Te naiset, jotka ette saa tarpeeksi seksiä mieheltänne,....
käyttekö vieraissa vai miten kestätte?
Meillä on tultu siihen pisteeseen, että seksiä on maksimissaan kerran viikossa, kun mies ei anna.Pettää en haluaisi, mutta seksihalut ovat suuret. Miten te muut pärjäätte+
Kommentit (43)
Meillkin miehellä on halut hiipuneet. Seksiä on ehkä keskimäärin kerta viikkoon, mutta voi mennä helpostikin kolme viikkoa ilman js sitten kun nostan asian taas keskusteluun, hän pinnistää muutaman kerran ja keskiarvo tasoittuu siihen krt/viikko.
En ole pettänyt, mutta on ollut vaikea vastustaa sitä, todella vaikea. Työpaikslla on nimittäin mies, jota himoitsen aivan sairaan paljon heti ensinäkemältä lähtien. Hänkin tietää sen, koska en pysty sitä peittämään, enkä enää yritäkään. Tilanne on siis hyvin vaarallinen, mutta ehkä se mies ei halua pettää ja on onnellinen omassa liitossaan. Jos hän olisi halukas ja tekisi aloitteen, en pystyisi vastustamaan, se on varmaa.
N49
Kehtaatkin tulla tänne valittamaan.
Ollaan oltu 42 vuotta yhdessä josta 35 naimisissa jota 15 vuotias ilman mitään rakkauselämään johtuvan johtuen miten kykenättömyysetä en hyvää miestä jätä tuon takia itse olen 59 v mies 65 vuotis mielummin itse hoidan hommat kuin jätän hyvän miehen seei ole syy avioeroon