Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutustilanne, räjähdän raivosta.

Vierailija
17.01.2011 |

Mieheni aloitteesta olemme aloittaneet laihduttamisen.

Kaapissa oli kaksi pakettia Raideria. Olen ollut koko päivän lähes ravinnotta ja jumpannut hulluna, jotta voin illalla syödä yhdestä Raiderista sen toisen pötkön.

Äsken kun etsin niitä, toi laiharilla oleva mieheni oli vetässyt ne molemmat MUN hankkimat patukat naamariinsa. Siis 4 kpl niitä pötköjä.

Vittu että mä vihaan sitä. Se ei tee elettäkään että lähtis siwasta hakemaan uuden tilalle, vaikka se aina lässääkin kaikki vähänkin pienet herkut talosta syötyään (esim. vierasvarakeksit tms.) että KAUPASTAHAN NIITÄ SAA.

MENIS SIT MULKKU HAKEMAAN. OIKEE VITTUPÄÄ.

Sit se vielä ihmettelee, miksi oon raivona. Miksköhän?

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä ihan kunnon voileipä ja lasi maitoa.

Vierailija
2/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ne puolisot tuppaa olemaan just tuollaisia :-D vedän syvään henkeä vaan... ajattele niinpäin, että jäit laihdutusmielessä voitolle, kun ukkos söi patukat.

Jos oot asiasta puhunut miehen kanssa ja tapa säilyy yhä, niin älä suotta lyö päätä seinään vaan pistä omat herkkusi piiloon. Miksi väkisin koittaa muuttaa toisen pinttynyttä tapaa kun voi vaan yksinkertaisesti antaa asian olla. Ei siinä voittajaa tarvita, että kumpi saa päänsä periksi! pistä oma patukka jemmaan enskerralla.

Kyse on kuitenkin suklaapatukasta. Ei sen takia kannata alkaa ketään vihaamaan :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpä ihan kunnon voileipä ja lasi maitoa.

Normaalia ruokaa siis söin. Tässä nyt ei ole kyse mistään sokereista, vaan siitä, että jotain on odottanut helvetisti koko päivän, ja sitten sitä ei ole.

Lisäksi vituttaa toi mies, joka vähän niinkun kattelee nenän vartta pitkin, jos syön tipankin jotain kiellettyä, ja itte vetelee SALAA kaiken mitä kaapista irtoo.

-ap-

Vierailija
4/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suosittelen smoothieta. Marjoja/hedelmiä ja luonnonjugurttia sauvasekoittimella mössöksi. NAM. Ja terveellistä on.

Vierailija
5/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yääääääääääääääääk.

IHAN HYVÄ,ETTÄ NE RAIDERIT JÄI EDES TOISELTA AHMIMATTA.

Vierailija
6/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suosittelen smoothieta. Marjoja/hedelmiä ja luonnonjugurttia sauvasekoittimella mössöksi. NAM. Ja terveellistä on.

Mä en nyt tahdo mitään jukurttipaskaa, vaan tahdon sen vitun suklaan joka mulla oli itselleni varattuna.

Ja jos se mulkku olis jättänyt ees yhden pötkön mulle, mutta veti kaiken, ahne paskaperse.

Raider on varmaan Twix tai Rainbow-keksisuklaa, mut se on Raider.

-ap-

Vierailija
7/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan iloinen, että se kerry sun vyötärölles ;)

Vierailija
8/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei tartte kitistä.

Mitä oikeen koitat todistella tolla marttyyrimeiningillä? jos miehes kerta kuitenkin syö kaiken mitä kaapista löytyy ja pistät suklaas silti sinne, saat kyllä kiittää ihan itteäs. Ihan rauhassa saat odottaa sitä päivää että se ottaa sun suklaahimos huomioon kun ite tekee namia mieli, johan sen tiedostat itsekin.

Järki käteen ja lopeta väniseminen.

Vierailija
9/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwa on auki klo 23 asti. Ja btw, noita myydään nykyään Twix nimellä ;)

Vierailija
10/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks, kun mä istun sohvalla kalsarit jalassa, ja siks, että mä ne kerran jo kaupasta ostin.

Vierailija
11/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei kerran sokeritaspainosta löydy vikaa :) Luepa ite nää vuodatukset niin pitäis ruveta naurattamaan... Tai sitten teillä on tossa parisuhteessa jotain muuta perustavaa laatua olevaa ongelmaa jos yhdestä patukasta saa tollaset raivot kehitettyä.

Vierailija
12/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siks, kun mä istun sohvalla kalsarit jalassa, ja siks, että mä ne kerran jo kaupasta ostin.

Ei sekään sit varmaan viitti pukee ja lähtee ku et säkää :D

Vierailija
13/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ei edes tee mieli suklaata kun olen jumpannut. Tulee jotenkin plösö olo jos otan sitten siihen suklaata perään kun olen ensin hikoillut. Ajattele positiivisesti, sait lisäkaloreita nyt pois. Ota vaikka porkkana jos tekee jotain mieli ja mene hyvillä mielin nukkumaan, ei saa mennä vihaisena.

Vierailija
14/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vain lohduttaa ja tsempata, mutta minkäs teet...

t. se smoothieta ehdottanut

Vierailija
15/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jättää ne suklaat ostamatta ettei tarvitsisi täällä riehua. Ei ihme että pitää laihduttaa, jos suklaa tuntuu olevan elämää suurempi asia.

Vierailija
16/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sekään sit varmaan viitti pukee ja lähtee ku et säkää :D

lämmittää takkaa, kalsarit jalassa, sentään pitkät kalsarit. Ei se viittiskään, mutta viitti kuitenkin vetää kaiken suklaan päivällä naamaan.

Se nyt kuitenkin toi mulle jäätelöä kipollisen naaman eteen, varmistelee varmaan seksinsaantia enskuussakin.

Porkkana: oks.

Vierailija
17/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yääääääääääääääääk.

IHAN HYVÄ,ETTÄ NE RAIDERIT JÄI EDES TOISELTA AHMIMATTA.

Mut toi ei ole ahmimista nähnytkään. Tutustu muutamaan BEDiläiseen ai buliimikkoon, niin saat kuulla millaista _oikea_ ahmiminen on.

Vierailija
18/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on täysi sika!

Anna olla, ei se sulle uutta patukkaa lähde hakemaan. Kun miehes seuraavaksi ostaa jotain itselleen, syö se, tai heitä roskiin tai ihan mitä vaan mut kosta...

Ja jos miehesi kuuluu siihen saamattomien ryhmään joka ei koskaan käy kaupassa, ni osta sille vaan pelkästään "terveysruokaa" seuraavat neljä viikkoa. Paista itelles oikein kunnon pihvit tmv. ja tee miehelles pelkkä salaatti, tai parempi vielä jos et tee mitään, vaan sanot et ota kaapista jos on nälkä...

Vierailija
19/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miunki loppasuu exä veti kerran säästämäni likööripullon kerralla naamaansa, meni siitä niin överikänniin että oksenteli koko yön vessanpytyn äärellä - - - ja hönki sitä saatanan oksennuskatkua miun niskaan sängyssä sen minkä kykeni nukkumaan - eikä koskaan ostanut korvaavaa putelia tilalle!!

Mutta miten kävi sille ahneelle paskapäälle? Se sai muutaman kuukauden päästä kenkää!!! Nytpä juo erään toisen emännän viinoja salaa!

Vierailija
20/27 |
17.01.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on täysi sika! Anna olla, ei se sulle uutta patukkaa lähde hakemaan. Kun miehes seuraavaksi ostaa jotain itselleen, syö se, tai heitä roskiin tai ihan mitä vaan mut kosta... Ja jos miehesi kuuluu siihen saamattomien ryhmään joka ei koskaan käy kaupassa, ni osta sille vaan pelkästään "terveysruokaa" seuraavat neljä viikkoa. Paista itelles oikein kunnon pihvit tmv. ja tee miehelles pelkkä salaatti, tai parempi vielä jos et tee mitään, vaan sanot et ota kaapista jos on nälkä...

Miks helvetissä pitää tehdä elämästä noin vaikeeta ja pelata jotain pelejä? jos miehelle naama peruslukemilla tekee selväks että ostin tämän nyt itselleni herkuksi, enkä halua että syöt sitä, niin kai nyt aikuinen ihminen sen pyynnön kuulee. Ja sitten tosiaan jos ei kuule niin voi pistää ne omat namit piiloon. Miksi pitää pelleillä tuolla tavalla ja tehdä toiselle kiusaa?

Mitäpä jos vaan sanois miehelle että pahotti mielensä tosi pahasta siitä että mies ei ottanut huomioon. Joskus se kommunikointi vaan on parempi tapa kuin tollanen naurettava leikkiminen. Pitää osata ottaa huomioon toinenkin. Ihan turha ostaa kaappiin jotain suklaita lojumaan esille jos tietää että toinen ei voi vastustaa kiusausta, ja sitten vetää ite herneet nenään.

Mutta että pitää vielä aikuisen ihmisen ruveta tekee kiusaa tuolla tavalla.. hohhoi :P

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi