Sain elämäni parasta seksiä 22-vuotiaana
Kommentit (20)
Kreikassa.
Siitä aikaa jo yli 20 vuotta, mutta muistan sen edelleen.
miheltäni! :)
i am happy, mulla on maailman ihanin mies!
Toissapäivänä sain parasta seksiä jota olen koskaan saanut ja puolisokin tuntui nauttivan.
Saan usein tosi hyvää seksiä, mutten kyllä osaisi verrata niitä ja arvioida, mikä oli "parasta"...
Huonon kokemuksen osaan kyllä erottaa ja muistaa... :-)
suutelua. Tuskinpa enää koskaan...
Jos on saanut parasta 22 vuotiaana, on hänen henkinen kehityksensä jäänyt kesken. Alaluokan nainen
Jos on saanut parasta 22 vuotiaana, on hänen henkinen kehityksensä jäänyt kesken. Alaluokan nainen
huippuseksiä voi saada ainoastaan kunnon ympäristössä. Vaikkapa Monacon satamassa laineiden keinuttaessa huvijahtia. Paitsi jos on GP-viikonloppu, jolloin sekin on WT pyrkyreiden säälittävää räpellystä. Ja joku ikäraja tietty pitää olla. Parasta ennen päiväystä seksille ei ole ja seksin PITÄÄ parantua jatkuvasti. 65-vuotiaana "Ramon"in häärätessä jalkojen välissä samalla kun "Miguel" tarjoilee viinirypäleitä, voi seksistä selkeästi nauttia enemmän kuin 20-vuotiaana "Peran" yrittäessä osua maaliin Ladan takapenkillä pikkupakkasessa Tuusulan jalkapallokentän parkkiksella (Nimet muutin, ettei ketään tunnisteta). Rahan ja iän mukanaan tuoman kokemuksen TÄYTYY näkyä ja tuntua. Eihän tässä mitään WT porukkaa olla, herranjumala sentään. Köyhät eivät osaa, eivätkä oikeastaan saakaan nauttia seksistä. Tehköön alaluokka töitä senkin aikaa, siitähän niille maksetaan.
olen huomannut, että olen alkanut nauttimaan seksistä ihan uudella tavalla sen jälkeen kun sain lapsen. Jotenkin se kokonaisvaltainen itsensä ja vartalonsa hyväksyntä tuli sen jälkeen suurimmilleen, ja kun on sinut itsensä kanssa, voi parhaiten nauttiakin!
Nyt siis lähempänä kolmeakymppiä koen kyllä, että seksi on niin taivaallista verrattuna siihen suorituskeskeiseen säheltämiseen joskus alle parikymppisenä, vaikka silloin kuvittelikin saavansa hyvää seksiä. Ja kyse ei ole kumppanista, sama kumppani silloin ja nyt.
Ja ehkä tietysti se kymmenen vuoden tuntemuskin toisesta auttaa.. kaikki pelaa niin hyvin yhteen ja synkkaa niin sängyssä kuin muutenkin elämässä! :)
Toissapäivänä sain parasta seksiä jota olen koskaan saanut ja puolisokin tuntui nauttivan.
Jo siinä seksin aikana tuli mieleen että tämä on parasta koskaan. Suinkaan seksi ei ole parantunut koko ajan, vaan on ollut alamäkeä ja ylämäkeä. Nyt oli puoliso niin mahtava, eläväinen ja upea että ei paremmasta väliä!
Me ollaan mieheni kaa alettu seurusteleen 17v, nykyään ollaan 24v ja kyllä se vaan aina tuntuu paranevan. en tiedä sitten missä vaiheessa suunta muuttuu ;)
on mahtavaa seksiä ja usein. Mies jaksaa hyväillä ja tyydyttää minua. Käytetään joskus seksileluja siinä ohessa, mutta luomua ei mikään korvaa. Viime kesänä yksi kokemus oli ylitse muitten, kerroin miehellekin siitä. Olin miehen päällä ja jatkoin liikutteluani vielä hetken orkun jälkeen ja silloin räjähti oikein kunnolla, en tiedä, miksi.
Ejakuloin usein ja miehestä se on jotain ihanaa, kun hän kastuu minusta.
Kunnon lämmittelyt takaavat nautinnon ja sitä mies kyllä tekee niin kauan, että meinaan haljeta nautinnosta ennen penetrointia.
Eli rantojen mieshuorilta toki irtoo, harjoitus tekee mestarin kun nussivat jopa sataa muijaa kuukaudessa. Annoitko rahaa vai ruokaa vai ihan pillupalkalla maksoit?
hyvää jonkun satunnaisen rantauroon kanssa, kun ei tunteita ole mukana lainkaan? Minulla kaikki perustuu tunnetason juttuihin ja ollaan sitten "yhtä lihaa" kunnolla.
Olen huomannut, että suomalaiset miehet ei oikein arvosta tuota, että nainen on käynyt rantojen mieshuorissa eli oletko päässyt vakisuhteeseen tuon jälkeen niin, että mies tietää historiasi?
Olen huomannut, että suomalaiset miehet ei oikein arvosta tuota, että nainen on käynyt rantojen mieshuorissa eli oletko päässyt vakisuhteeseen tuon jälkeen niin, että mies tietää historiasi?
Kuka taas arvostaa suomalaista miestä? Velttoja paskoja kaikki.
Mutta vakavasti ottaen -pitääkö KAIKKI tekonsa kertoa parisuhteeseen ryhtyesä? Siitähän tulee Päätalon Iijoki sarja. Kolme kuukautta istutaan sohvalla ja akka pälättää yhä. Eikä olla päästy vasta kuin keskikouluun.. :)
Kuka taas arvostaa suomalaista miestä? Velttoja paskoja kaikki.
Mutta vakavasti ottaen -pitääkö KAIKKI tekonsa kertoa parisuhteeseen ryhtyesä? Siitähän tulee Päätalon Iijoki sarja. Kolme kuukautta istutaan sohvalla ja akka pälättää yhä. Eikä olla päästy vasta kuin keskikouluun.. :)
Että tällä palstalla naisten päälimmäinen ohje elämään on epärehellisyys, sinuakaan ei siis haittaisi pätkääkään jos miehesi on käynyt huorissa panemassa notkeaa nuorta isorintaista viivapillua minkä vaan on ehtinyt. Itse en ottaisia sellaista miestä enkä usko, että kukaan mies haluaa tuollaista rantojen patjaa.
mä olen 22 enkä ole ainakaan toistaiseksi saanut kertaakaan seksiä
hyvää jonkun satunnaisen rantauroon kanssa, kun ei tunteita ole mukana lainkaan? Minulla kaikki perustuu tunnetason juttuihin ja ollaan sitten "yhtä lihaa" kunnolla.
Kirjoittaja on varmaan nyt 23 v ja kierroksessa on joku steissin lukutaidoton. Noin se suomalaisen naisen "unelma" alkaa rakentua.
Suomessa
31-vuotiaana
sitten sain myös 5.1.11 (yllättäin samalta henkilöltä)