit varmaan erottuasi herkässä vaiheessa ja altis tuollaiselle manipuloinnille ja exäsi näki sinussa hyvän uhrin. Mutta tuo sekoaminen, niin kauhealtakin kuin se tuntuu, oli sinun onnesi. Vaikka itse yritit jollakin tasolla nähdä vielä kaunista ja hyvää, mielesi näki asiat oikeassa valossa.

Vierailija
17/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka eroaminen oli helppoa, mutta sitten se meni siihen, että joka päivä mä erosin siitä ja erosin ja aina se vaan väitti et seurustellaan ja lähetteli mulle sellaisia viestejä, että kulta/ rakas ootan sua, olet ihana. Sitten lopulta sain aivan kammo paniikki kohatuksen ja vain huusin apua lattialla, itkin ja oksensin, en pystynyt kävelemään kaikki vaan kaatui päälle. Otin kasan rauhoittavia ja nekään ei helpottaneet oloa. Sain soitettua kaverille ja vaan huusin puhelimeen ja se sit ohjas mut hengittään pussiin ja rauhoitti mua. Isä lopulta mut hoitoon vei. Viimeisen kerran jätin exäni päivänä kun kotiuduin sairaalasta. Parin päivän välein se yritti lähestyä, sit neljän ja nyt oli jo mennyt puoltoista viikkoa. Mä luulen, että se vihdoin tajusi.

Vierailija
18/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska yhä emmit, niin kerroitkohan nyt koko totuutta? Me emme täällä palstalla voi sinun puolestasi sitä eropäätöstä tehdä vaan se on yksin sinun vastuullasi. Epäilen, että jos tuossa viestissäsi olisi koko parisuhteenne totuus, et enää asuisi siellä?

Vierailija
19/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan 400km päässä hänestä, luojan kiitos.

ap

Vierailija
20/71 |
23.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos jotenkin pystyisi varoittamaan tämän miehen tulevia uhreja. Vaan mitenkäs se sitten onnistuisi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän