Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutustilanne, räjähdän raivosta.

Vierailija
17.01.2011 |

Mieheni aloitteesta olemme aloittaneet laihduttamisen.

Kaapissa oli kaksi pakettia Raideria. Olen ollut koko päivän lähes ravinnotta ja jumpannut hulluna, jotta voin illalla syödä yhdestä Raiderista sen toisen pötkön.

Äsken kun etsin niitä, toi laiharilla oleva mieheni oli vetässyt ne molemmat MUN hankkimat patukat naamariinsa. Siis 4 kpl niitä pötköjä.

Vittu että mä vihaan sitä. Se ei tee elettäkään että lähtis siwasta hakemaan uuden tilalle, vaikka se aina lässääkin kaikki vähänkin pienet herkut talosta syötyään (esim. vierasvarakeksit tms.) että KAUPASTAHAN NIITÄ SAA.

MENIS SIT MULKKU HAKEMAAN. OIKEE VITTUPÄÄ.

Sit se vielä ihmettelee, miksi oon raivona. Miksköhän?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran säästänyt itselleni graavilohta jotta saan nauttia lohivoileivän illalla telkkaria katsellessa ja mitä tekee mies??? Olin aiemmin maininnut tästä että ihnaa, mulla on kaapissa loholeip'aineksiet, ihanaa..

Mies on syönyt ne perkeleen lohet paljaaltaan!!!!!

Mä menen keittiöön, teen leivät (voitelen) ja sit tajua et ei oo lohta. Mies siihen et joo, mä söin ne!?!?!

Voi v otti NIIN paljon päähän silloin!! ja kyse ei

oikeesti ollu siitä leivästä vaan siitä että ettei mies ton vertaa voinu ajatella mua vaan oli itsekeskeinen paska!!!

Vierailija
22/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran säästänyt itselleni graavilohta jotta saan nauttia lohivoileivän illalla telkkaria katsellessa ja mitä tekee mies??? Olin aiemmin maininnut tästä että ihnaa, mulla on kaapissa loholeip'aineksiet, ihanaa..

Mies on syönyt ne perkeleen lohet paljaaltaan!!!!!

Mä menen keittiöön, teen leivät (voitelen) ja sit tajua et ei oo lohta. Mies siihen et joo, mä söin ne!?!?!

Voi v otti NIIN paljon päähän silloin!! ja kyse ei

oikeesti ollu siitä leivästä vaan siitä että ettei mies ton vertaa voinu ajatella mua vaan oli itsekeskeinen paska!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ei nyt täsmää

Vierailija
24/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis nimenomaan siitä periaatteesta, että joku on ottanut mun omaa ilman kysymättä itsekkäästi.

Itelle ei tulis mieleenkään mennä koskemaan toisen omaan, ei ees suklaaseen.

Vierailija
25/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokin ei nyt täsmää

Siks, kun mä rakastan niitä, erityisesti suklaata. Jumppaan niin että hiki tirskuu, jotta saan syödä hieman suklaata. Ruoka meillä on kevyttä ja noudatan n. 1200 kcal ruokavaliota.

Tällä tyylillä olen aiemmin laihduttanut 10 kg, ja nyt laihdutan loputkin.

Ja kiitos ymmärtäväisyydestä monille. Kostokeinoista ei löydy meille sopivaa versiota, enkä mä nyt kehtaa ees kostaa, kun sain jäätelöä.

-ap-

Vierailija
26/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi yrittää päästä tuosta makeanhimosta jotenkin eroon, koska et tuolla tyylillä koskaan saa pidettyä sitten sitä saavutettua painoa. Jos sä OIKEASTI haluat laihtua, niin se pääasia on se laihtuminen, ei se suklaa. Sulla ei vielä ole motivaatio tarpeeksi korkealla! Ja ihan kokemuksesta puhun, itse yritin koko viime vuoden laihduttaa, en vaan onnistunut, kun aina repsahdin just johonkin suklaaseen tai jädeen. Nyt alkuvuodesta yhtäkkiä mulle vaan tuli se ahaa-elämys, se fiilis, että nyt mä laihdun, vaikka päällä seisten. Motivaatio on hurja, ei tulisi mieleenkään syödä jotain suklaata jumpan jälkeen.

Vierailija
27/27 |
18.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun pitäisi yrittää päästä tuosta makeanhimosta jotenkin eroon, koska et tuolla tyylillä koskaan saa pidettyä sitten sitä saavutettua painoa. Jos sä OIKEASTI haluat laihtua, niin se pääasia on se laihtuminen, ei se suklaa. Sulla ei vielä ole motivaatio tarpeeksi korkealla! Ja ihan kokemuksesta puhun, itse yritin koko viime vuoden laihduttaa, en vaan onnistunut, kun aina repsahdin just johonkin suklaaseen tai jädeen. Nyt alkuvuodesta yhtäkkiä mulle vaan tuli se ahaa-elämys, se fiilis, että nyt mä laihdun, vaikka päällä seisten. Motivaatio on hurja, ei tulisi mieleenkään syödä jotain suklaata jumpan jälkeen.

Laihdutuksessa on nimenomaan hyväksi sallia herkku silloin tällöin. Jaksaa paremmin laihduttaa. Ja kun sallii silloin tällöin, ei tee mieli koko aikaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi