Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te naiset, jotka ette saa tarpeeksi seksiä mieheltänne,....

Vierailija
23.01.2011 |

käyttekö vieraissa vai miten kestätte?

Meillä on tultu siihen pisteeseen, että seksiä on maksimissaan kerran viikossa, kun mies ei anna.Pettää en haluaisi, mutta seksihalut ovat suuret. Miten te muut pärjäätte+

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2015 klo 14:25"]Meillä mies pihtaa, minä teen aina aloitteen. Jos on hyvä viikko, saan kerran, mutta pääasiassa minä jään ilman ja mies saa poskeenoton. Minä kun en koskaan sano ei.. Molemmat 25v..
[/quote]

Sano sinäkin ei. Se voi saada toisen miettimään.

Vierailija
22/43 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa on jo usein ja joillekin aivan liian vähän. Itse olen sen verran seksuaalinen, että haluan seksiä joka päivä. Miehen töiden takia seksiä meillä on noin 4kertaa viikossa. Väli päivinä ja kuukautisten aikana hoidan hommat itse (ja tietysti miehen siinä ohella). Näin tämä on toiminut jo monta vuotta ja kaikki ovat tyytyväisiä.

on ainakin meillä kokeiltu,mutta huonolla menestyksellä! Olin ollut neljättä päivää ilman seksiä. Makoilimme aamulla sängyssä ja annoin miehelle suuseksiä. Sauva nousi pystyyn, mutta mitä teki mies?! Otti dildon yöpöydän laatikosta ja sanoi "hoitele ittes, mä meen nyt kuselle" Ei toimi, ei! Hoidin tosiaan itse hommat ja kostoksi en tehnyt miehelle kahtena päivänä ruokaa. Kummasti kun kolmantena päivänä tein ruuan, antoi mieskin seksiä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aika harvalta. Mä ainakin repisin pelihousuni, jos saisin niin harvoin. Kaikista pahinta olisi vielä, jos pitäisi masturboida. Ei,kiitos! Aitoa tavaraa sen täytyy olla eikä mikään muovinen kapistus. En ole koskaan ymmärtänyt miten joku voi nauttia masturboinnista? Ellei kotona saa niin varmasti joku muu antaa.

Vierailija
24/43 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en millään viitteis naida joka päivä ja joinakin päivinä useaan otteeseen... vaihdetaanko ap miehiä? :PO

Vierailija
25/43 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helkatti, saisinpa minäki edes kerran viikossa. 2 vuoden kestäneessä suhteessa en ole kertaakaan saanut sitä isoa o:ta ja akti itsessäänkin kestää sen puoli minuuttia miehen nopean tulemisen takia ja seuraavan kerran mies innostuu seksitä vasta noin kuukauden päästä.

Olen yrittänyt kaikkea mikä sais normaalin miehen heti mukaan pitämään pientä kivaa mutta blääh..

Mies makaa selällään kuin lahna ja odottaa että teen suikit tai käsipelit hänelle jonka jälkeen hyppään ratsaille. Millonkään hän ei minuun koske napaa alempaa. Sen verra kuitenki ollu jonkinnäköstä peliä makkarissa että tässä ollaan nyt raskauden puolivälissä..

Hurja seksielämä meillä! En olis koko ajan näin kärttynen jos saisin joskus muutaki ku pakit.

Vierailija
26/43 |
24.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloitteellinen? Yksi mies juuri täällä kertoi kuinka nainen ei ollut tehnyt aloitetta 18 vuoteen. Jos minä joutuisin tekemään aloitteen 18 vuotta putkeen niin olisi eronnut aikoja sitten.

Vierailija
27/43 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aloitteellinen? Yksi mies juuri täällä kertoi kuinka nainen ei ollut tehnyt aloitetta 18 vuoteen. Jos minä joutuisin tekemään aloitteen 18 vuotta putkeen niin olisi eronnut aikoja sitten.

ainakin minä naisena teen aina aloitteen. Ei sitä seksiä muuten tipu. ja pakko myöntää, että silloin, kun meidän naimiset jäi kahteen/neljään kertaan kuussa niin vaikeina hetkinä kävin kylässä naapurin herralla. En ole siitä ylpeä, mutta mitä sitä haluilleen voi? Itsetyydytys ei tuota tyydytystä.

Vierailija
28/43 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa olla ainakin vati täynnä vonkaamiselle. En pyydä kuuta taivaalta, mutta pakko hankkia hoito. Kerran viikossa ei riitä. Sopivan löytyessä saa kotinirppa olla kokonaan ilman. Vetoan työkiireisiin.

Vierailija
29/43 |
25.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olkaa tyytyväisiä jos saatte edes kerran viikossa. odotan nyt toista talvea selibaattia viettäen miestä ja tällä kertaa olen vielä raskaana ja minulle tuo raskaus aiheuttaa vielä suuremmat halut kuin normaalisti. meinaa kyllä pää hajota mutta muita miehiä en edes ajattele kun ei kiinnosta harrastaa seksiä kenen kanssa vain.. viime vuonna olin n. 9 kk ilman ja tähän mennessä on mennyt n. puoli vuotta mutta ehkä kohta asia korjaantuu ja jossain vaiheessa lopullisesti myöskin että joko minä muutan hänen maahansa tai hän tänne. jos mietitte nyt että odottaako mies minua niin en tiedä enkä välitä :D meillä on aika "ainutlaatuinen" suhde.

Vierailija
30/43 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostan. Haluttaa seksiä ja mies ei anna.

Vierailija
31/43 |
19.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa? Mä sain viimeksi monta kk sitten. Ex- suhteessa ei tätä ongelmaa ollut. Mies on vaan kyvytön näköjään.

Vierailija
32/43 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minä naisena teen aina aloitteen. Ei sitä seksiä muuten tipu. ja pakko myöntää, että silloin, kun meidän naimiset jäi kahteen/neljään kertaan kuussa niin vaikeina hetkinä kävin kylässä naapurin herralla. En ole siitä ylpeä, mutta mitä sitä haluilleen voi? Itsetyydytys ei tuota tyydytystä.

Voi tsissös!

Vierailija
33/43 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos alkaa mennä kuukausia, niin käyn sit muualla

Vierailija
34/43 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä ja mies tietää sen.Miestä ei vaan ole koskaan panettanut niin paljon kun mua.Hellyyttä niin paljon,että ei ole tarvetta vieraissa käydä.

Vierailija
35/43 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

harveni ja harveni,

kunnes oli kerta vuodessa.

Lopulta oli kolme vuotta aikaa viimeisimmästä seksikerrasta.

Seksi ei oikeastaan edes ollut enää nautittavaa m,ieheni kanssa.

Nyt minulla on vakikumppani toisaalla, jonka kanssa petipuuhat on nautittavaa. Nähdään kerran kuussa, mikä on liian harvoin. Silloin koetetaan rakastella varastoon. :D

Vierailija
36/43 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sais kerran viikossa niin se olis juhlaa :)

Vierailija
37/43 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytössä ja mies tietää sen.Miestä ei vaan ole koskaan panettanut niin paljon kun mua.Hellyyttä niin paljon,että ei ole tarvetta vieraissa käydä.

on todella moni jo todennut ettei dildo tai itsetyydytys ole sama asia kuin miehen penis. Itse en voisi koskaan dildotella tai sormettaa... Jotain rajaa sentään. Mielummin vieras mies kuin tekotavara!

Vierailija
38/43 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä ei seiso ja minua ei huvitakaan.

Vierailija
39/43 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tee mieli kuin kerran kuussa. Sitten olen taas tyytyväinen, että nyt oli seksiä, seuraavaksi taas muutaman viikon kuluttua. Meillä on ehkä 10 kertaa vuodessa seksiä, ollut ihan alusta asti.

Vierailija
40/43 |
31.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran viikossa on jo usein ja joillekin aivan liian vähän. Itse olen sen verran seksuaalinen, että haluan seksiä joka päivä. Miehen töiden takia seksiä meillä on noin 4kertaa viikossa. Väli päivinä ja kuukautisten aikana hoidan hommat itse (ja tietysti miehen siinä ohella). Näin tämä on toiminut jo monta vuotta ja kaikki ovat tyytyväisiä.

mua säälittää tollanen patja... Mulla oli eksä samanlainen, vonkasi seksiä pari, kolme kertaa viikossa ja mulla meni totaalisesti halut, koska kertaakaan en itse ehtinyt haluamaan seksiä, aina, siis AINA mies ehti ensin. Se oli yksi syy eroomme, en viitsinyt tuollaista seksiä, mikä on ihan suorittamista ja mitä tehdään sen takia, että tulee tietty viikkomäärä täyteen. Yritin monta kertaa sanoa, että saanko edes YHDEN KERRAN olla se joka tekee sen aloitteen, niin en tuota mahdollisuutta saanut kun mies oli jo 3 päivän päästä vonkumassa, että no joko nyt...