Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*** TRUPLAT PERJANTAIPINOON *****

21.10.2005 |

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on herätty jo kuuden maissa. Kävin eilen vähän ylikierroksilla, kun oli ympäripyöreä päivä opiskellessa. Tosi rankka, täytyy sanoa.

Mitäs tänne kuuluu?

Me ollaan tänään menossa katsomaan löytyykö hoitoalustaa hoitopöydän päälle. Sitten kangaskauppaan, pikku hiljaa lakanoita ompelemaan vauvalle. Vauvan korikin pitäisi hakea tässä jossain vaiheessa.

tänään rv 33!!!!!!

Reipasta päivää vaan!

Vierailija
2/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä sitten ehtinytkään eilen enää koneelle, kun jäätiin miehen kanssa auttamaan äitiä. Sillä oli muutaman kinkkinen " miesten homma" huushollissaan ja tarvitsi vävypojan apua.

Tosiaan, en sitten eilen laittanut postiin kuin tuon masukuvan. Jostain syystä en saanut liitettyä viestiini kuin yhden kuvan, vaikka tiedostojen koon puolesta olisi pitänyt saada laitettua ainakin kolme kuvaa. No, onpahan edes tuo masukuva kun te muutkin olette niitä niin ahkerasti laittaneet.

Tänään mulla on Suuri Päivä! Aion tänään kertoa töissä masuasukista pomolle. Masua alkaa olla jo tooosi hankala piilotella, niin pakko paljastaa jo nyt. Vielähän mä olisin voinut salaisuutta pitempäkin säilyttää, mutta toisaalta onhan se jossain vaiheessa kerrottava kummiskin... Hassua kuinka näinkin normaali asia voi jännittää näin paljon :) Aamulla tungin naaman täyteen meikkivoidetta etten ihan paloautona pomolle asiaani sitten selosta :D

JOHELLE; me löydettiin tuo kuvan hautausmaa ihan sattumalta. Ja heti piti mennä tutkimaan;) Tuolla oli kans valokuvia hautakivien päällä ja hautausmaata ympäröivissä seinissä sellaisia laattoja, joissa luki perheiden nimiä. Oli mielenkiintoista nähdä täysin erilainen hautausmaa mitä täällä Suomessa.

Missä vaiheessa EMMASANNALLE noita viikkoja noin paljon on tullut??? *pää pyörällä*

Huomenna lähdetään kavereiden luo JKL:ään yöksi. Heille on tulossa vauva marraskuussa, joten päätettiin viettää vielä yksi ilta neljästään ennen vauvan tuloa. Samalla käydään laattakaupoissa etsimässä kylppäriin uusia laattoja. Ei me niitä vielä osteta, mutta tutkaillaan valikoimaa. Samalla pitäisi katsoa myös ideoita kylppärin kalusteisiin. Kivaa päästä taas kotia laittamaan... tosin meinaa ideat loppua kesken kun ei kumpikaan olla mitään luovia ihmisiä... täytyy siis yrittää katsoa mahdollisimman paljon valmiita malleja josko sieltä oma löytyisi.

Nyt taas töiden pariin. Mukavaa viikonlopun odotusta!

Jellona rv 20+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas yö *iso haukotus*. Poju heräili monta kertaa. Vaikka eipä tuo mikään yllätys ollut kun kerran kipeä on. Nyt sitte äippää hiukan väsyttää. Täytynee tänään ottaa unet pojan päikkyjen aikana. Yöllä ei kuume meinannut millään laskea, mutta nyt aamusta tuntuis olevan melko normaalilämpö. En oo kyllä mitannut, mut näin kädellä tunnustellen.

Jellonalla on sitten jännä päivä edessä. Toivottavasti pomo suhtautuu myönteisesti. Ja miksipä ei suhtautuisi. Ihan luonnollinen asiahan tuo on.

mii: Älä tosiaan vielä luovuta. Menkkajomotuksia täälläkin ajoittain tuntuu, mutta mitään ei oo ainakaan vielä tullut ulospäin. Joten toivoa on vielä!

emmasannan viikkoja mäkin tässä ihmettelin. Sähän synnytät jo ihan kohta. Saadaan pian toinen turplavauva. Kivaa :)

Nyt taidan köllähtää tohon sohvalle lukemaan kun poju kattelee filmiä. Palaillaan taas!

T. mirulii kp 29/29

Vierailija
4/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen piti vielä illalla kirjoitella, mutta mulla oli joku ihme iltamasis ja kaikki tuntu ihan tyhmältä ja kurjalta:( Enpä sitten jaksanut enää kirjoitella...

Marieelan innoittamana lisäsin nyt postiin ihan tuoreen masukuvan. Tuota massua pitäisi vielä kasvatella noin 2½ kuukautta...huh!

Yö meni ihan pipariksi kun molemmat pojat tulivat majakan ja perävaunun lailla meidän sänkyyn. Meitä oli siellä siis 5 (minä+Allu, mies ja pojat) joten enpä pystynyt nukkumaan. Harkitsin jo sohvalle lähtöä, mutta hylkäsin sen ajatuksen kun pelkäsin, että sitten kuopus putoaa sängystä kun jää ihan reunalle *ZzZZzzzZzZZZ*.

Jellona: Tsemppiä vauvelista kertomiseen!

hönttä: Tervetuloa! Minäkin siis Pirkanmaalta ja jotenkin arvasin, että sinäkin voisit olla...nimittäin nimimerkistäsi(hönttä&toippari...) Vai tuleeko se siitä;-) ??

Talvikki*toivoo, että päivä tästä valkenisi tämänkin mamman päähän*

Vierailija
5/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos tervetulotoivotuksista ;D Koitetaan olla ahkerasti mukana,sen minkä täältä ehdin. Onhan tää melkoista vilinää toisinaan,mutta toisaalta lapsistakin on paljon seuraa toisilleen ja viihtyvät hyvin leikeissään,kunhan äitee vaan pitää silmällä.

Talvikki: juurikin siitä(Hönttä&Toippari) nimim. tuli... ovat niin hauskoja nuo tampereenkiäliset uutiset!

Jellona: Mitäs pomo tuumasi??? Muistan,kun ite joskus jännäsin ihan hirmusti,ku piti kertoo,että meille olis tulos kolmas ja sit kun sain sen lopulta kakisteltua ulos,niin pomopa onnitteli " kaksin käsin" ... meni hyvät jännäämiset ihan hukkaan :D

Leanna: Toivottavasti pikkuinen paranisi,jotta pääsisitte reissuun!

Kiitos esittelypinon nostosta,täytyy lukea se toisella kertaa,nyt aamupuurolle.

H&viisikko

Vierailija
6/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täti tuli :' (

Mä näin yöllä unta, että tein aamulla testin ja siinä oli ihan selkeä plussa. No sitten heräsin innoissani ja menin etsimään pissapurkkia ja siinä totuus sitten paljastui. Ei tarvinu pissiä purkkiin. Pian viikon onkin noita menkkasärkyjä ollu ja eilen oli selvästi kohdunnapukka laskeutunu joten ois se pitäny arvatakkin. Mä vaan halusin uskoa, että kivut olis raskausoire.. Mutta pahoinvointi oli kyllä ihan todellista..

Nyt mä oon ihan masentunu. Voittekste uskoo, että tän ikänen ihminen vielä uskoo ihmeisiin ja kuvittelee tulevansa raskaaks tuosta vaan, heti kun niin päättää.*hakkaa itseään kuolleella lahnalla päähän*

Nyt en sit tiedä mitä pitäs tehdä.

Mä päätin sillon, että tää ukon loma yritetään ja jos ei tärppää niin sitten meille ei oo tarkotettu kolmea lasta. Mutta kun mun haaveissa on aina ollu leijonavauva ja nyt (siis oikeesti, mä hyökkäsin eksks koneella ovislaskurin kimppuun.. tyhmä, tyhmä) sit laskurit lupailis mulle la . 30.-31.7. jos siis tällä kierrollakaan tärppäis.

Mut sit tulis vaan käytännön ongelmia, miten pystyttäs ukon kanssa touhuumaan sen laivassa, pieni hytti yms ja mihin ipanat.. Jos se sustus siihen inseminaatioon vai mikä se nyt olikaan niin oisko se liian myöhästä ja onnistusko se ylipäätään, tuntuuko se liian laskelmoidulta. Mut muuten tää kierto jäis sit väliin.

Viitinkö enää jaktaa vai annanko periks, kas siinäpä pulma.

Anteeks oma napaisuuteni tänä aamuna, mutta nyt ei muuta päässä pyöri.

piipaa kp 1/31 ..no ainakin kierron pituus alkaa olla normaali...

Vierailija
7/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin aivan kamala yö takana. Tää hemmetin holteri herätti mut 10000001 kertaa yöllä mitatakseen mun paineita. Ja joka kerta säikähin herätessäni siihen surinaan joten paineet varmaan katossa ja syke huipussa ;D Poikakin kömpi aamuyöstä viereen ja koneen mitatessa meinasi aina herätä joten mä sitte suosilla siirryin pojan sänkyyn nukkumaan -> voinen sanoa että hieman lyhyt on sänky äiteelle vaikken pitkä olekkaan ;) Siinä viimein ku oli jo taas nukahtamas tyttö tuli pyytää lääkettä -> kurkku kipee ja nyt niiskuttaa. Niin se vain löysi meillekin tiensä nuo pöpöset, plääh...

MIRULII, alkaa toisaan näyttämään todella HYVÄLTÄ nuo sun kp:t ja vieläkin ilman tuhruttelua, IHANAA, todella todella =))) Pojalle pikaisia paranemis säteitä ~~~~~~~~~~~~~~~~~ ♥

JELLONA, mustakin nuo etelänmaalaiset hautausmaat on ihania ja yleensäkin aika jännittäviä -> hautuumaat siis. Sullahan on ainakin kuvassa vielä ihan siro masu. Mullakun tosiaan ollu aina aivan valtavan valtava ;D Tsemppiä pomon edessä ;) Hyvin kaik menee.

NEKKU, kiitos runon pätkästä :)

HÖNTTÄ, kylläpä sulla vilinää tosiaan siellä sitte riittää. Mulla taas tänä aamuna tuntuu et kuinka ihmees selviän kolmesta ku 2 tekee nyt tiukkaa ;DD Mutta kyllähän aina kaikki järjestyy joten murheet syrjään ja etiä päin vaan :)

Mulla muuten taas illasta asti ollut sellaisia menkka jomotuksia alavatsalla et olen varma et menee kesken *hieman pelottaa* Ja nyt kun aamsuta ei tee ees pahaa, kuten muina aamuina on tehny ellei o syöny... Olispa äkkii se eka ultra...........

Nyt aamupalalle viimein..

M 4+5

Vierailija
8/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaa: Pahoittelut tädistä:( Muuta en nyt osaa sanoa tilanteeseenne.

mirulii ja Marieela: Jaksuja teillekin huonosti nukutun yön jälkeen! Ja paranemista lapsukaisille:)

Oma napa: Soitin neuvolaan ja maksa-arvot ok:) Ihana juttu. Eilen jo kieriskelin itsesäälissä ja mietin kuinka joudun sairaalaan, aloitetaan kortisonit ja insuliinit jne, jne... Mutta hyvinhän tässä vielä porkutetaan eteenpäin:D

Talvikki rvk 28

Vierailija
9/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen flunssa jyllää ja olo on aika kamala. Varsinkin tämä kurkkukipu ärsyttää, kun ei pysty oikein syömään mitään. Toisaalta on kiva, että pystyn tänäänkin lepäämään kunnolla.

Illalla mies tulee vihdoinkin kotiin. Täytyy varmaan vähän siivoilla ennen sitä, ettei mene taas koko viikonloppu siivotessa. Toivottavasti olen illalla jo paremmassa kunnossa, että jaksaisin lähteä miestä vastaan lentokentälle. Muuten joudun lähettämään anopin vastaan.

Jellonalle tsemppiä! Varmasti kaikki menee hyvin ja pomo suhtautuu ihan kivasti asiaan. On varmaan helpottavaa sitten, kun ei tarvitse enää yrittää salata raskautta.

Piipaalle pahoittelut! En osaa kyllä sanoa mitään siitä seuraavasta kierrosta, mutta ihan varmasti sinullekin tulee pian plussaa.

Ihania uutisia Talvikilal. Nyt saat taas hetkeksi huokaista helpotuksesta. Hyvä, että olet päässyt näin tarkkaan seurantaan, jossa varmasti huomataan, jos on jotain ongelmia.

Vierailija
10/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei nyt sitte tänään oo elämää, joten kiusaan varmaan teitä koko päivän. Mieskin on illalla menossa jonkun työkaverinsa tupareihin. Nauratti muuten aamulla kun löysin miehen jättämän vaatemytyn sohvalta. Ei siinä sinänsä mitään hauskaa, melkein päinvastoin. Mutta mytyn päällä oli keltainen liimalappu, jossa luki " ei pesuun" . Buhaha. Noita vaatemyttyjä on lähes päivittäin siellä sun täällä,ja nykyseltään mulla on tapana nakata ne pyykkikoriin. Oli likaisia tai ei. Sen varran raivostuttaa kun ei mies itse voi vaatteitaan laitta sinne minne ne kuuluu. Sitten on jotain housuja tai paitaa etsitty ja ihmetelty että missähän on,kun eilen jätin sen tohon sohvalle. On mies nyt sitten vissiin oppinut, että pyykkinhän ne menee jos jättää levälleen. Olisin vaan toivonut, että noiden liimalappujen sijaan ne kulkeutuisi vaikka takas kaappiin. Mutta alku se on tääkin, vai mitä?!? ;)

Talvikki: Voi kun kiva, että maksa-arvot oli kunnossa. Varmasti kurjaa kun saa koko ajan miettiä ja pelätä että millon ne nousee ja joutuu alottamaan lääkityksen. Mutta jospa tämä raskaus tekisikin niiden suhteen poikkeuksen.

Marieela: Paranemissäteitä myös sinne ~~~~~~~~~~ Harmi, jos nyt lomalla pitää sairastua. Mutta niinhän se usein menee. Saatko muuten tänään sen värkin jo pois? Niin ja noista kivuista. Älä oo huolissas, kohtu siellä vaan varmaan tukuu muutoksia raskauden myötäja siitä kipuilu. Jos ei kerta verta näy, niin ei myöskään syytä huoleen! Mä täällä taas puolestani oon ihan hermorauniona näiden menkkojen kanssa. Pelkään koko ajan, että vessaan mennessä housuihin on ilmestynyt punasta.Sunnutaihin astikkin on vielä niiiiin pitkä aika. Mutta yhtään ei oo kyllä sellanen tätifiilis. Mutta eipä ois eka kerta kun se tekis yllätyshyökkäyksen.

piipaalle suuret pahoittelut tädin tulosta. Vaikea nyt kyllä tosiaan sanoa muuta tuohon tilanteeseen. Ajattelin vaan, että jos sä kovasti haluat vielä kolmannen lapsen, niin onko sillä sitten lopun perin väliä missä kuussa se syntyy? Hiukanhan tuo tietysti laskelmoidulta vaikuttaa, mutta saahan sitä aina haaveilla ja yrittää toteuttaa myös niitä. Aina ei vaan tietysti asiat mee niin kuin haluaisi. Toivotaan, että tässä kierrossa tärppäisi ja saisitte leijonavauvelin :D

Tulkaas nyt muutkin kirjottelemaan ja pitämään mulle seuraa!

Vierailija
11/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mii: Älähän nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. On täällä monilla plussaajilla ollut menkkakipuja. Täällä yksi *heiluttaa kättä*

Se on vasta sitte ku se täti tulee oikeesti...

Kyllä teillekkin pikkanen varmasti suodaan pian.

Mä en olis jaksanut koskaan jos olisin tienny kesäkuussa että vasta lokakuussa plussaan, mutta nyt kun ajattelee niin tää aika tuntu ihan lyhyeltä.

Piipaa: No voi harmi ton tädin kans! Älähän nyt vielä noin radikaaleja päätöksiä tee että ihan lopetatte kokonaan yrittämisen. Ihan vielä ei vain ollut sen aika. Kokemusta on tästä" ei ihan vielä, eikä muuten vieläkään" Jaksamisen rajoilla on täälläkin monta kertaa taisteltu, mutta kun ei meiltä itseltämme sitä ikävä kyllä kysytä että otatko nyt vaavin. Sitten vaihtoehdoksi jää vain odottaa ja yrittää. Tsemppiä!

Hei, onks teillä mitään tietoa voinko ottaa ton b-hepatiitti rokotteen vaik oon raskaana?? Anoppi soitti eilen ja sano et mun pitäs tulla ottaa se (laittaa sen mulle) viikonloppuna. Sehän tarkottaa sitä et pakko paljastaa sillekkin jo raskaus jos sitä ei voi ottaa. Olisko mitään muuta hyvää tekosyytä??? Mä en haluis kaikille jo kertoo.

Ajattelin et voisin soittaa neuvolaan ja kysyy. Uskaltaisinko samalla jo varata ekan käynnin vaik oon näin alussa?

Mies tulee tänään. Jee! Ei oo vielkään saanu tietoa raskaudesta. Odotan täällä iahn kärsimättömänä että millon se saa sen viestin.

Pitäs lähtee suihkuun ja ulos koiran kans.

Soffu

Vierailija
12/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi [b]piipaa[/b]! *halaa* Entä jos annatte tämän kierron mennä miten menee ja sitten seuraavaan täydellä tohinalla mukaan?

[b]Mirulii ja Mii:[/b] Mä jännitän teidän puolesta ihan kauheasti!! Eikö se pian olis testipäivä... ;)

Mä taidan tästä mennä katsomaan sähkäristä teidän kuvia:)

A kp9

Vierailija
13/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitäs ottaa kans huhtikuuhun mennä A:n tehoste, mutta nyt ei ole rahaa ja jos kohta tuun raskaaksi *toivoo*, niin sit se siirtyy. Sanoivat, ettei se siirtyminen haittaa.

Vierailija
14/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä harmaa ilma:( Päivän pilaa iltavuoro:/ Oi miksi meninkään lupaamaan töihin, opintotuen tulorajat kolisee muutenkin. Mua ei nyt vaan noi vuodeosastohommat nappaa yhtään *toivoo sydämensä kyllyydestä etteivät vaan vkonlopuksi mua pyytäis töihin*

[b]Jellona[/b]: Miten pomo asian otti? Mua kans jännää, kun meen tänään pitkästä aikaa töihin, mahtaako ihmiset jo huomata:) Toisaalta meidän työpuvut on sellasia telttoja et tuskin niiden alta paljastuu.

[b]Piipaa[/b]:Pahoittelut tädistä:( Sori oon nyt vähän pihalla, mut oliko teidän tarkoitus lopettaa tähän kiertoon yritys vai? Ettette sitten enää kolmatta koittaiskaan vai?

Nyt pitää rientää ripustelemaan pyykkejä, ja jospa ehtisin vielä imuroimaankin ennen töihin lähtöä. *kiroaa mielessään iltavuorot alimpaan....*

Katzu & Niklas 20+5

Vierailija
15/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää täälläkin. Reilu tunnin päästää lähen muksujen kanssa viemään tätä härvelii/holeria pois sairaalaan. Alkaa jo hieman ärsyttääkin koko vempain ;D

Mä en saa aikaiseks mitään. En tiiä onko pakkokaan. No, imuroida pitäs, pölyäkin on joka paikas ja muutenkin kaaottiselta näyttää ;)

Tuo oli hauska tuo sun miehes jättämä lappu vaate kasan päälle ;)

PIIPAA, täti pentele pitäisi lähettää kuuhun et oppis tavoille ;)

Mutta kuten muutkin, jospa antaisit tän kierron mennä omalla painollaan ja ensi kierrossa taas enemmin yritystä? Kyllähän se ehkä hiukan laskelmoivalta kuulostaa tuo koti-inseminaatio ellei se ole tietnkin teidän molempien tahto sitte?

Itsekkin halusin niin kovasti kevät-vauvaa kun kesä ja syksy sellaiset olen jo saanut. Mutta nyt saan toisen kesävauvan ja mahdollisesti kuopuksen synttäripvän tienoolla tietty.

Sanoinkin miehelle jo et varmaan tulee saman pvänä ku pojan oikee synttärit ois, kiva :/

JELLONAA??? Mitäs pomo tuumi?

SOFFU, ei oikein harhautus ideoita ole anopin hämäämiseksi ;D

Jospa sitte vaan kerrotte ja pyydätte vanhempianne vaikenemaan kuin muurit kunnes haluatte uutisen leviävän laajemmin??

Nyt tukan laittoon :)

Vierailija
16/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

elä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon... vaikka leijona-lapset ovatkin ihania (meillä kaks kipaletta ;) ),niin ei neitsyissäkään ole valittamista, vaakoista puhumattakaan... Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!!! Lapset kun tulee silloin kun niille parhaiten sopii ja viis välittävät vanhempien laskelmista... Ja vaikka la. oliskin lokakuussa,niin vauvelipa voi halutakin ulos jo paria kuukautta aiemmin...

sanoo Hönttä,joka ei ole lakannut uskomasta ihmeisiin :DD

Vierailija
17/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

piipaalle pahoittelut tädistä!!!

ja en muista nimimerkkiä,joka kysyi b-hepatiitti rokotteesta,mun muistaakseni ei suositella odotusaikana.ei varma tieto,mutta sellanen muisti kuva!oikaiskaa jos väärässä.

on joo niin kurja ilma,sataa kun esterin p....=)

aamuyöllä olin ihan hereillä ja kuuntelin kun tuuli ulisi ja vesi hakkasi seiniä.näin levottomia unia!

pikku herra nro 4 on nyt kun ei olisi kuumeessa eilen ollutkaan,mutta ehkäpä nousee illalla sitten taas...

se on kumma miten lapsista ei huomaa että ne on kipeitä,kova meno silti päällä.

itsellä ei tarvii lämpö nousta ku hieman yli 37 asteeseen niin on jo jalat alta.

marieelako oli joka sanoi että miettinyt välillä kun kahden kanssakin välillä raskasta miten sitten jaksaa 3 kanssa.

jos vielä odotus pahoin vointi voi tuntua aika mahdottomalta,nyt.

mutta kun se vauva sitten syntyy kummasti sitä tulee arjen sankariksi,kun pystyy pyörittämään huushollia ja katrasta.pientä alku totuttelua ja sitten onkin jo sellainen olo että on aina ollut kolme lasta!!!

mä monaasti mietin miten vaikeemman kautta kaikki hoisi silloin kun oli 2,3,4 lasta=)nyt sitä jotenkin oppinut vähentämään sitä työtaakkaa ja stressiä.ihan pienistä jutuista ei hermostu ja polta päreitään.

niin se elämä vaan menee,äkkiä oppii uuteen tilanteeseen.

mukavaa perjantaita kaikille,harmaudesta huolimatta!!!

L+5

Vierailija
18/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kuulostinpa vielä laskelmoivammalta kuin kai olinkaan..

Siis mun haave on ollu aina pieni leijonavauva, mutta sillä ei ollu mitään tekemistä tän viime yrityskierron kanssa. Ja rapuhan siitä ois tullu, jos ois ollu onni matkassa ja tärpänny. Enkä mä oo oikeesti niin höpsö noitten horoskooppien kanssa, kun annoin ymmärtää. Tuota koti-inseminaatiota vaan mietin jo puolileikilläni aiemmin, kun pelkäsin ettei tässä kierrossa tärppää niinkuin ei tärpännytkään ja huomasin, että la ois seuraavalla kierrolla oma synttäripäivä.. (höpsö minä.. *häpeää*) Nyt jatkoin sitä ajatusta vaan , kun ehdin tykästyä ajatukseen leijonavauvasta ja synttärilahjasta ja tuntus niin tylsältä jättää yks kierto kokonaan väliin.

Mä olin vaan ajatellu, että jos meille on kolme lasta tarkotettu niin se sitten tapahtus nyt tai sitten ei. Kun tuota ikääkin on.. Se oli siis mun oma päätös, kun mietittiin yrittääkö ylipäätään vai ei. Mutta näemmä tätä vauvakuumetta ei saa kaikkoamaan tuollaisilla omituisilla päätöksillä..

Nyt vaan pitää tosiaankin suunnata katse eteenpäin.

Kiitos kaikille pahoitteluista! Mä palaan höpisemään järkevämpiä juttuja, kun tässä hetken vielä kieriskelen itsesäälissä.. ;)

Vierailija
19/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, pahoitteluni [color=blue] piipaalle [/color]!!! Mut mä oon kyllä sitä mieltä, että hyvinkin teille voi olla vielä yks tai useampikin laps tarkotettu, turhan " jyrkkää" ajatella niin, että jos ei hetinyt tärppää ni ei sitte oo tarkotettu. =) Niin moni yrittää toooooosi kauan mut ilmeisesti niillekin on vielä laps tarkotettu, kun kerran sen saa sitten lopulta =) *hyväntahtoisesti yrittää piristää*

[color=blue] axe [/color], me taidetaan miruliin kanssa olla molemmat aika varovaisia testaajia, joten pari päivää saatte vielä odottaa, paitsi jos se tätu ehtii hyökkää tänne sitä ennen. =/

Mulla nyt kp 29/28-34, eli jos tänään alkaa niin jää lyhyeks 28 päivän kierroks tää kierto. Luulen, että täti kuitenkin huomenna tulis, se on nimittäin mun " keskiarvo" . (Lueskelin kalenteria taaksepäin ja hokasin, et useimmiten mun kierto on ollu 29 tai 30 päivää, kerran vaan ollu ton 34.)

Menkka jomotusta ei tällä hetkellä ole, mutta se ei ole tae mistään.

Nyt taidan tehdä 10 minuutin pikasiivouksen, sitten ajan Iskun kautta töihin. Iskus olis yks taulu minkä haluaisin... =) Pitäs kai turhaa rahanmenoa välttää, mut ei se maksa kun 25 ja se on tosi hieno. =)

T: menkka-mii

Vierailija
20/55 |
21.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vielä sanonut pomolle mitään :D Odotan sopivaa hetkeä... tuleekohan sellaista ollenkaan??? :D :D :D

Ei vaines, kyllä mä tänään asiasta kerron, koska yli puolet meidän toimiston väestä on tänään pois --> on rauhallista kertoa.

Tuun sit kertomaan miten uutinen otettiin vastaan. Luultavasti pomo (mies) ei korviaan uutiselle lotkauta ja minä täällä kädet hiestä märkänä jännitän ihan turhaan... :D