Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytys on helppo ja kivuton tapahtuma! älkää uskoko synnyttäneitä valittajia

Vierailija
18.01.2011 |

Se on niiden propagandaa!

Ei ihme että synnyttäjä menee paniikkiin synnytyksessä, jos on kuunellut "synnytystarinoita".

Minä en uskonut ja en vieläkän usko näiden valittajien stooreja. Ne on liioiteltuja. Menin synnytykseen avoimin mielin ja helposti se sujui.

Jotkut ihmiset vaan valittaa ja valittaa.

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa sakkia.

Muutenkaan mulle on turha tulla selittämään vaikeista tai kivuliaista synnytyksistä. Ei kiinnosta.

Minä osasin synnyttää oikein ja vauva tuli ulos hyvin. En panikoinut enkä huutanut.

Vierailija
42/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on niiden propagandaa! Ei ihme että synnyttäjä menee paniikkiin synnytyksessä, jos on kuunellut "synnytystarinoita". Minä en uskonut ja en vieläkän usko näiden valittajien stooreja. Ne on liioiteltuja. Menin synnytykseen avoimin mielin ja helposti se sujui. Jotkut ihmiset vaan valittaa ja valittaa.

Kaikista pahimpia huijareita ja säälin kerjääjiä on ne jotka kuolee synnytyksessä. Nykyään heitä ei enää länsimaissa juurikaan ole.

Mutta siis ajatelkaa, ihan tekeytyvät kuolleiksi helpon ja kivuttoman tapahtuman takia. Kaikenlaisia sitä onkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa sakkia. Muutenkaan mulle on turha tulla selittämään vaikeista tai kivuliaista synnytyksistä. Ei kiinnosta. Minä osasin synnyttää oikein ja vauva tuli ulos hyvin. En panikoinut enkä huutanut.

Ei kaikki olla mestareita ihan joka lajissa, ja henki siinä olisi saattanut mennä. Olisi se pirullinen tapa kuolla kun sattuu niin vietävästi...

Vaa oma kai oli vikani kun en ollut opetellut?

Vierailija
44/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sama inhottava räksyttäjä joka käy joka palstalla mollaamassa muita kun itse on niin hyvä ihminen ja tietää kaiken ja kykenee kaikkeen.

Vierailija
45/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin toivonut, että joku ois kertonut, että se kipu on helvetillistä, polttavaa, räjähtävää, kamalaa. Menin just silleen että kyllähän tää tästä helposti tunkastaan ulos.... Sitten huomasin että se kipu on jotain aivan kauheeta. Olisin halunnut etukäteen osata varautua.

Vierailija
46/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerrotaan ennen kaikkea vain kauhutarinoita. Varsinkin nettipalstoilla naiset, jotka uskaltavat kertoa synnytyksen olleen hyvä ja aivan siedettävä kokemus, teilataan täysin.

Omassa ystäväpiirissä taas uskaltaa kertoa, että synnytys oli hieno, ainutlaatuisen upea kokemus, jossa kipu hoitui hyvin epiduraalipuudutuksella eikä mitään kovia kipuja edes ollut. Myös palautuminen raskaudesta ja synnytyksestä sujui muutamassa kuukaudessa.

Vierailija
47/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP kirjoittaa selvän provon ja puolet ketjuun vastanneista vetää herneen nenään... :)

Vierailija
48/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo kipukynnyksestä lätiseminen. Samalla ihmiselläkin voi olla aivan erilainen synnytys eri kerroilla; toinen erittäin kivulias ja toinen helppo. Ei siinä kipukynnyksesta ole kysymys, vaan muista tekijöistä.

Vierailija
49/49 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä ota puudutusta, hammaslääkärissä, enkä pikku tikkauksissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme