Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä IHMETTÄ mä/me esitetään synttäribileissä??

Vierailija
19.01.2011 |

Kaveri toivoi lahjaksi esityksiä vierailta. Kaunis ajatus, pää vaan ihan tyhjä, mitä sitä keksisi!

Kuitenkin sen verran pitkäaikainen ystävä meille että olisi tylsää olla esittämättä mitään.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis joku sketsi?

Vierailija
2/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää esiintyä, olisin ihan paniikissa moisesta. Mä varmaan värkkäisin jonkun käsinuken ja esittäisin sillä minipienen esityksen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olis joku sketsi?

mutta kun siis pää niin tyhjä ettei oo nyt viikoon tullut mitään oikein mieleen, mistä saisi jotain kehiteltyä! :(

Ois se kiva että se olisi sitten jotain oikeastikin hauskaa, tai pitäisi olla joku hyvä teema tms. Jos noin vaan alkaisi kertomaan vitsejä ilman että ne liittyisi mitenkään päivänsankariin tai johonkin yhteisene tapahtumaan tai jotain, niin pitäisi olla tosi hyvä vitsinkertoja, mutta kun mä en edes muista yhtään enkä niin tykkääkään mistään vitseistä - ja siis sketseihin pätee sama. En keksi mitään.

ap

Vierailija
4/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tykkää esiintyä, olisin ihan paniikissa moisesta. Mä varmaan värkkäisin jonkun käsinuken ja esittäisin sillä minipienen esityksen.

miten voikin olla noin lukossa.

Tuntuu että miehellä vähän sama, meidän kai siis pitäisi molempien esittää.

Jos ois vaikka joku lastenjuhla niin voisi hyvin esittää vaikka minkä lastensadun tms. mutta kun tää on aikuisten.

Vierailija
5/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen ajatus varmasti suurimmalle osalle suomalaisia. Tekisin jonkun kuvakollaasin tai valokuvakirjan sankarista.

Vierailija
6/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen ajatus varmasti suurimmalle osalle suomalaisia. Tekisin jonkun kuvakollaasin tai valokuvakirjan sankarista.

mutta siis kun ei löydy hänestä kuin ihan muutama valokuva.

Ajattelin sellaisen jonkun aikuisten ystävä-kirjan kierrättää juhlissa, jos onnistuu, jossain välissä vaan, niin että ainakin mahd. moni siihen kirjoittaisi, ja sitten antaa sen hänelle lahjaksi. (Jotain pientä muistoa kuitenkin.)

Onko tyhmä idea??

Mutta ei tämäkään mikään varsinainen esitys siis ole, eli joku esitys pitäisi vielä keksiä, joku "ikimuistoinen" kaiken lisäksi...

ap

Vierailija
7/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko muita vieraita entuudestaan, jotta voisit pyytää heitä kirjoittamaan siihen jo ennen juhlia?

Vierailija
8/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.hintatakuu.com/kalevala.php

Päättäisitte kaverin kanssa vain, mitenpäin sen esitätte; luetteko esim. vuorollanne joka toisen säkeen vai mitä.

Huom.! Runo sisältää yhden ruman sanan!

Vierailija
9/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko muita vieraita entuudestaan, jotta voisit pyytää heitä kirjoittamaan siihen jo ennen juhlia?

niin hyvin ainakaan että voisi tavata etukäteen.

Paitsi yhdet yhteiset kaverit on, mutta hekin asuu sen verran kaukana ja nähdään harvoin, että ei taida tällä aikataululla onnistua tuo kirjan täyttäminen etukäteen.

Että mietin just, onko liian hankalaa alkaa siellä juhlissa sitä kirjaa täyttämään - ainakin kaikki vieraskirjat mun mielestä aina jässähttää kiertämästä johonkin kohtaan eikä kaikki kirjoita.

PItäiskin varmaan kerätä niin että odottaa vieressä tai itse siirtää sitä seuraavalle tms., että ei vaan laita kiertämään.

(Ja toivoa ettei kukaan muu ole keksinyt samaa! :)

ap

Vierailija
10/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin meillä toteutuis tuommoinen toive :)

Vierailija
11/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää oma sanoitus johonkin helppoon lauluun. Laulun aiheena tietenkin synttärisankari. Laulakaa porkalla, toimii aina.

Vierailija
12/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.hintatakuu.com/kalevala.php" alt="http://www.hintatakuu.com/kalevala.php">http://www.hintatakuu.com/kalevala.php</a&gt; Päättäisitte kaverin kanssa vain, mitenpäin sen esitätte; luetteko esim. vuorollanne joka toisen säkeen vai mitä. Huom.! Runo sisältää yhden ruman sanan!

monen muun juhliin sopisi tosi hyvin.

Mutta koska päivänsankari EI käytä työssään tietokonetta eikä vissiin paljon muutenkaan (ja juhlavieraista en tiedä, taitaa aika paljon olla ns. "duunareita"), niin pelkään että tämä jäisi näissä juhlissa vähän "ontoksi"...

ap

Vierailija
13/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten juhlissahan voitte porukalla ainakin laulaa sankarille Paljon Onnea vaan.

Vierailija
14/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää oma sanoitus johonkin helppoon lauluun. Laulun aiheena tietenkin synttärisankari. Laulakaa porkalla, toimii aina.

ongelma kai vähn myös siinä, ettei nyt ole ketään kenen kanssa voitais mennä kimppaan esittämään.

Eli emme siis tunne varsinaisesti kuin yhdet juhliin tulevat, ja heistä olen aika satavarma, että koska heillä mies on muusikko, niin haluavat esittää itse ihan "oikeasti" esiintyen ilman mitään meidän hupijuttuja. En kehtaa siis edes ehdottaa...

Eli minä ja mies - jotenkin tuntuu että kahdestaan me ei saada mitään niin hauskaa aikaan, mieskin kun vaikuttaa kauhean vaivaantuneelta koko jutusta, kun jotain ideoita yritän heitellä.

ap

Vierailija
15/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet sanat, jotka liittyy tähän ystävään ja esitätte laulun.

Paljon päivänsankari täyttää? Miten olisi joku paluu sille vuodelle/vuosikymmenelle? Sen ajan musiikkia soimaan, esitätte jotain sen ajan hahmoa jne. Jos vaikka Abba oli silloin kova juttu, niin teille sopivat kuteet ja "laulatte", eli musa levyltä ja te auotte suuta. Helpolla hyvä esitys.

Vierailija
16/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä laulat ja miehes säestää

Näin meillä toteutuis tuommoinen toive :)

itse olen soittanut joskus pianoa, mutta en tiedä onko juhlapaikalla edes pianoa, ja kun en ole kunnolla soittanut vuosiin niin ei ole kyllä yhtään "esitys"kappaletta.

ehkä säästän juhlayleisön siltä myötähäpeältää, ettei tarttis mun virheellistä soittoa kuunnella...

ap

Vierailija
17/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
18/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

monen muun juhliin sopisi tosi hyvin.

Mutta koska päivänsankari EI käytä työssään tietokonetta eikä vissiin paljon muutenkaan (ja juhlavieraista en tiedä, taitaa aika paljon olla ns. "duunareita"), niin pelkään että tämä jäisi näissä juhlissa vähän "ontoksi"...

ap

Vierailija
19/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vielä mukaan vaikka kertakäyttökamera, niin saat "annettua" jokaisesta kirjoittajasta myös kuvan, jonka voi liittää siihen ystävänikirjaan.

Vierailija
20/27 |
19.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

uudet sanat, jotka liittyy tähän ystävään ja esitätte laulun. Paljon päivänsankari täyttää? Miten olisi joku paluu sille vuodelle/vuosikymmenelle? Sen ajan musiikkia soimaan, esitätte jotain sen ajan hahmoa jne. Jos vaikka Abba oli silloin kova juttu, niin teille sopivat kuteet ja "laulatte", eli musa levyltä ja te auotte suuta. Helpolla hyvä esitys.

ongelmat tässä on

- en ole ihan varma mistä musiikista sankari tykkää, mutta sillä ei ehkä niin tässä väliä (60-70-lukujen vaihteessa synt, nyt "pyöreät")

- ei ole oikein sopivia kuteita tai asusteita, ja suoraan sanoen rahatilanne ei meillä sallisi hommata nyt mitään (etenkin kun juhlassa joka tapauksessa saa jättää vielä rahalahjankin, jonka tietysti jätämme myös - mietin vaan miten paljon/vähän kehtaisi laittaa, koska hänkin antoi meille kovin arvokkaan lahjan taannoin meidän bileissä.. mutta jos "lahjapurkki" on purkki, niin sinne kai voi siis sujauttaa nimettömänäkin :)

- kaiken lisäksi joudumme menemään juhliin yhdestä toisesta jutusta SUORAAN (en kyllä tajua missä välissä vaihdetaan juhlavaatteet, tai täytyy olla vaan koko pv jossain tylsässä mustat housut+paita yhdistelmässä kait) ja vähän myöhässäkin, niin asustevaihdot vähän hankalia. Tai no, ne vois toki pakata autoon valmiiksi jos autolla menemme ja vaihtaa sitten siellä ennen esitystä.... JOS siis olisi niitä asusteita!

(Tässä kohtaa huomaa että pitäisi sittenkin olla edes VÄHÄN tavarahamsteri, meillä ei todella ole mitään "ylimääräistä"/vanhaa kaapeissa, ja tiedän ettei esim. äidillänikään ole sellaisia.)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän