Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain yksityisen parkkisakon (valvontamaksun). Maksanko vai ei?

Vierailija
02.03.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sieltä tulee muuten perässä muistutus...

Vierailija
2/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytyy maksaa. Jos oli aiheeton, tee kirjallinen vastine ennen eräpäivää. Tai kyllä ne sen maksun palauttaa, vaikka vastine tulisi vasta maksamisen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tällä hetkellä on ihan ulosottokelpoisia.

Vierailija
4/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne tällä hetkellä on ihan ulosottokelpoisia.

Vierailija
5/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tarttis jäädä miettimään asiaa ja olis hoidettu koko homma pois päiväjärjestyksestä. Tuskin se nyt kovin iso sakko oli.

Vierailija
6/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulema tartte maksaa on perustuslain vastaista toimintaa korkeinoikeus luultavast joutuu perumaan päätöksensä niiden laillisuudesta on kyllä mielenkiintoinen tilanne ette korkein oikeus tiedä parustuslaista tarpeeksi

Vierailija
7/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tekiskin samalla tavalla kuin uutisessa haastateltu professori eli jättäisin maksamatta.

"Eduskunnan käsiteltävänä parhaillaan oleva lakiesitys yksityisestä pysäköinninvalvonnasta on kaatumassa, koska perustuslakivaliokunnan mukaan niin sanotut yksityisoikeudelliset valvontamaksut ovat perustuslain vastaisia."

Vierailija
8/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sakko on maksettava ja sitten voit tehdä kirjallisen reklamaation. joko hylätään tai hyväksytään.

Vierailija
9/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden provikkapalkkainen sakotus ei ainakaan mee oikeudessa läpi.

Vierailija
10/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laillista. Eli maksaisin, jos olisin väärin pysäköinyt.

Vierailija
11/36 |
02.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on laillista. Eli maksaisin, jos olisin väärin pysäköinyt.

Vierailija
12/36 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiistä myös ajaneesi itse. Yhtiöllä on näyttövelvollisuus että sinä olit ratintakana.

Vierailija
13/36 |
03.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska veettutti niin maksoin euron erissä parina eri päivinä ja laitoin viitteen viestin. Pankki kun ottaa 50 senttiä jokaisesta viittettömästä suorituksesta, joten firma sai sitten vain puolet summasta ja saapa sitten käsittelijä myös töitä kun kohdistelee 40:tä maksuerää. ;-D

Vierailija
14/36 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tsekata toi sivu:

http://pysakointi.suntuubi.com/

Vierailija
15/36 |
04.03.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta koska veettutti niin maksoin euron erissä parina eri päivinä ja laitoin viitteen viestin. Pankki kun ottaa 50 senttiä jokaisesta viittettömästä suorituksesta, joten firma sai sitten vain puolet summasta ja saapa sitten käsittelijä myös töitä kun kohdistelee 40:tä maksuerää. ;-D

Tämä käyttöön jos moisen sakon saan.

Vierailija
16/36 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä maksaa. Haastavat oikeuteen vain päivänselvissä asioissa, yleensä ollut valvontakameran kuvaa sun muuta.

Vierailija
17/36 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näin tyhmiä ihmisiä voi olla, että kyselevät tällaista päivänselvää asiaa ???

Tai onko ap jonkun parkkifirman palkkaama tyyppi ? Minun kaveri oli kerrain töissä ParkkiPatella ja hänen tehtävä oli seurata keskustelupalstojen keskusteluja aiheesta ja VASTATA jokaiseen, että tietekin pitää maksaa jne.  Jos keskusteluja ei löytynyt, hänen piti luoda uusi ja vastata siihen

Vierailija
18/36 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.01.2014 klo 09:29"]Miten näin tyhmiä ihmisiä voi olla, että kyselevät tällaista päivänselvää asiaa ???

Tai onko ap jonkun parkkifirman palkkaama tyyppi ? Minun kaveri oli kerrain töissä ParkkiPatella ja hänen tehtävä oli seurata keskustelupalstojen keskusteluja aiheesta ja VASTATA jokaiseen, että tietekin pitää maksaa jne.  Jos keskusteluja ei löytynyt, hänen piti luoda uusi ja vastata siihen

[/quote]

tämä on varmasti ihan totta. Maksuprosentti tuskin on kovin korkea, on aika helppoa postailla skeidaa keskustelupalstoille ja koittaq sitä kautta parantaa maksuhalukkuutta.

Vierailija
19/36 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en maksanut ja oli mennyt Lindorffin perintään, sanoivat jollen maksa vetävät ulosottoon jolloin menee myös sitten luottotiedot. Maksamattomasta sakosta tuli kuluja 270e kun maksanut + tietenkin sakko 50e päälle...

Tästä lähtien kyllä maksan... :(

Vierailija
20/36 |
17.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ratkaissut ongelman siten, että en koskaan pysäköi paikoille, jossa pys.maksu ja säännöt eivät ole selvästi nähtävillä. Monesti huomaan, että kyltti on tahallaan laitettu hieman syrjemmälle, että saisi enemmän saalista rysään. Kun kotikunnan keskustan parkkipaikat annettiin eräälle paikalliselle ökyukolle rahastettaviksi, lakkasin käyttämästä kotikunnan keskustan palveluita protestiksi. Menkööt sitten yrittäjät konkkaan, minä vien rahani muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi