Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ihanaa olla vasta 35v!

Vierailija
23.01.2011 |

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja elämä on eletty niin täysillä, että ei ole jäänyt mitään hampaankoloon.

Ihan oikeesti tytöt, yrittäkääs elää sitä nuoruuttanne niin, että vanhana ei tarvitse katua. Ja niitä lantionpohjanlihaksia kannattaa jumpata niin ei pissit lorise reisille.

Tää on vain sellasen vanhemman naisen vinkki. Muuten ne ikäkriisit voi oikeasti olla pahoja.

täällä 21 vuotias on ihan fiiliksissä kun niin nuori vielä ;)

Hei sinä 21-vuotias siellä jossain. Täällä yksi 34-vuotias, joka tunnustaa ihan rehellisesti että olen kateellinen. Elämä nuorena on ihanaa. Mitä vanhemmaksi tulee, sitä paskemmaksi elämä muuttuu ja sitä enemmän pitää olla vakuuttelemassa nuoremmille että "on tosi ihanaa olla 40/50/60/70/80 vuotias, vaikka virtsa karkailee, näkö on mennyt ja kaduttaa elämätön elämä".

Pidä hauskaa! :D

Otan osaa.

35v (ei kuitenkaan ap)

Vierailija
22/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enää mieltä rassaavaa teiniuhoa kuten tämän ketjun 20+ vittuilijoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole enää mieltä rassaavaa teiniuhoa kuten tämän ketjun 20+ vittuilijoilla.

Vierailija
24/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen fyysisesti paremmassa kunnossa ja tyylini löytäneenä myös paremman näköinen kuin koskaan ennen. Lapset lähestyy kouluikää, lainat alkaa olla maksettu, 10 vuoden uraputki takana ja paljon kiehtovia, hyvinpalkattuja haasteita edessä. Ja 15-vuotinen suhde mieheen ja lasteni isään kukoistaa.

Vierailija
25/25 |
23.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olen rakastanut elämääni myös 31-vuotiaana ja yhtä paljon vielä tänä päivänäkin, 41-vuotiaana :-). Elämänasenne ratkaisee ja se on hyvä pitää mielessä että KAIKKI VANHENEVAT. Ikääntymistä ei pitäisi halveksia jos haluaa pysyä hengissä vanhaksi saakka :-).